Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Іноді, гості, коли їдуть гублять або забувають свої речі в готелі.

Технологія перевірки номеру після виїзду гостя на факт забутих або пошкоджених речей.

Хід уроку

План-конспект уроку

Затверджую

старший майстер ________ Кохан Г.Я.

Професія:5142 «Покоївка ІІ розряду»

Група: 2АТ-2 Курс: ІІ

Тема уроку: Складання акту про забуті речі, акту на списання білизни.

Тип уроку: урок вивчення трудових прийомів і операцій – засвоєння нових знань

Форма проведення: розповідь – пояснення

Мета уроку:

1. Навчальна мета: сформувати уміння і навички учнів щодо виконання безпечних прийомів і навичок в роботі покоївки, а також розвинути знання з охорони праці і пожежної безпеки у готелі.

2. Розвиваюча мета: розвивати професійне мислення і свідому трудову дисципліну.

3. Виховна мета: формування в учнів трудової і робочої дисципліни.

Організаційна частина:

- Перевірка наявності учнів

- Перевірка готовності учнів до уроку

Вступний інструктаж:

1) Технологія перевірки номеру після виїзду гостя на факт забутих або пошкоджених речей.

2) Правила та спосіб складання акту про забуті речі.

3) Технологія визначення пошкодженої або непридатної для використання білизни.

4) Правила та спосіб складання акту на списання білизни.

 

Прибирання номерів після виїзду гостя з поверху

Прибирання номерів після виїзду гостя проводиться в тій же послідовності, в якій здійснюється прибирання житлових номерів.Проте, дана прибирання має деяку специфіку. При прибиранні номера після виїзду гостя в додаткову роботу покоївки в порівнянні з роботою в зайнятому номері входить повна заміна предметів гостинності разового використання і, за необхідності, довідкових,інформаційних та рекламних матеріалів. На прибирання номера після виїзду гостя не випадково відводиться більше часу, ніж на прибирання номера тієї ж категорії. У результаті такого прибирання приміщення повинне виглядати бездоганно, мати такий вигляд, як ніби в цьому номері до цього ні хто не жив.

Під час прибирання номера після від'їзду гостя треба, в першу чергу, переконатися в тому, що:

- У номері нічого не пропало з готельного майна (а якщо таке сталося, то діяти відповідно до інструкції, наявної в кожному готелі на цей рахунок).

- В номері немає забутих або залишених гостями речей (в іншому разі слід чинити відповідно до порядку, заведеним у готелі на такі випадки)

- Все технічне обладнання працює справно (якщо немає, то дати заявки на ремонт у інженерно-технічну службу готелю).

При виявленні таких речей покоївка зобов'язана повідомити Супервайзер про знахідку або в службу охорони. Бажано якомога швидше знайти власника забутої речі до від'їзду гостя з готелю. Якщо гість вже покину готель, то знайдені речі надходять в господарський відділ на зберігання. Всі знахідки реєструються в спеціальний журнал менеджером або супервайзером.

При описі речей необхідно знати певні правила, чинити в цьому питанні вкрай обережно і дуже професійно. Рекомендується робити лише зовнішнє, візуальне опис забутих речей, особливо це стосується ювелірних і хутрових виробів. Скажімо, знайдений, на перший погляд, золотий браслет. Не правильно буде писати, що знайдено золотий браслет, а правильно - браслет з жовтого металу.Або, приміром, гостями забуте кільце і виглядає воно як кільце з платини або срібла з діамантом. У цьому випадку дану річ слід зареєструвати наступним чином: знайдено кільце з білого металу з безбарвним, прозорим каменем.

Після реєстрації забуті речі поміщаються в спеціальні пакети відповідних розмірів, до яких приклеюється невелика картка з інформацією, перенесеної з журналу реєстрації забутих речей:

- Реєстраційний номер

- Ім'я гостя

- Місце, де була знайдена річ

- Найменування речі

- Ім'я людини, що знайшла річ

- Примітки

- Підпис менеджера або Супервайзер.

Дані картки допомагають систематизувати пошук забутих речей.

Як правило, в готелях термін зберігання забутих речей становить рік і один день. Після закінчення встановленого терміну в тому випадку, якщо річ не була затребувана власником або довіреною особою, готель вступає в права власності на неї. Керівництво готелю в двотижневий термін приймає рішення по розпорядженню річчю. Як правило, річ передається тому, хто знайде її особі. Це дуже розумний прийом, оскільки у співробітників готелю з'являється додатковий стимул до повернення знайдених речей.

Також як подарунки співробітникам готелю від гостей, так і перейшли співробітникам забуті і не затребувані гостями речі повинні бути особливим чином оформлені. У журналі надісланих і забутих речей робиться позначка про те, кому із співробітників віддана річ і виписується пропуск (дозвіл) на винос речей. У пропуску вказується: дата, ПІБ співробітника, посаду, відділ, найменування речей та предметів, дозволених до виносу, підпис менеджера служби. Пропуск виписується в трьох примірниках: оригінал пред'являється співробітникам служби безпеки, другий залишається у співробітника, третій зберігається у дозволив до виносу особи. Також при прибиранні номера особливу увагу слід звертати на індивідуальний сейф для зберігання цінностей. Якщо після виїзду гостя сейф закритий, необхідно спільно з менеджером і двома свідками розкрити сейф, скласти відповідний

акт і діяти відповідно до інструкції.

Якщо після виїзду гостей в номері залишилася ключ-карта її потрібно обов'язково принести в офіс господарського відділу.


Читайте також:

  1. Заходи безпеки в готелі.
  2. Нормативна база проектування господарських та виробничих приміщень в готелі.
  3. Правила розміщення службових ліфтів та сходів в готелі.




Переглядів: 2611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пиложение №1 | Технологія визначення пошкодженої або непридатної для використання білизни.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.