МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Група 4Група 3 Група 2 Група 1 Завдання до самостійної роботи. Контрольні питання. 1. Як довести справедливість бульових теорем для двох змінних? 2. Основні форми представлення бульових функцій (БФ). Що таке ДДНФ та ДКНФ. 3. Алгебраїчний спосіб мінімізації БФ. 4. Мінімізація БФ за допомогою карт Карно. Вимоги до карт Карно і контурів на цих картах. 5. Функціонально повні системі логічних елементів. 6. Характеристики логічних елементів (ЛЕ). 7. Побудова ДТЛ, ТТЛ, ЕЗЛ та логічних елементів на польових транзисторах, їх характеристики.
1. Відповідно до свого варіанту та номеру групи скласти таблицю істинності для функції Fi = F(x4, x3, x2, x1) (за формою табл. 5.2). Значення функції Fi вибрати з таблиць 5.3 – 5.6 залежно від номеру групи. 2. Записати логічну функцію Fi в доскональній диз’юктивній нормальній формі (ДДНФ). 3. Мінімізувати функцію Fi, використовуючи карти Карно. 4. Використовуючи логічні елементи на рис. 5.16, скласти принципову схему для реалізації функції Fi .
Таблиця 5.2
Таблиця 5.3
X – довільний стан (“0” або “1”).
Таблиця 5.4
Х – довільний стан
Таблиця 5.5
Х – довільний стан
Таблиця 5.6
Х – довільний стан
Приклад. Для функції табл. 5.7 побудувати логічну схему. Таблиця 5.7
1. Запишемо функцію Fi в досконалій диз’юктивній нормальній формі (ДДНФ). ДДНФ записується для тих наборів при яких Fi = 1. Останній член цього виразу записано для 6 набору. Брати чи не брати до уваги цю одиницю буде залежати від конфігурації карти Карно. 2. Складаємо карту Карно (рис. 5.14) для функції Fi , яка на відповідних наборах приймає одиничне значення. Обводимо контури і записуємо мінімізовану функцію
3. Для складання принципової схеми з мінімальною кількістю логічних елементів типу “І-НІ” мінімізовану функцію виразимо так
Враховуючи теорему де Моргана: Маємо: Рисунок 5.14 Карта Карно Відповідно до цієї форми використаємо два елементи К155ЛА4 та К155ЛА3 (рис. 5.15)
Рисунок 5.16 Логічні елементи на МОН - транзисторах Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|