МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Взаємодія з органами державного управлінняПР У ВІДНОСИНАХ З ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. ПР У ПОЛІТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте поняття сучасного маркетингу та його основні принципи. 2 Проаналізуйте зростання ролі зв’язків з громадськістю в ринкових умовах. 3 Яка основна мета і завдання ПР в сучасному маркетингу? 4 Дайте загальну характеристику комплексу маркетингових комунікацій та вкажіть його функції. 5 Які чинники підвищення ефективності зв’язків з громадськістю в сучасному маркетингу Вам відомі? 6 Яка роль ПР у формуванні й забезпеченні готовності фірми до кризової ситуації та виходу з неї? 7 Вкажіть основні напрями і принципи діяльності служби зв’язків з громадськістю у період виходу з кризової ситуації. 8 Проаналізуйте загальний вплив зв’язків з громадськістю на успіхи в сучасному маркетингу.
9.1 Взаємодія з органами державного управління. 9.2 Лобіювання інтересів як один із видів ПР-діяльності. 9.3 Зв’язки з громадськістю у державній фінансовій галузі. 9.4 Роль держави у становленні інформаційного суспільства. 9.5 Політична система і зв’язки з громадськістю. 9.6 Виборчі технології як найважливіша складова ПР. В умовах переходу до ринкових відносин у виробничих і комерційних структурах виникає ціла низка проблем взаємовідносин з різними групами населення, передусім з представниками органів державної влади: міністерств, відомств, управлінь тощо. Органи державної влади - це система формування і втілення в життя законодавчих і моральних норм організації, регулювання та контролю за діяльністю і продуктивною участю всіх верств населення у вирішенні економічних, політичних, соціальних і духовно-культурних проблем функціонування та розвитку суспільства, тобто це система організації, регулювання, контролю і виховання суспільства загалом і кожного громадянина зокрема. В основі взаємодії громадськості та органів державної влади лежить принцип колективної відповідальності, який передбачає ділове партнерство між населенням (громадськістю) і органами (представниками) державної влади. У провідних країнах світу створюються та функціонують спеціальні організації, які сприяють і забезпечують встановлення взаємопорозуміння і взаємодії між діловими колами та політичними і державними органами. Наприклад, у Великій Британії існує організація «Industry and Parlament Trast», яка допомагає представникам бізнесу краще зрозуміти державні проблеми та зробити свій внесок у досягнення позитивних змін. Подібні організації створені в Україні, але вони тільки починають діяти, шукають свої підходи, форми і методи діяльності. Виробничі та комерційні структури мають зв’язки з органами влади на всіх основних етапах свого становлення й розвитку: від планування, організації, виробництва до збуту, реалізації товарів і послуг. Передусім це стосується оформлення ліцензій, акцизів, сертифікатів відповідної якості; підготовка документації та розмитнення вантажів; оподаткування, створення банку даних про ринкову кон’юнктуру; виконання бухгалтерських операцій. На жаль, в Україні ще мало державних закладів, які створили підрозділи ПР. Причин цього кілька: 1. Недовіра до ПР-служб як до неконкретної сфери, що потребує додаткових фінансових витрат. 2. Переконаність деяких представників органів влади в тому, що здійснення ПР - це завдання самої громадськості, яке може виконуватися без професійних спеціалістів. 3. Небажання звернути увагу громадськості на дискусійні, спірні питання та недооцінка необхідності навчатися, жити і працювати в новому соціокультурному режимі.
Рис 9.1 Схема функціональної взаємодії Однак, слід розуміти, що тільки взаємодія представників виробничої сфери й бізнесу з органами державної влади, їх успішна співпраця сприяють зростанню їхньої популярності та іміджу («образу», «символу»), а також ефективності функціонування й розвитку не лише виробничої сфери та бізнесу, а й органів державної влади. Читайте також:
|
||||||||
|