Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заходи безпеки в готелі.

Очевидно, що перехід до нової, сучасної концепції безпеки, що передбачає застосування складної спеціальної техніки, вимагає пе­регляду тактичних аспектів у роботі різних служб готелю.

Необхідно реалізувати такі організаційні заходи:

-розробити детальні інструкції дій у всіх можливих позаштатних ситуаціях і довести їх до кожного співробітника;

-скласти короткі, лаконічні, широко інформативні й інтуїтивно зрозумілі інструкції з користу­вання апаратурою безпеки для гостей, у них повинні бути внесені короткі правила поведінки в екстремальній ситуації;

-регулярно про­водити заняття і підвищувати кваліфікацію персоналу із теоретич­них засад безпеки, фізичної і бойової підготовки;

-провести навчання всього персоналу готелю правилам користування апаратурою ком­плексу безпеки;

-організувати для персоналу періодичну (не менше одного разу в рік) перевірку знань в області безпеки, провести дода­ткове навчання в міру зміни кадрів і модернізації обладнання;

-орга­нізувати і нечисленну, але професійну інженерну службу (у рамках штату служби безпеки), в обов'язки якої ввійшло б проведення тех­нічного обслуговування комплексу автоматизації готелю, проведен­ня навчання і консультування співробітників інших служб готелю;

-інші заходи (розробляються індивідуально для кожного конкретною готелю).

Працівники служби безпеки готелю мають постійно покращу­вати досвід експлуатації готелів і роботу їх служб безпеки, дані ста­тистики правопорушень, мати консультаційну взаємодію з філіями державних служб охорони порядку, пожежної безпеки, силових ві­домств.

Сьогодні у розпорядженні професіоналів готельної справи на­явні різноманітні засоби боротьби зі злочинами: системи електрочіпових карткових замків, сейфи, системи охоронної сигналізації, си­стеми відео спостереження тощо. Слід зазначити, що в сучасних умовах повна безпека готелю неможлива без системи технічних за­собів, без грошей.

Заходи безпеки, що розроблюються та впроваджуються в готе­лі, мають бути націлені на виконання таких завдань:

- забезпечення охорони і безпеки проживаючих та їхнього особистого майна під час перебування в готелі;

-захист майна готелю від ворожих дій (крадіжок, актів ва­ндалізму тощо);

- забезпечення захисту готелю (самого будинку і всього, що в ньому знаходиться) від терористичних актів (нападів, сабота­жу тощо);

- підтримування громадського порядку і забезпечення на­лежної поведінки у всіх громадських місцях готелю;

- забезпечення спокою і конфіденційності під час їх пере­бування в готелі;

- забезпечення можливості і негайного й ефективного реа­гування у випадку будь-якої події, негайне втручання персоналу го­телю або представників сторонніх відомств (наприклад, міліції, швидкої допомоги тощо);

- гарантування належної поведінки, а також сумлінності, чесності всього персоналу готелю;

- гарантування можливості надання готелем спеціальних послуг щодо забезпечення підвищеної безпеки високопоставлених осіб, до охорони яких висуваються особливі вимоги.

Застосування цих заходів безпеки не лише убезпечить клієнта під час його перебування в готелі, але і захистить співробітників від необґрунтованих звинувачень. А це, поряд з іншими аспектами, пі­двищить репутацію готелю і, як наслідок, збільшить його рейтинговість.

Пріоритетними напрямками забезпечення безпеки сучасного готелю технічними засобами є:

- контроль доступу в готель;

- комплекс заходів для протипожежного захисту;

- охоронна сигналізація і відео спостереження.

Встановлюваний комплекс засобів і систем захисту має бути адекватним можливій загрозі, тобто засоби і системи мають бути самодостатні. Неможливо, та й недоцільно, виключити можливість нанесення збитку, насамперед, з економічних міркувань. Засоби за­безпечення безпеки досить дорогі, і їхній вибір має визначатися дій­сно розумним аналізом найвищих ризиків і збитку. Крім того, апа­ратура, що використовується, неповинна створювати додаткових перешкод для нормальною функціонування готелю як для існуючо­го персоналу, так і для гостей. Зайва таємничість і режим, постійна демонстрація збройної охорони і підозрілості може відлякати час­тину клієнтів і позбавити готель статусу "відкритого будинку".

Система повинна бути збалансованою, тобто засоби захисту повинні розподілятися по можливості рівномірно у відповідності зі значимістю зон, що захищаються.

Усі застосовувані заходи і засоби неповинні створювати будь-якої небезпеки здоров'ю і життю гостей та співробітників готелю. Це стосується, в першу чергу, забезпечення екстреної дії в надзви­чайній ситуації.

Першорядним у забезпеченні безпеки клієнта під час перебу­вання його в готелі є обмеження і контроль доступу в номер.

Вхідні двері всіх номерів мають обладнуватися "доводчиками" дверей, що монтуються зсередини, внутрішніми додатковими 1ІС-хлючовими засувами, однобічними ширококутовими вічками, що монтуються на висоті 1,5 м від підлоги.

Пожежні виходи на всіх поверхах мають обладнуватися "до­водчиками" і запірними пристроями, що забезпечують вільний ви­хід і вхід з використанням механічних ключів або карт-ключів. Для забезпечення комфортного перебування клієнтів у готелі варто ви­користовувати малі сейфи в номерах і/або централізоване сховище цінностей (депозитні скриньки).

Кожен готельний номер має обладнуватися мі ні-сейфом, що управляється (закривається і відкривається) персональним кодом клієнта. Розмір сейфа визначається типом номера, однак, варто на­давати перевагу сейфам, що дозволяють зберігати в них переносний комп'ютер. Для надання уповноваженими особами допомоги клієн­там у відкриванні сейфів в екстрених випадках має бути передбаче­ний майстер-пристрій, що управляється спеціальним кодом, що встановлюється охороною готелю.

Дуже корисна наявність у сейфах енергонезалежної пам'яті подій, що знімає всі претензії і питання гостей щодо несанкціонова­ного відкриття сейфів службовцями готелю.

Централізоване сховище цінностей клієнтів - депозитні скри­ньки - розташовуються поблизу стійки реєстрації. Клієнти можуть використовувати скриньку (або сейфи) у такому сховищі для збері­гання важливих і невеликих речей, як, наприклад, вогнепальна зброя, туби, тощо.

Кожен осередок сховища повинен відкриватися двома ключа­ми: майстер-ключем, що зберігається в обслуговуючого персоналу й особистим ключем, що дається клієнтові. Центральне сховище цін­ностей клієнтів обслуговує персонал служби прийому.

Приміщення сховища повинне мати:

- капітальні стіни;

- двері з металу (або міцного дерева). Допускається вста­новлення звичайних дверей і внутрішніх ґрат;

- механізм для автоматичного замикання дверей, що не до­зволяє помилково залишити двері відкритими;

- контроль доступу (двері відкриваються за допомогою особистої кодованої картки і/або особистого коду) з можливістю передачі таємного сигналу небезпеки в тих випадках, коли двері ві­дкриваються під примусом;

- систему охоронної сигналізації.

Сховище повинне проглядатися засобами відео спостереження з записом зображення на відеомагнітофон.

Централізована система охоронної сигналізації в готелі є центром забезпечення безпеки зон життєзабезпечення готелю, запо­бігання неконтрольованого проникнення усередину приміщення й окремих кімнат.

Для забезпечення постійного моніторингу сигналів тривоги приймально-контрольний прилад розташовується в місці постійної присутності персоналу (це може бути диспетчерське приміщення охорони, прийомна стійка готелю або комутатор).

Повинні бути оснащені охоронними оповісниками на відкрит­тя:

- аварійні виходи з готелю;

- зовнішні двері, що звичайно закриті;

- двері службових приміщень з обладнанням, що звичайно працює без обслуговуючого персоналу (дизельна, трансформаторна, котельня, АТС тощо);

- двері ряду критичних приміщень готелю, захист яких має забезпечуватися в той час, коли вони активно не використовуються. Це комори спиртних напоїв, кімнати з електронним обладнанням (телецентр, сервер і т.п.), бухгалтерія.

Скрізь, де це є можливо, оповіщувачі мають бути потайними або врізаними.

У тих місцях, де потрібні особливі запобіжні заходи, через предмети, що там знаходяться (що представляють інтерес для злов­мисників), необхідно встановлювати оповісники руху.

Для схованої передачі сигналу тривоги оповісники сигналізації встановлюються в таких місцях:

- стійка адміністратора;

-каса прийому грошей у зоні реєстрації;

- каса готелю;

- інші приміщення, де може накопичуватися готівка;

- офіс керівництва.

Система охоронної сигналізації повинна бути обладнана при­строями звукової і візуальної сигналізації (зумер, сирена, строб-сигналізатори), що повинні привернути увагу персоналу до ситуації тривоги.

Необхідно передбачити централізовану систему відео спостереження. Система повинна забезпечувати можливість спостережен­ня в реальному масштабі часу і запис того, що відбувається для по­дальшого вивчення. У ліфтових холах і на сходових клітках (на жи­тлових поверхах) відеокамери варто розміщувати таким чином, щоб двері номерів не потрапляли в поле зору камер. Необхідно забезпе­чити запис усіх відеокамер на відеомагнітофон. Головні монітори спостереження, комутаційне обладнання і записувач слід встанов­лювати в приміщенні служби безпеки або чергового адміністратора.

Необхідно передбачити і робоче місце для перегляду і докуме­нтування відеоінформації. У сучасних готелях з великою кількістю співробітників доцільно обладнати спеціальний службовий вхід, а також передбачити автоматизовану систему контролю доступу й обліку робочого часу на службовому вході персоналу. Система по­винна обмежувати прохід людей, що не мають доступу, за допомо­гою турнікета або дверного замка, вести реєстрацію проходу спів­робітників у режимі реального часу, забезпечувати формування і роздрукування звітів, у тому числі про кількість відпрацьованого часу співробітниками за день, місяць.

Як пропуски для системи контролю доступу й обліку роботи часу можна використовувати картки з нанесенням на них елементів графічної і фотоінформації для використання як посвідчення.

 

 


 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Загально-шкільні заходи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  9. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  10. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  11. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  12. Адміністративно-запобіжні заходи




Переглядів: 3014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція безпеки. | Групи загроз для готелю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.