Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Взаємодія +Це єдність В. і в-ця.

Формування соціально – ціннісного ставлення до норм сучасної культури. (правов., естет., екол., побут. Тощо).

Формування образу гідної людини і його співвідношення до свого “Я”.

В якомц віці це доцільніше робити? – У підлітковому.

На якому етапі? – на початковому (на рівні наслідування)

4. Формування ставлення до Природи як до людської домівки(це формування гуманістичного фундаменту на майбутнє).

Це- у дошкільному віці.

Дитина спостерігає, набуває досвід, присвоює світ і стає його часткою.

Якщо пройдено всі ці щаблі, то дитина стає суб’єктом культури, стає її творцем. Це вже творення культури.

Зміна домінант надає динамічного характеру виховному процесу.

Наприклад:

Стосунки з Пр-ю:

1. Пр. навкруги Л. (поза нею)

2. Пр. для Л.

3. Пр. в Л.

4. Л. господар Пр.(добрий, дбайливий)

5. співіснування

6. Пр. – найбільша цінність.

Зміна домінантної взаємодії.

1. спостерігає і вивчає дитина (собака кусає, кішка нявчить, мама посміхається)

2. вивчення норм взаємодії (подалі від собаки, поближче до мами).

3. оцінювання з позицій життя (боюся собаки, але увечері з нею не страшно)

4. співучасть

5. співпереживання

6. усвідомлення як цінності

У ВР відбувається зміна форм взаємодії.

Прогулянка®Бесіда®Спостереження®Набуття досвіду (робота на ділянці) ®Турбота про тварин і рослини®Аналіз свого псих-го стану під час роботи (задоволення) ®Подорож®Спілкування з природою.

Так ведемо щаблями духовного зростання.

МВР

ЛЕКЦІЯ 2 (продовження теми № 1)

Коли говоримо про В? То це що?

Я відбувається +?

З одного боку від В-ля йде пед-й вплив на в-ця,


Читайте також:

  1. Активно взаємодіяти з навколишнім світом
  2. Багатоманітність і взаємодія культур
  3. Взаємодія
  4. Взаємодія алельних генів
  5. Взаємодія важелів. Оцінка сукупного ризику, зв'язаного з підприємством.
  6. Взаємодія гамма квантів з речовиною
  7. Взаємодія гамма-квантів з речовиною
  8. Взаємодія ДСМК з іншими аварійно-рятувальними службами.
  9. Взаємодія електромагнітних випромінювань з речовиною
  10. Взаємодія з органами державного управління
  11. Взаємодія зовнішнього і внутрішнього




Переглядів: 1060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як же бути? | Форми впливу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.