МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пристрої пам’яті. ПрограмОВАні логічніЗадачі Контрольні питання. 1. Побудова регістрів паралельного і послідовного типу. 2. Шифратори і дешифратори, їх стани, схеми. 3. Мультиплексори і демультиплексори, мультиплексне дерево. 1. Побудувати мультиплексор ( принцип мультиплексного дерева ): а) на 16 входів; б) на 8 входів; в) на 10 входів; г) на 32 входи. 2. Побудувати шифратор з вихідним: а) 3-розрядним двійковим кодом; б) 4-розрядним двійковим кодом; в) 4-розрядним двійково-десятичним кодом; г) 3-розрядним двійково-десятичним кодом. 3. Створити перетворювач: а) двійкового коду в семисегментний; б) двійкового коду в двійково-десятичний; в) двійкового коду в шістнадцятирічний; г) одиночно-десятичного в двійковий. 4. Побудувати демультіплексор на: а) 10 виходів; б) 16 виходів; в) 8 виходів; г) 20 виходів. 5. Створити дешифратор: а) для 3-розрядного двійкового числа; б) для 4-розрядного двійкового числа; в) для 5-розрядного двійкового числа; г) для 4-розрядного двійково-десятичного коду.
6. Використати мультіплексор для створення генератора сигналу такої форми: а) б) в) г)
7. Використати мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми: а) б) в) г)
8. Використати аналоговий мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми: а) б) в) г)
9. Використати аналоговий мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми:
10. Використати мультіплексор для перетворення паралельного коду в послідовний. Вхідний код: а). двійковий 8-розрядний; б). двійково-десятичний (дві декади); в). двійковий 16-розрядний; г). десятичний 8 декад. 11. Використати послідовний регістр для створення схеми перетворення: а). послідовного 8-розрядного двійкового коду в паралельний; б). паралельного 8-розрядного двійкового коду в послідовний; в). послідовного 10-розрядного двійкового коду в паралельний; г). паралельного 10-розрядного двійкового коду в послідовний. 12. Побудувати генератор на основі дешифратора. Вихідна напруга: а) б) в) г)
13. Побудувати генератор на основі дешифратора. Вихідна напруга: а). б). в). г).
14. Побудувати дворівневий мультіплексор (принцип мультіплексного дерева): а). на 32 входи; б). на 10 входів; в). на 8 входів; г). на 16 входи. 15. Побудувати шифратор з вихідним: а). 3-розрядним двійково-десятичним кодом; б). 4-розрядним двійково-десятичним кодом; в). 3-розрядним двійковим кодом; г). 4-розрядним двійковим кодом. 16. Створити перетворювач: а). одиночно-десятичного в двійковий код; б). двійкового коду в шістнадцятирічний; в). двійкового коду в двійково-десятичний; г). двійкового коду в семисегментний. 17. Побудувати демультіплексор на: а). 20 виходів; б). 8 виходів; в). 10 виходів; г). 16 виходів. 18. Створити дешифратор: а). для 5-розрядного двійкового коду; б). для 4-розрядного двійково-десятичного коду; в). для 3-розрядного двійкового коду; г). для 4-розрядного двійкового коду. 19. Використати мультіплексор для створення генератора сигналу такої форми: а) б) в) г)
20. Використати мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми: а) б) в) г)
21. Використати аналоговий мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми: а) б) в) г)
22. Використати аналоговий мультіплексор для створення генератора сигналів такої форми: а) б) в) г)
23. Використати мультіплексор для перетворення паралельного коду в послідовний. Вхідний код: а). двійковий 16-розрядний; б). десятичний 8 декад; в). двійковий 8-розрядний; г). двійково-десятичний (дві декади). 24. Використати послідовний регістр для створення схеми перетворення: а). паралельного 10-розрядного двійкового коду в послідовний; б). послідовного 10-розрядного двійкового коду в паралельний; в). паралельного 8-розрядного двійкового коду в послідовний; г). послідовного 8-розрядного двійкового коду в паралельний. 25. Побудувати генератор на основі дешифратора. Вихідна напруга: а). б). в). г).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|