МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Група і колективна взаємодіяОсобливості інтенсивного навчання у світлі даних психолінгвістики
Відкриття феномену групи і групової поведінки відбулося ще на зна.. ХХ зн., що стало поштовхом до створення цілої галузі психологічної науки – соціальної психології. Група являє собою спільноту людей, об’єднаних якоюсь ознакою. Але психолога, а вслід за ним і педагога цікавить не будь-яка група, а лише такі угруповання індивідів, які засновані на психологічних або педагогічних мотивах свого об’днання та існування. У вітчизняній психології такими засадами є діяльність і безпосередність контактів членів групи. Саме діяльність вкупі з івідносинами людей складає ту психологічну спільноту, яка одержала назву у психології малої групи. Чисельність такої групи, до якої належить і група інтенсивного вивчення є можливою від 2 до 20 осіб. У психолог. Л-рі зазначається, що при зростанні численності групи інтенсивність контактів між її учасниками втрачається, т.ч. мала група втрачає свою позитивну якісну своєрідність. Група починається з факту об»єднанняч людей в один час і в одному місці, внаслідок чого визначається зміст діяльності групи, встановлюються формальні і неформальні відносини. Група починає функціонувати підпорядковуючись законам групової динаміки.Чисто психологічним феноменом у перші години занять є формування першого враження учасників одне про одного і про самого вчителя – ведучого, того, який виступає для них в якості етолону. З першого враження починається робочий етап запнять (активне і розгорнуте орієнтування у мовленнєвому матеріалі). Початкова фаза спілкування включає в себе також групову розминку, встановлення контактів, стимулювання групової єдності. Третя фаза – стимулювання єдності представляє собою етап активної роботи з усталеними нормами, відносинами, ритуалами групової діяльності. Спеціалісти вважають що да цій фазі група наближається до такого рівня свого розвитку, який відповідає колективові. Основні риси колективу включають: контактність, взаємовплив учасників, систему норм і цінностей, що є прийнятою в\сіма, відсутність фіксованого лідерства. Взаємозамінність і взаємо підтримку всіх його членів. Тому говорячи про вищі стадії функціонування групи інтенсивного навчання, справедливим і правильним вважається наіменувати її навчально-мовленнєвим колективом, навчально-комунікативним колективом, оскільки ціллю групи є навчальна діяльністьнапавлена на оволодіння мовленням. Принцип колективної взаємодії передбачає наступний спосіб організації навчального процесу: а) учні активно та інтенсивно спілкуються один з одним,обмінюючись навчальною інформацією, рорзирюючи і поглиблюючи при цьому свої знаня, удосконалюючи при цьому вміння і навики; б) між учасниками складаються сприятливі взаємовідносини, що є умовою підвищення ефективності навчання; в) умовою успіху кожного є успіхи решти; г) Всі основні типи завдань виконуються колективно. Читайте також:
|
||||||||
|