МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок числа кількості із використанням теорії масового обслуговування.Розрахунок кількості колій по сумарному добовому завантаженню. Даним способом визначають кількість колій у тих випадках, коли приймально-відправний парк станції обслуговує поїзди з різною тривалістю операцій (при відсутності різко вираженого транзитного потоку). Кількість колій: (3.3)
Кількість колій у приймально-відправному парку дільничної станції визначається за формулою: (3.4)
Число п дорівнює числу прилягаючих до станції дільниць, якщо з кожної з них є безпосередній вхід на дільничну станцію. Средньовзважений час можна визначити по формулі:
Час заняття колії приймально-відправного парку поїздом кожної групи складається з двох елементів
Час виконання всіх технологічних операцій із поїздом: – транзитним без зміни локомотива
– транзитним із зміною локомотива
– дільничним, що підлягає розформуванню
– збірним, що підлягає розформуванню
– свого формування
При автоблокуванні можна вважати, що в момент відкриття вхідного світлофора поїзд повинен знаходитися від нього на відстані двох блок-ділянок (див. рис. 3.1), щоб машиніст бачив зелений вогонь прохідного світлофора (попереджувального перед вхідним) і не початків передчасно знижувати швидкість. Рис 3.1. Схема для розрахунку мінімального часу заняття маршрута. До попереджувального сигналу поїзд слідує, не знижуючи швидкості, a від нього до місця зупинки - із швидкістю Vвх. У цьому випадку
Довжина поїзда визначається з виразу
Час заняття маршруту при відправленні поїзда
Час заняття приймально-відправної колії при подачі і забиранні состава визначається як тривалість відповідних напіврейсів подачі tподі забирання tзаб
Приймально-відправний парк разом з лінією, що примикає до нього, можна розглядати як одноканальну систему масового обслуговування (СМО) із необмеженою чергою. На вхід її надходить найпростіший потік заявок (поїздів, готових до відправлення) з інтенсивністю l;час обслуговування заявки (інтервал часу від моменту відправлення попереднього поїзда до відправлення даного) може мати довільний закон розподілу. Для таких СМО середній час очікування заявок у черзі визначається по формулі Полячека-Хінчина
Для приймально-відправного парку інтенсивність потоку поїздів, що відправляються, l можна визначити як Коефіцієнт завантаження СМО можна визначити як Підставивши вирази одержимо формулу для розрахунку середньої тривалості знаходження поїздів в очікуванні відправлення на лінію
Розрахунковий інтервал прибуття визначається для кожної лінії, що примикає до станції, у тому числі і для сортувального парку станції, відкіля надходять поїзди свого формування по формулі:
Мінімальний інтервал прибуття поїздів приймається залежно від наявої пропускної спроможності кожної окремої лінії, що примикає до станції. Середній інтервал прибуття поїздів на станцію з кожної лінії визначається по формулі:
Частка поїздів, що надходять у парк ПВ-2 з кожної лінії від загальнї кількості поїздів, що прибувають на станцію з цієї лінії, згідно даним наведеним на рис. 3.2 дорівнює:
Таким чином, кількість колій у парку ПВ-2 може бути визначена по формулі: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|