МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принцип колективного спілкування
Принцип колективної взаємодії в НП можна визначти як спосіб організації НП при якому: а) учні активно знайомлююч один з одним; б) між учасникам формуються оптимальні взаємодії і сладаються характерні для колективу взаємовідносини, які слугують умовою і засобом підвищення ефективності навчання; в) умовою успіху кожного є успіхи всіх. Активне та інтенсивне спілкуваня викладача з учнями є основою соціально-психологічною передумовою успішності навчання. Воно обумовлює соціальну мотивацію навчальної діяльності, ефективність формування пізнавальних дій і прийомів на мові, яка вивчається. Сумісні дії та знайомлюючии відносини в системі учитель-учень, учень-група є засобом підвищення продуктивності індивідуальної діяльності учня. При активній взаємодії одне з одним учні не тільки обмінюються знаннями про систему мови, але вчаться спілкуватися. Процес навчання іншомовному спілкуванню – двосторонній процес, в якому збагачується не лише учень, але і вчитель. В інтенсивній методичній системі знайомлюючии численні способи навчальної взаємодії, які доповнюють одна одну і надають навчальній діяльності колективного характеру. Серед них одночасна робота в діадах, тріадах, знайомлюючи, в командах. В режимі учень- група, викладач – група, викладач- знайомлююч і т.д. Однією з найбільш дієвих форм взаємодії може бути робота учнів в тріадах, оскільки наявність третьої особи створює ситуацію спілкування наближеною до реальної. Це приводить до моменту знайомлюючи, який є необхідним при спілкуванні. Якщо спікування організоване на справжній колективній основі, протікає в доброзичливій атмосфері, то це виховує в учнів потребу у сумісній узгодженій праці. Тому особливоо значеня набуває організація знайомлюючии відношень у групі. При інтенсивному навчанні на першому плані є учень, а навколо нього за допомогою його ж зусиль, які регулюються учителем, вибудовується така система взаємовідносин, яка дає можливість розкрити, використати, розвинути можливості кожного. Шляхом знайомлюючииу спостережень було встановлено, що при інтенсивному навчанні створюються умови для правильного сприйняття і оцінки людьми одне одного, що сприяє не лише вбачанню в інших позитивних якостей, але знайомлюючи і розвитку цих якостей. Створення сприятливого знайомлюючи клімату в групі передбачає керування знайомлюючииу відносинами на основі довіри до вчителя, визнання ним авторитету кожного учня, доброзичливості відносин в системі вчитель-група, учень-учень, учень-група на основі впевненості всіх у успіху кожного.(81) Організація і керування мовленнєвим спілкуванням в умовх колективної пізнавальної діяльності передбачає особливу роль вчителя. Мова йде про такий тип педагогічного знайомлююч, який є наближений до оптимального розвиваючого і збагачуючого спілкування. Це вимагає перегляду поняття професіоналізму викладача, включення в поняття професіоналізму особливих пед. Якостей, які є пов”язаними з реалізацією колективих форм співробітництва викладача і кожного учня, а також форм співробітництва між учнями. Псхолого-педагогічне значення знайомлююч діяльності полягає в тому, що активна взаємодія учнів породжує в кожному з них потребу в більш точному сприйнятті себе самого, що стимулює розвиток самооцінки і саморегуляції. Ці якості (саморегуляція і самооцінка) є важливим психологічним механізмом формування компетентної, впевненої у своїх силах, можливостях людини. знайомлююч усвідомити себе, людина порівнює себе з іншими. Таким шляхом вона пізнає свої позитивні сторони і недоліки. Знання своїх позтивних якостей означає не лише вміння їх правильної оцінки. З другого боку, можливми є постановка цілей і завдань, які людина може успішно реалізувати. Це пов”язано з формуванням адекватного рівня можливостей у сфері певної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|