МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Форми впливуЗ іншого відгук від в-ця. У навчанні = викл – ня +учіння. У.В.=вплив відгук Якими ж засобами В-лі впливають на в-ців(Д)? 1. Наказ Розпорядження Команда – це пошук можливих варіантів вирішення ситуації дорослими, а не дитиною. N.B! Почуття міри. Що відбувається, коли наказів забагато? Не виховуються: самостійність, активність. Наслідки: - невпевненість - важко орієнтуватися в житті - можна підпасти під вплив іншої Людини. - Д. Без власного “Я”. o Якості - пристосовуваність - тривожність - надмірна виконавчість - конформність - соціальна пасивність 2. Рішення – настанова, що не припускає іншої точки зору, категорична, ультимативна форма, не припускає проявів самостійної дитини. Формує звичку: - безумовної і постійної підкори - бездумної довіри - безвідповідальність Наслідки: - несамостійність - залежність - покора - іноді опір. а це вже конфлікт. 3. Допит – отримання потрібної інформації від Д. за будь – яку ціну. Наслідки: - скритність - лживість - замкненість - угодничество - трусость - часто неприйняття та опір до дріб’язкового нагляду. Наприклад: Чому спізнився на урок? Ці форми засновані на придушенні особистості Д., створенні авторитарних стосунків. Відповідальність цілком на дорослих, вони вирішують життєві проблеми замість Д. 4. Критика – негативне судження, викриваючи недоліки з метою дати їм оцінку. Наслідки: - тривожність - сором - ненависть 5. “Ярлик” – шаблонна стандартна характеристика, оцінка кого – небудь або чого-небудь коротка негативна Викликає: - опір - відторгнення - відчуженість - неадекватну самооцінку. Наслідки: - примирення - байдужість - агресивність з переносом на іншу Л.(зазвичай слабкішу). 6. Погроза –придушення, покарання за неслухняність(“Якщо ти, то я тебе...(тобі) не знаю що зроблю.”) Формує: - страх - стурбованість очікуванням біди, неприємності. Наслідки: сильні стають жорстокими, замикаються у собі, звикають і не сприймають, пристосовуються і захищаються. слабкі “ламаються” 7. Повчання – нотація Часте застосування викликає: a. опір b. роздратування c. байдужість Наслідки: o скептики o циніки o демагоги. 8. Відхід дорослого від вирішення проблем Дитини: § відволікає Д. від проблеми § заспокоює § відволікає Д. від її труднощів. Формує: § невпевненість у собі § інфантильність § безпорадність § безвихідність § відчуженість “Мене не люблять рідні, нащо жити”. Наслідки: § уникнення складних життєвих проблем від їх рішення § прийняття чужого готового рішення § безвідповідальність. 9. Гіперопікування надмірне спостереження постійне нагляд дріб’язкове допомога керівництво Не формується: § самостійність § ініціативність § активність®оскільки все вирішували за Д. і все було для Д. Наслідки: § лицемірство § тихоні § пристосованці § егоїсти § інфантильність § безпорадність 10. Акцент на особистому успіху Д. нав’язування Д. уявлення про себе як надмірної цінності “Ти – найкращий!” Задоволення всіх примх. Відсутні: § обмеження § режим § дисципліна § поняття “Не можна”. § Перехвалювання § Підкуп § Протиставлення іншим § Надмірне вивалювання § Потакання. Наслідки: § агресивно реагує на перешкоди § зазнайство § кар’єризм § досягнення мети будь-якою ціною Це негативний бік форм педагогічного впливу. Розглянемо їх дещо з іншого боку, з іншої точки зору.
ДЗ. Позначте, якими принципами педагогіки ми користувалися?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|