МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Взаємодія з органами державного управлінняПР У ВІДНОСИНАХ З ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. ПР У ПОЛІТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте поняття сучасного маркетингу та його основні принципи. 2 Проаналізуйте зростання ролі зв’язків з громадськістю в ринкових умовах. 3 Яка основна мета і завдання ПР в сучасному маркетингу? 4 Дайте загальну характеристику комплексу маркетингових комунікацій та вкажіть його функції. 5 Які чинники підвищення ефективності зв’язків з громадськістю в сучасному маркетингу Вам відомі? 6 Яка роль ПР у формуванні й забезпеченні готовності фірми до кризової ситуації та виходу з неї? 7 Вкажіть основні напрями і принципи діяльності служби зв’язків з громадськістю у період виходу з кризової ситуації. 8 Проаналізуйте загальний вплив зв’язків з громадськістю на успіхи в сучасному маркетингу.
9.1 Взаємодія з органами державного управління. 9.2 Лобіювання інтересів як один із видів ПР-діяльності. 9.3 Зв’язки з громадськістю у державній фінансовій галузі. 9.4 Роль держави у становленні інформаційного суспільства. 9.5 Політична система і зв’язки з громадськістю. 9.6 Виборчі технології як найважливіша складова ПР. В умовах переходу до ринкових відносин у виробничих і комерційних структурах виникає ціла низка проблем взаємовідносин з різними групами населення, передусім з представниками органів державної влади: міністерств, відомств, управлінь тощо. Органи державної влади - це система формування і втілення в життя законодавчих і моральних норм організації, регулювання та контролю за діяльністю і продуктивною участю всіх верств населення у вирішенні економічних, політичних, соціальних і духовно-культурних проблем функціонування та розвитку суспільства, тобто це система організації, регулювання, контролю і виховання суспільства загалом і кожного громадянина зокрема. В основі взаємодії громадськості та органів державної влади лежить принцип колективної відповідальності, який передбачає ділове партнерство між населенням (громадськістю) і органами (представниками) державної влади. У провідних країнах світу створюються та функціонують спеціальні організації, які сприяють і забезпечують встановлення взаємопорозуміння і взаємодії між діловими колами та політичними і державними органами. Наприклад, у Великій Британії існує організація «Industry and Parlament Trast», яка допомагає представникам бізнесу краще зрозуміти державні проблеми та зробити свій внесок у досягнення позитивних змін. Подібні організації створені в Україні, але вони тільки починають діяти, шукають свої підходи, форми і методи діяльності. Виробничі та комерційні структури мають зв’язки з органами влади на всіх основних етапах свого становлення й розвитку: від планування, організації, виробництва до збуту, реалізації товарів і послуг. Передусім це стосується оформлення ліцензій, акцизів, сертифікатів відповідної якості; підготовка документації та розмитнення вантажів; оподаткування, створення банку даних про ринкову кон’юнктуру; виконання бухгалтерських операцій. На жаль, в Україні ще мало державних закладів, які створили підрозділи ПР. Причин цього кілька: 1. Недовіра до ПР-служб як до неконкретної сфери, що потребує додаткових фінансових витрат. 2. Переконаність деяких представників органів влади в тому, що здійснення ПР - це завдання самої громадськості, яке може виконуватися без професійних спеціалістів. 3. Небажання звернути увагу громадськості на дискусійні, спірні питання та недооцінка необхідності навчатися, жити і працювати в новому соціокультурному режимі.
Рис 9.1 Схема функціональної взаємодії Однак, слід розуміти, що тільки взаємодія представників виробничої сфери й бізнесу з органами державної влади, їх успішна співпраця сприяють зростанню їхньої популярності та іміджу («образу», «символу»), а також ефективності функціонування й розвитку не лише виробничої сфери та бізнесу, а й органів державної влади. Читайте також:
|
||||||||
|