Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Взаємодія +Це єдність В. і в-ця.

Формування соціально – ціннісного ставлення до норм сучасної культури. (правов., естет., екол., побут. Тощо).

Формування образу гідної людини і його співвідношення до свого “Я”.

В якомц віці це доцільніше робити? – У підлітковому.

На якому етапі? – на початковому (на рівні наслідування)

4. Формування ставлення до Природи як до людської домівки(це формування гуманістичного фундаменту на майбутнє).

Це- у дошкільному віці.

Дитина спостерігає, набуває досвід, присвоює світ і стає його часткою.

Якщо пройдено всі ці щаблі, то дитина стає суб’єктом культури, стає її творцем. Це вже творення культури.

Зміна домінант надає динамічного характеру виховному процесу.

Наприклад:

Стосунки з Пр-ю:

1. Пр. навкруги Л. (поза нею)

2. Пр. для Л.

3. Пр. в Л.

4. Л. господар Пр.(добрий, дбайливий)

5. співіснування

6. Пр. – найбільша цінність.

Зміна домінантної взаємодії.

1. спостерігає і вивчає дитина (собака кусає, кішка нявчить, мама посміхається)

2. вивчення норм взаємодії (подалі від собаки, поближче до мами).

3. оцінювання з позицій життя (боюся собаки, але увечері з нею не страшно)

4. співучасть

5. співпереживання

6. усвідомлення як цінності

У ВР відбувається зміна форм взаємодії.

Прогулянка®Бесіда®Спостереження®Набуття досвіду (робота на ділянці) ®Турбота про тварин і рослини®Аналіз свого псих-го стану під час роботи (задоволення) ®Подорож®Спілкування з природою.

Так ведемо щаблями духовного зростання.

МВР

ЛЕКЦІЯ 2 (продовження теми № 1)

Коли говоримо про В? То це що?

Я відбувається +?

З одного боку від В-ля йде пед-й вплив на в-ця,


Читайте також:

  1. Активно взаємодіяти з навколишнім світом
  2. Багатоманітність і взаємодія культур
  3. Взаємодія
  4. Взаємодія алельних генів
  5. Взаємодія важелів. Оцінка сукупного ризику, зв'язаного з підприємством.
  6. Взаємодія гамма квантів з речовиною
  7. Взаємодія гамма-квантів з речовиною
  8. Взаємодія ДСМК з іншими аварійно-рятувальними службами.
  9. Взаємодія електромагнітних випромінювань з речовиною
  10. Взаємодія з органами державного управління
  11. Взаємодія зовнішнього і внутрішнього




Переглядів: 971

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як же бути? | Форми впливу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.