МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Списання витрат допоміжних виробництвТаблиця 3.5 Таблиця 3.3 Списання витрат допоміжних виробництв методом прямого розподілу Таблиця 3.2 Таблиця 3.1 Вихідні дані для розподілу послуг допоміжних виробництв
При використанні методу прямого розподілу розрахунки виконують у такому порядку: витрати підрозділу ДП 1 будуть списані на підрозділи ОП 1 і ОП 2 у співвідношенні 40/70 і 30/70, а підрозділу ДП 2 відповідно як 40/80 і 40/80 і т. ін. (табл.3.2).
Метод послідовного розподілу передбачає, що витрати кожного допоміжного підрозділу розподіляються послідовно на всі підрозділи (як основні, так і допоміжні), крім тих, витрати яких розподілені раніше (першими). При цьому першими розподіляють витрати того допоміжного підрозділу, який надає найбільше послуг іншим допоміжним підрозділам, а сам одержує мінімальну кількість таких послуг. Підрозділ, витрати якого розподілені першими, не приймає участі у розподілі витрат інших підрозділів. Потім так же поступають з рештою допоміжних підрозділів (табл. 3.3). Списання витрат допоміжних виробництв методом послідовного розподілу
Метод врахування взаємних послуг передбачає, що витрати допоміжних виробництв спочатку розподіляють між самими допоміжними виробництвами пропорційно обсягу наданих послуг, виходячи з суми витрат до розподілу, а потім сукупні витрати кожного допоміжного підрозділу списують на основні підрозділи за методом прямого розподілу (табл. 3.4).
Таблиця 3.4. Списання витрат допоміжних виробництв методом врахування взаємних послуг
Метод одночасного розподілу дещо повторює метод врахування взаємних послуг, але при цьому для розподілу витрат між самими допоміжними підрозділами використовують систему рівнянь. Так у нашому прикладі витрати допоміжних підрозділів з врахуванням взаємних послуг будуть мати такий вид: у1 = 40000 + 0,1y2 + 0,15y3 y2 = 48000 + 0,1y1 + 0,05y3 y3 = 32000 + 0,2y1 + 0,1y2 де yi – витрати відповідного допоміжного підрозділу з урахуванням взаємних послуг. Розв’яжемо цю систему рівнянь, для чого по черзі підставимо в перше та друге рівняння значення y3 та виконаємо відповідні розрахунки: у1 = 40000 + 0,1y2 + 0,15 (32000 + 0,2y1 + 0,1y2) у2 = 48000 + 0,1y1 + 0,05 (32000 + 0,2y1 + 0,1y2)
у1 = 40000 + 0,1y2 + 4800 + 0,03y1 + 0,015y2 у2 = 48000 + 0,1y1 + 1600 + 0,01y1 + 0,005y2
0,97y1 = 44800 + 0,115y2 0,995y2 = 49600 + 0,11y1 Поділимо обидва рівняння на коефіцієнт при y1 та y2 відповідно: у1 = 46185,567 + 0,11856y2 у2 = 49849,246 + 0,11055y1 Підставимо значення другого рівняння (у2) у перше і виконаємо розрахунки: у1 = 46185,567 + 0,11856 (49849,246 + 0,11055y1) у1 = 46185,567 + 5910,127 + 0,01311y1 0,98689y1 = 52095,694 y1 = 52788 Визначимо значення y2 y2 = 49849,246 + 0,11055 × 52788 y2 = 49849,246 + 5835,685 y2 = 55685 Тепер можна визначити значення y3 y3 = 32000+0,2 × 52788 +0,1 × 55685 y3 = 48126. Наступним етапом може буде розділ витрат допоміжних підрозділів відповідно до обсягу наданих послуг усім підрозділам, включаючи і взаємні послуги допоміжних підрозділів один одному (табл. 3.5). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|