МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Осмислення значення термінів і інших слівПерелаштування ряду фактів за іншим принципом Підрахунки План Тема. Аналіз й оцінка фактичного матеріалу (продовження за 3 курс). I.Прийоми перевірки фактичної точності й вірогідності тексту: (1) конкретизація загальних положень й уточнення невизначених; 2) відповідність фактів). Ці прийоми розглядалися на 3 курсі. 1) підрахунки. 2) перелаштування ряду фактів за іншим принципом. 3)осмислення значення термінів і інших слів 4)прийоми-застереження від недоліків смислового читання 5)наочне представлення опису в тексті 6)поєднання прийомів перевірки ІІ.Загальні умови успішності аналізу й оцінки фактичного матеріалу ІІІ.Аналіз і оцінка цитат: 1)доцільність цитат і обгрунтованість їх обсягу 2)точність цитування 3) правила цитування 4) правила техніки цитування
I. Прийоми перевірки фактичної точності й вірогідності тексту:
а) відповідність суми частин цілому числу Коли автор оперує в тексті різними числами, одні з яких входять до складу інших, то редактор зобов'язаний перевірити підрахунком, чи немає розбіжностей між авторським підрахунком і тим, який вийде у нього. б) відповідність відсоткового складу цілому числу Якщо в тексті надається рецептура у відсотках чи складові частини цілого числа у відсотках, редакторові бажано перевірити, чи є в сумі 100 %. в) відповідність авторських підсумків повторенням дій і з числами, що дали ці підсумки Якщо будь-які числа отримані автором в результаті арифметичних дій за межами тексту, а числа, якими автор оперував, в тексті в наявності, то обов'язок редактора виконати ті ж дії, що й автор, щоб переконатися, що той ніде не помилився в своїх розрахунках. Чим більше в тексті кількісних даних, тим вірогідніше в нім числові помилки, а значить, тим вище потреба в редакторській перевірці цих даних підрахунком. г) Відповідність відносних чисел абсолютним ґ) відповідність частині (дробового числа) цілому числу е) відповідность часуруху транспорту його швидкості і відстані
Редактору потрібно привести розкидані дані в систему або побудувати з них інший системний ряд.
Редактор не має права пропускати в набір і тим більше в друк текст з термінами й іншими словами, про сенс яких має не чітке уявлення і точний зміст яких йому невідомий або забутий. Значення термінів і вирішальних для передачі сенсу слів потрібно подумки визначати по пам'яті або з’ясовувати значення слова в словнику. 4)прийоми-застереження від недоліків смислового читання Деяких фактичних помилок в тексті можна уникнути, використовуючи прийоми, що допомагають контролювати непомічені елементи під час перевірки у процесі прискореного читання. Дуже часто, наприклад, вказують неправильні ініціали осіб, дати подій. Читайте також:
|
||||||||
|