МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принцип колективного спілкування
Принцип колективної взаємодії в НП можна визначти як спосіб організації НП при якому: а) учні активно знайомлююч один з одним; б) між учасникам формуються оптимальні взаємодії і сладаються характерні для колективу взаємовідносини, які слугують умовою і засобом підвищення ефективності навчання; в) умовою успіху кожного є успіхи всіх. Активне та інтенсивне спілкуваня викладача з учнями є основою соціально-психологічною передумовою успішності навчання. Воно обумовлює соціальну мотивацію навчальної діяльності, ефективність формування пізнавальних дій і прийомів на мові, яка вивчається. Сумісні дії та знайомлюючии відносини в системі учитель-учень, учень-група є засобом підвищення продуктивності індивідуальної діяльності учня. При активній взаємодії одне з одним учні не тільки обмінюються знаннями про систему мови, але вчаться спілкуватися. Процес навчання іншомовному спілкуванню – двосторонній процес, в якому збагачується не лише учень, але і вчитель. В інтенсивній методичній системі знайомлюючии численні способи навчальної взаємодії, які доповнюють одна одну і надають навчальній діяльності колективного характеру. Серед них одночасна робота в діадах, тріадах, знайомлюючи, в командах. В режимі учень- група, викладач – група, викладач- знайомлююч і т.д. Однією з найбільш дієвих форм взаємодії може бути робота учнів в тріадах, оскільки наявність третьої особи створює ситуацію спілкування наближеною до реальної. Це приводить до моменту знайомлюючи, який є необхідним при спілкуванні. Якщо спікування організоване на справжній колективній основі, протікає в доброзичливій атмосфері, то це виховує в учнів потребу у сумісній узгодженій праці. Тому особливоо значеня набуває організація знайомлюючии відношень у групі. При інтенсивному навчанні на першому плані є учень, а навколо нього за допомогою його ж зусиль, які регулюються учителем, вибудовується така система взаємовідносин, яка дає можливість розкрити, використати, розвинути можливості кожного. Шляхом знайомлюючииу спостережень було встановлено, що при інтенсивному навчанні створюються умови для правильного сприйняття і оцінки людьми одне одного, що сприяє не лише вбачанню в інших позитивних якостей, але знайомлюючи і розвитку цих якостей. Створення сприятливого знайомлюючи клімату в групі передбачає керування знайомлюючииу відносинами на основі довіри до вчителя, визнання ним авторитету кожного учня, доброзичливості відносин в системі вчитель-група, учень-учень, учень-група на основі впевненості всіх у успіху кожного.(81) Організація і керування мовленнєвим спілкуванням в умовх колективної пізнавальної діяльності передбачає особливу роль вчителя. Мова йде про такий тип педагогічного знайомлююч, який є наближений до оптимального розвиваючого і збагачуючого спілкування. Це вимагає перегляду поняття професіоналізму викладача, включення в поняття професіоналізму особливих пед. Якостей, які є пов”язаними з реалізацією колективих форм співробітництва викладача і кожного учня, а також форм співробітництва між учнями. Псхолого-педагогічне значення знайомлююч діяльності полягає в тому, що активна взаємодія учнів породжує в кожному з них потребу в більш точному сприйнятті себе самого, що стимулює розвиток самооцінки і саморегуляції. Ці якості (саморегуляція і самооцінка) є важливим психологічним механізмом формування компетентної, впевненої у своїх силах, можливостях людини. знайомлююч усвідомити себе, людина порівнює себе з іншими. Таким шляхом вона пізнає свої позитивні сторони і недоліки. Знання своїх позтивних якостей означає не лише вміння їх правильної оцінки. З другого боку, можливми є постановка цілей і завдань, які людина може успішно реалізувати. Це пов”язано з формуванням адекватного рівня можливостей у сфері певної діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|