Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок проведення заняття

С особовим складом управління роботи з персоналом

Проведення заняття з тактики дій в типових та екстремальних ситуаціях

ПЛАН-КОНСПЕКТ

О.В.Видря

Полковник міліції

України в Луганській області

Заступник начальника УМВС

Старший інспектор ВПП УРП УМВС лейтенант міліції В.В.Подгорний

 

___.09.2004

 

____.09.2004

 

Тема: “Законодавчі акти України, що регламентують діяльність органів внутрішніх справ. Задачі органів внутрішніх справ у боротьбі із злочинністю та охороні громадського порядку. Права, обов’язки і відповідальність працівників ОВС”.

Навчальна мета: довести до персоналу загальні вимоги організації роботи, задачі й основні напрямки діяльності ОВД України.

Час: 1 година

Місце проведення: велика зала УМВС

Учбово-методичне забезпечення:

Література:

1. Конституція України 28.06.1996 р.

2. Закон України «Про міліцію» від 20.12.1990 р.

3. Наказ МВС України № 513 від 01.08.1995 р. «Про заходи для удосконалювання охорони громадського порядку на вулицях і в інших громадських місцях».

 

1. Організаційний момент - 5 хв.:

- перевірка присутніх;

- оголошення тими і мети заняття, навчальних питань.

2. Контроль знань раніше пройденого матеріалу - 5 хв.

3. Вивчення матеріалу теми - 30 хв.

Навчальні питання

· Основні задачі, принципи і правова основа діяльності міліції.

· Основні напрямки діяльності міліції.

· Основні обов'язки і права міліції.

· Відповідальність працівника міліції.

4. Закріплення вивченого матеріалу, відповіді на питання, підведення підсумків - 5 хв.

 

Питання та його стислий зміст Методичні вказівки
Закон України «Про міліцію», прийнятий Верховною радою України від 20 грудня 1990 року, є першим в історії Української міліції актом вищої юридичної чинності. Він враховує положення Декларації про державний суверенітет України і регулює правове положення, основні принципи організації і діяльності міліції України. Цей закон дає визначення міліції як державного органа.   Міліція України – державний, збройний орган виконавчої влади, що захищає життя, здоров'я, права і волі громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань. ОСНОВНІ ЗАДАЧІ, ПРИНЦИПИ І ПРАВОВА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ.     Основними задачами міліції є: - забезпечення особистої безпеки громадян, захист їхніх прав і свобод, законних інтересів; - попередження і припинення правопорушень; - охорона і забезпечення громадського порядку; - виявлення і розкриття злочинів, розшук осіб, що зробили скоїли; - забезпечення безпеки дорожнього руху ; - захист власності від злочинних посягань ; - виконання карних покарань і адміністративних стягнень; - участь у наданні соціальної і правової допомоги громадянам, сприяння в межах своєї компетенції державним органам, підприємствам, установам і організаціям у виконанні покладених на них законом обов’язків. Діяльність міліції будується на принципах: - законності; - гуманізму; - поваги до особистості; - взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями і населенням. Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку і заходах для його зміцнення. За узгодженням з міліцією, засоби масової інформації можуть акредитувати своїх журналістів при її органах. Не підлягають розголошенню відомості, що представляють державну чи службову таємницю. Під час виконання службових обов'язків працівники міліції незалежні від впливу яких або партій і рухів.   Правовою основою діяльності міліції є: - Конституція України; - Закон України «Про міліцію»; - законодавчі акти України, постанови Кабінету Міністрів України, рішення місцевих органів влади, прийняті в межах їхньої компетенції. - нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України; - Загальна Декларація прав людини, міжнародні правові норми, ратифіковані у встановленому порядку. Міліція виконує свої задачі у строгій відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини чи вказівки посадових осіб не можуть бути підставами для яких би то ні було незаконних дій міліції. Для забезпечення суспільного порядку працівники міліції зобов'язані вживати заходів незалежно від підпорядкування. Міліція поважає достоїнство особистості і виявляє до неї гуманне відношення, захищає права людини, незалежно від соціального, майнового й іншого походження, расової і національної приналежності, громадянства, віку, мови й освіти, відношення до релігії, політичних і інших переконань. При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання і пред'явити за вимогою службове посвідчення. В взаєминах із громадянами працівник міліції повинний виявляти високу культуру і такт. Міліція не розголошує відомостей, що стосуються особистого життя громадян, принижують їхню честь і достоїнство, якщо виконання обов'язків не вимагає цього. Міліція тимчасово, у межах діючого законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, і зобов'язана дати пояснення з цього приводу. Міліція забезпечує право на юридичний захист і інші права затриманих і взятих під варту осіб, не пізніше 24-х годин повідомляє про їхнє місцезнаходження близьких родичів, адміністрацію за місцем роботи чи навчання й у разі потреби вживає заходів до негайного надання їм медичної й іншої допомоги. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ.   Специфіка форм і методів роботи міліції за рішенням задач визначає основні напрямки її діяльності, серед яких можна виділити наступні функції: - адміністративну; - профілактичну; - оперативно-розшукову; - карно-процесуальну; - виконавчу; - охоронну (на договірних засадах) і ін. Адміністративна діяльність є основним з напрямків роботи міліції. Вона носить управлінський характер і складається в здійсненні як організаційно-правових мір усередині міліцейського апарата (планування, контроль і перевірка виконання, підбор і розміщення кадрів і т.п.), так і заходів, що виходять за межі внутрішніх відносин (здійснення нагляду, видача паспортів, дозволів, застосування заходів адміністративного стягнення і т.п. ) Зовнішня адміністративна діяльність здійснюється галузевими міліцейськими апаратами, як служба охорони громадського порядку, державної автомобільної інспекції, дільничними інспекторами міліції. Вони забезпечують здійснення охорони громадського порядку, паспортної і дозвільної системи, безпеки дорожнього руху й ін. Профілактична діяльність. Особлива увага державних правоохоронних органів, що ведуть боротьбу зі злочинністю, у т.ч. і органів внутрішніх справ, повинна бути спрямована на посилення роботи з попередження злочинів не тільки шляхом їхнього розкриття, розшуку і покарання злочинців, але і шляхом своєчасного встановлення й усунення причин і умов, що сприяють здійсненню злочинів, виявлення осіб, що ведуть антигромадський спосіб життя і виношують злочинні наміри, постійного соціального контролю й адміністративного нагляду за такими особами, широкої участі у проведенні профілактичної роботи серед населення з метою зміцнення громадського порядку. Апарати і посадові особи міліції в областях боротьби зі злочинністю здійснюють оперативно – розшукову діяльність. Поняттям оперативно - розшукових заходів охоплюються їхній характер і спрямованість. Воно припускає активну діяльність по виявленню даних про подію злочину й особи, що зробила його, зриву злочинних задумів шляхом створення перешкод для здійснення їхньої реалізації. Цим поняттям охоплюються також особливі негласні засоби і методи одержання інформації, що обумовлено характером здійснення злочину Самостійною функцією діяльності міліції є кримінально – процесуальна діяльність, що представляє собою одну з кримінально – процесуальних форм попереднього розслідування. Вона здійснюється у визначених законом процесуальних формах. При цьому карно-процесуальний закон розрізняє права й обов'язки апаратів і посадових осіб міліції, що роблять слідство і дізнання, у залежності від того, чи діють вони по справах, по яких попереднє слідство обов'язкове, чи ж по справах, по яких попереднє слідство не обов'язкове. Посадові особи міліції починають слідство самостійно. У ході розслідування вони приймають рішення від свого імені, за що несуть персональну відповідальність. Охороняючи життя і здоров'я, права і свободи громадян, інтереси суспільства і держави, підтримуючи правопорядок і законність, апарати міліції покликані забезпечувати охорону громадського порядку, вчасно попереджати, припиняти злочини й інші антигромадські дії, швидко і повно розкривати злочини, усіляко сприяти усуненню причин їх що породжують.   ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА МІЛІЦІЇ.   Стаття 10 Закону України «Про міліцію» Основні обов'язки міліції: 1. Забезпечувати безпеку громадян і громадський порядок. 2. Виявляти, попереджати, припиняти і розкривати злочину, проводячи з цією метою оперативно-розшукові профілактичні міри передбачені чинним законодавством. 3. Приймати, реєструвати заяви і повідомлення про злочини, адміністративні правопорушення, вчасно приймати по них рішення. 4. Здійснювати досудову підготовку матеріалів за протокольною формою робити дізнання в межах, визначених карно-процесуальним законодавством. 5. Припиняти адміністративні правопорушення і здійснювати виробництво справ по них. 6. Виявляти причини й умови, що сприяють здійсненню правопорушень, вживати заходів до їхнього усунення, брати участь у правовому вихованні населення. 7. Проводити профілактичну роботу серед осіб, схильних до скоєння злочину, здійснювати адміністративний нагляд за особами, у відношенні яких він установлений, і контроль за засудженими до карних покарань, не зв'язаних з позбавленням волі. 8. Виконувати в межах своєї компетенції карні покарання й адміністративні стягнення. 9. Розшукувати осіб, що ховаються від органів дізнання, слідства і суду, що ухиляються від виконання карного покарання, що пропали без звістки й інших осіб, у випадках передбачених законодавством. 10. Проводити криміналістичні дослідження з матеріалам ОРД, забезпечувати участь фахівців криміналістичної служби в слідчих діях. 11. Виконувати прийняті у встановленому порядку рішення прокурорів, слідчих, суду. 12. Забезпечити в межах своєї компетенції безпеку дорожнього руху, дотримання законів, нормативів у цій сфері, здійснювати реєстрацію й облік транспортних засобів, приймати іспити на право керування, видавати відповідні документи, запобігати забруднення повітря, водойомів транспортними засобами і сільськогосподарською технікою. 13. Давати дозвіл на придбання, збереження і перевезення зброї, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів, а також на відкриття об'єктів де вони використовуються, контролювати дотримання зазначених правил і функціонування цих об'єктів. 14. Контролювати дотримання громадянами і посадовими особами правил транспортної системи, в'їзду і виїзду, перебування в Україні і транзитному проїзді через її територію іноземними громадянами й особами без громадянства. 15. Повідомляти відповідним державним органам і громадським організаціям про аварії, пожежі, катастрофи, стихійні лиха і інші надзвичайні події, уживати невідкладних заходів для ліквідації їхніх наслідків. 16. Брати участь у проведенні карантинних заходів під час епідемій. 17. Сприяти забезпеченню режиму військового чи надзвичайного стану у випадках їхнього оголошення. 18. Зберігати на договірних засадах майно громадян, колективне і державне майно, майно іноземних держав, міжнародних організацій, іноземних юридичних осіб і громадян, осіб без громадянства. 19. Забезпечувати схоронність знайдених, вилучених, затриманих і відданих у міліцію документів, речей, цінностей і іншого майна, уживати заходів до повернення їхнім законним власникам. 20. Охороняти, конвоювати і містити затриманих і узятих під варту. 21. Виявляти і повідомляти установам охорони здоров'я про осіб, що складають групу ризику захворювання СНІДом, здійснювати привід цих осіб, а також інфікованих ВІЧ, хворих венеричними захворюваннями, хронічним алкоголізмом і наркоманів для обов'язкового обстеження і лікування. 22. Здійснювати привід у відповідні державні органи й установи громадян, що ухиляються від призову на військову службу. 23. Робити в межах наявних можливостей невідкладну, у тому числі медичну допомогу особам, що в ній мають потребу, а також неповнолітнім, що залишились без піклування. 24. Робити в межах наданих прав допомогу народним депутатам, представникам державних органів і суспільних об'єднань у здійсненні їхньої законної діяльності, якщо їм загрожує небезпека. 25. Забезпечувати охорону свідків, потерпілих й інших осіб по звертанню, якщо їхнє життя, здоров'я і майно знаходиться в небезпеці, у зв'язку з наданням ними допомоги правоохоронними органами, запобіганню і розкритті злочинів. 26. Забезпечувати виконання рішень місцевих Рад народних депутатів у межах їхньої компетенції з питань охорони громадського порядку і правил торгівлі в не встановлених місцях. 27. Забезпечувати громадський порядок під час масових заходів комерційного характеру за рахунок організацій чи осіб, що їх проводять. Працівники міліції на території України, незалежно від посади, що вони займають, місця перебування і часу, у випадку звертання до них громадян або службових осіб з заявами чи повідомленнями про події, що загрожують особистій чи громадській безпеці, чи у випадку виявлення таких, зобов'язаний ужити заходів попередження і припинення правопорушень, порятунку людей, надання допомоги особам, що її потребують, встановлення і затримки правопорушників і сповістити про це в найближчі підрозділи міліції. Права міліції: Стаття 11 Закону України «Про міліцію» визначає основні права міліції. Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право: 1. Жадати від громадян і посадових осіб, що порушують громадський порядок, припинення правопорушення і дій, що перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці усне попередження за малозначне порушення, а у випадку невиконання вимог, застосовувати відповідно до закону примусові заходи; 2. Перевіряти в громадян при підозрі в здійсненні правопорушень документи, що засвідчують їхню особистість, а також інші документи, до з'ясування питань дотримання правил, що стосується, нагляд і контроль за виконання яких покладений на міліцію; 3. Викликати громадян і посадових осіб по справах про злочини й у зв'язку матеріалами, що знаходяться в її виробництві, у випадку відхилення від явки по виклику піддавати їх приводу; 4. Виявляти і вести облік осіб, що піддані профілактичному впливу, виносити офіційні попередження про неприпустимість протиправної поведінки; 5. Затримувати і містити в спеціально відведених для цього приміщеннях: - осіб, що підозрюються у скоєнні злочинів, обвинувачуваних, ухиляються від покарання, слідства і суду, що ухиляються від карного покарання – на термін і в порядку, передбаченому законом; - осіб, у відношенні яких як міру припинення обране взяття під варту на термін, встановлений органом попереднього слідства, прокурором, судом, але не більш 10 діб; - осіб, що зробили адміністративне правопорушення для складання протоколу чи розгляду справи по суті – на термін до 3 годин, а за необхідності до встановлення особистості і з'ясування обставин правопорушення – до 3-х діб з повідомленням протягом 24 годин з моменту затримки прокурора письмово; - неповнолітніх у віці до 16 років, що залишилися без піклування на термін до передачі їхнім законним представникам, а неповнолітніх, що зробили суспільно-небезпечне діяння та не досягли віку, з якого настає кримінальна відповідальність, до передачі їхнім законним представникам або направити в приймач-розподільник, але не більше ніж на 8 годин; - осіб, що зробили непокору законній вимозі працівнику міліції до розгляду справи народним судом; - особи, що знаходяться в громадських місцях у стані сп'яніння у виді, що ображає людське достоїнство і суспільну мораль, або якщо вони втратили здатність самостійно пересуватися чи могли заподіяти шкоду іншим громадянам чи собі – до передачі в спеціальні медичні установи або для доставки до місця проживання, а при відсутності таких – до їхнього витвереження; - осіб, що підозрюються у занятті бродяжництвом на термін до 30 діб із санкції прокурора ; - особи, що ухиляються від виконання постанов суду щодо напрямку на примусове лікування від хронічного алкоголізму чи наркоманії – на термін до 3-х діб; - військовослужбовців, що зробили злочин і адміністративне правопорушення – до передачі їхнім військовим патрулям, представникам військової комендатури, військових чи частин військових комісаріатів; - осіб, що мають ознаки вираженого психічного розладу і створюють у зв'язку з цим реальну небезпеку для себе і навколишніх – до передачі їх у лікувальну установу, але не більш 24 годин; 6. Проводити огляд осіб, речей, що знаходяться при них, транспортних засобів вилучати документи і предмети, що можуть бути речовинними доказами чи використані на шкоду їх здоров'ю; 7. Складати протоколи про адміністративні правопорушення, робити особистий огляд і вилучення речей і документів, як міри забезпечення виробництва по справах про адміністративні правопорушення; 8. У випадках, передбачених КУпАП накладати стягнення або передавати матеріали на розгляд до інших державних органів, товариських судів, суспільних об'єднань, трудових колективів; 9. Проводити в необхідних випадках обшуки, вилучення, допити й інші слідчі дії відповідно до УПК; 10. Здійснювати голосні і не голосні оперативно-розшукові міри, фото-, кіно-, відеозйомки і звукозапис, прослуховування телефонних розмов з метою розкриття злочинів; 11. Проводити в необхідних випадках фотографування, звукозапис, кіно і відеозйомку, дактилоскопію осіб, затриманих, узятих під варту, обвинувачуваних, підданому арешту; 12. Проводити кіно-, фото-, звукофиксацию, як допоміжні засоби попередження протиправних дій і розкриття правопорушень; 13. Вести профілактичний облік правопорушників, криміналістичний і оперативний облік в обсязі, структурі і порядку, обумовленими задачами покладеними на міліцію; 14. Проводити огляд ручної поклажі, багажу й огляд пасажирів, усіх видів транспорту, відповідно до діючого законодавства; 15. Входити безперешкодно в будь-який час доби : а) на територію й у приміщення підприємств установ і організацій, у тому числі митниці, і оглядати їх з метою припинення злочинів, переслідування осіб, підозрюваних у скоєнні злочинів, при стихійних лихах і інших надзвичайних обставинах; б) на земельні ділянки, у житлові й інші приміщення громадян у випадку переслідування злочинця чи припинення злочину, що загрожує життю мешканців, а також при стихійних лихах і інших надзвичайних обставинах; в) у житлові приміщення осіб, що знаходяться під адміністративним наглядом. 16. Знаходитися на земельних ділянках, у житлових і інших приміщеннях громадян, на території і приміщенні підприємств, установ і організацій з повідомленням про це адміністрації, з метою виконання службових задач; 17. Одержувати безперешкодно і безкоштовно від підприємств, установ, організацій і суспільних об'єднань на письмовий запит зведення про злочини і правопорушення, що знаходяться у виробництві міліції; 18. Повідомляти з метою профілактичного впливу державні органи, суспільні об'єднання, трудові колективи, громадськість за місцем проживання осіб, про факти здійснення ними правопорушення; 19. Вносити державним органам, суспільним об'єднанням і посадовим особам обов'язкові до розгляду подання про необхідність усунення причин і умов, що сприяють здійсненню правопорушень; 20. У відповідності зі своєю компетенцією тимчасово обмежувати чи забороняти доступ громадян на окремі ділянки чи місцевості, об'єкти з метою забезпечення громадського порядку, суспільної безпеки, охорони життя і здоров'я людей; 21. Обмежувати або забороняти в необхідних випадках рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг, зупиняти транспортні засоби, оглядати їх і перевіряти у водіїв документи, організувати за необхідності медичний огляд водіїв, а також робити інші дії спрямовані на створення безпеки дорожнього руху, що припиняють і запобігають скоєнню злочинів і правопорушень на автотранспорті; 22. Робити дії, спрямовані на упорядкування збереження, перевезення, володіння, придбання і використання вогнепальної зброї, боєприпасів, вибухівки, наркотичних і сильнодіючих хімічних, отрутних і наркотичних речовин і матеріалів, перевіряти дотримання правил поводження з ними, попереджати і припиняти злочини і правопорушення, пов'язані з ними; 23. Вилучати в громадян і посадових осіб предмети і речі, заборонені чи обмежені в обороті, документи з ознаками підробки, знищувати їх, або передавати їх за призначенням; 24. Проводити за участю адміністрації підприємств, установ і організацій огляд складських, виробничих і інших приміщень і територій з метою перевірки охорони державного і колективного майна, дотримання правил продажу товарів і надання послуг населенню. Проводити необхідні дії по упорядкуванню цієї діяльності; 25. Користуватися безкоштовно усіма видами суспільного транспорту міського, приміського і місцевого сполучення (крім таксі), а також побіжним транспортом; 26. Використовувати безперешкодно транспортні засоби, незалежно від приналежності (крім засобів дипломатичних, консульських і ін. представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціальних призначень) для проїзду до місця події, стихійного лиха, доставки нужденних у невідкладних медичній допомозі в лікувальні установи, для переслідування правопорушників і їхньої доставки в міліцію; 27. Користуватися в невідкладних випадках безперешкодно і безкоштовно засобами зв'язку, що належать підприємствам, установам, організаціям, а приналежним громадянам – з їхньої згоди; 28. Користуватися безперешкодно засобами масової інформації з метою встановлення обставин здійснення злочину й їхніх свідків. 29. Матеріально і морально заохочувати громадян, що роблять допомогу в охороні правопорядку і боротьбі зі злочинністю 30. Зберігати, носити, застосовувати спеціальні засоби і зброю.   ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКА МІЛІЦІЇ. Працівник міліції в межах повноважень, наданих дійсним законом і іншими законодавчими актами самостійно приймає рішення і несе за свої протиправні дії чи бездіяльності дисциплінарну або кримінальну відповідальність. Згідно ст. 15 КУпАП військовослужбовці і покликані на збори військовозобов'язані, а також особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ несуть відповідальність за адміністративні правопорушення по дисциплінарних статутах. За порушення правил норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, правил полювання, рибальства й охорони рибних запасів, митних правил, здійснення корупційних діянь і інших правопорушень, зв'язаних з корупцією, неправомірне використання державного майна, не вжиття заходів по окремій ухвалі суду чи частці постанови судді щодо подання органа дізнання , чи слідчого протесту чи розпорядження представлення прокурора, відхилення від виконання законних вимог прокурора і за контрабанду, ці обличчя несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не можуть бути застосовані виправні роботи й адміністративний арешт. При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до відновлення цих прав, відшкодуванню заподіяного матеріального збитку, за вимогою громадянина привселюдно принести вибачення. Працівник міліції, що виконує свої обов'язки відповідно до діючого законодавства, згідно з повноваженнями й у рамках закону, не несе відповідальність за заподіяний збиток. Такий збиток відшкодовується за рахунок держави. Дії працівника міліції можуть бути оскаржені у встановленому порядку в органи внутрішніх справ, суд чи прокуратуру. Посадова особа міліції, що порушила вимоги закону або неналежним образом виконуюче свої обов'язки, несе відповідальність у встановленому порядку.     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис     Дати під запис    

Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. The peace – порядок
  5. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  8. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  9. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  10. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  11. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  12. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЛАН – КОНСПЕКТ | Самостійна робота 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.