Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі.

Урок з фізичної культури

«Спритні, дужі, небайдужі на олімпійців бути схожі»

 

Тема. Пересування гравців у баскетболі. Передача м’яча двома руками від грудей. Кидок м’яча однією, двома руками.

Навчальні:

1. Вивчити з учнями елементи спортивної гри – баскетбол.

2. Удосконалювати техніку виконання загально розвивальних, стройових, легкоатлетичних та ігрових вправ.

3. Залучати дітей до ведення здорового способу життя.

Розвивальні:

1. Формувати правильну поставу дитини, сприяти її загартуванню, вміти знімати втому.

2. Розвивати швидкість, спритність, гнучкість.

Пізнавальні:

1. Розширювати знання учнів про баскетбол як вид спорту, знайомити з визначними спортсменами-баскетболістами.

Виховні:

1. Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізкультурою, бережне ставлення до власного здоров’я.

Інвентар: мати, великі та баскетбольні м’ячі.

 

Зміст уроку Дозу- вання Організаційно-методичні вказівки
  І. Підготовча частина 14 хв.  
1.   Організація класу. Шикування у шеренгу. Рапорт чергового про готовність класу до уроку. - Клас! Рівняйсь! Струнко! Учні 2-го класу до уроку фізкультури готові! Відсутні… Черговий… Вчитель. Добрий день! Клас! Вільно! (Дає черговому команду стати у шеренгу на своє місце) 1 хв.     Рівняння на носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба.  
2.   Вчитель. Діти на мене подивіться І веселіше посміхніться. Скільки у сонця проміння для всіх, Стільки у нас здоров’я і утіх! Урок добрим вийти зможе, Якщо кожен допоможе. 1 хв.      
3.     Ознайомлення з завданнями уроку. Вчитель. Діти! Сьогодні у нас урок-гра «Спритні, дужі, небайдужі на олімпійців бути схожі». Ми спробуємо бути олімпійцями, які протягом виконання завдань уроку підготуються і наближуться до олімпійських чемпіонів. (Повідомлення завдання уроку). Вчитель. Зараз перевіримо готовність майбутніх чемпіонів до випробувань. 1 хв.    
4. Стройові вправи. Повороти направо, наліво, кругом. Виконання команд: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!» 1 хв.   Звертати увагу на поставу, правильне виконання повороту. Оцінювання поворотів 2-3 учнів
5. Повільний біг «змійкою», біг «проти ходом» 1 хв. Вчитель звертає увагу на дотримання дистанції, правильну поставу ніг, рук.
6. Психогімнастика. Тренінг. Діти, сядьте на підлогу. П’яточки разом, коліна розвернуті в сторони, руки на коліна, очі закрили. - Ранок. Всі сплять. Я – сонечко. Я – велике, тепле сонечко. Я прокидаюсь, потягуюсь, посилаю всім свої промінчики. Я дарую своє тепло усьому живому. Я з усіма привітаюсь. Я радію. Я несу радість. Я роздаю добро, ласку, силу. Я пробуджую всіх, прокидайтесь. 1 хв.     Слідкувати за вмінням дітей розслабитись, увійти в образ, правильно дихати
Маша. Ой, Міша, подивись, що ці діти роблять? Мішка. Вони на уроці фізкультури, займаються спортом. Маша. Мішка, а ти спорт любиш? Мішка. Дуже! Маша. Давай попросимося до них на урок! Мішка. Давай. Вчитель. А хто це потрапив до нас на урок? Маша. Це ми – Маша і Мішка. Ми хочемо стати олімпійськими чемпіонами і навчитися гри в баскетбол. Вчитель. Це дуже похвально. Ставайте з Мішкою разом з нами. 1 хв  
7.     Бігові вправи: а) біг, високо піднімаючи гомілки; б) закидання п’яток назад; в) закидання п’яток у боки; г) стрибок у русі поштовхом однієї ноги. 2 хв. Звертати увагу на правильне виконання вправ, дисципліну та увагу учнів.
8.     Перешикування у колону по три 1 хв. Правильне перешикування та розмикання.
9.     Комплект загально розвивальних вправ. Вчитель. Любий Міша, ми знаємо, що ти любиш багато спати. Тож послухай поради від дітей. 1. Всім відомо - це чудово, Коли кожен з нас здоровий. Треба тільки знати, Як здоровим стати! 2. Кожного разку за розпорядком Маєш ти робить зарядку. 3. Спорт любити слід – проживеш сто літ. Мішка. Спасибі, діти. Навчіть мене своєї фіззарядки і я її буду, як ви, робити кожного ранку.   4 хв.  
  Комплекс ЗРВ: 1. Повороти голови.   2. Кругові рухи у плечовому поясі. 3. Нахили вправо, вліво, ноги нарізно. 4. Повороти тулуба вправо, вліво.   5. Нахил вперед, назад. 6. Махи ногами.   7. Випади вліво і вправо. 8. Стрибки. 9. Присідання.     Ритмічне виконання, правильне виконання вправ.     Ноги від підлоги не відривати.   Ноги прямі, голова дивиться вперед. Широкий випад.
  ІІ. Основна частина 22 хв.  
1. Перешикування в колону по одному. Теоретичний матеріал. Мішка. Я мрію стати справжнім чемпіоном. Ось як: - олімпійська чемпіонка 2000 р. з плавання Яна Клочкова; - український легкоатлет, олімпійський чемпіон у стрибках з жердиною 1998 р., п’ятиразовий чемпіон світу Сергій Бубка; - чемпіон світу з шахів 2001 р. Руслан Пономарьов; - заслужений майстер спорту з плавання на 100 м брасом, чемпіон світу 2001, 2002 р.р. Олег Лісогор; - дворазова олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики 1996 р. Лілія Подкопаєва.      
2. Показ основних рухів у баскетболі. Робота з дидактичним матеріалом: а) вправи з великим м’ячем; б) вправи з баскетбольним м’ячем. 5 хв. Виправляти помилки, звернути увагу на положення кисті рук та пальців.
3. Робота в парах над засвоєнням теоретичного матеріалу: а) підкидання та ловіння м’яча однією рукою; б) підкидання та ловіння м’яча двома руками; в) кидки м’яча в ціль однією та двома руками з наступним ловінням його після відскоку від стіни та підлоги. 10 хв.  
4. Рухливі ігри: «Захисник фортеці», «Влучно в ціль». 7 хв. Організувати ігри так, щоб діти рухались протягом усієї гри.
  ІІІ. Заключна частина 4 хв.  
1. Підведення підсумків (визначити спритних, дужих, не5байдужих)    
2. Організувати перехід до класу

 

 

Даний урок відповідає календарному плануванню з фізичної культури в 2 класі. Застосовані фронтальний, груповий, ігровий методи при виконання вправ із великим та баскетбольним м’ячем. Теоретичний матеріал про видатних українських спортсменів подається у вигляді інсценізації.

Акцентується увага на розвиток спритності, швидкості, точності засобами рухливих ігор.

Розробка уроку пропонується для вчителів початкових класів.

 


Читайте також:

  1. Відповіді на ситуаційні задачі.
  2. Відповіді на ситуаційні задачі.
  3. Геофізичний контроль за розробкою нафтових і газових родовищ. Задачі. Методи і методика дослідження
  4. Для всіх , та , то він є оптимальним планом транспортної задачі.
  5. За допомогою теорії розмірностей розмірні фізичні величини, що входять в опис фізичного процесу, комбінуються в безрозмiрнi комплекси, які можна розглядати як нові змінні задачі.
  6. Задачі.
  7. Задачі.
  8. Задачі.
  9. Задачі.
  10. Задачі.
  11. Задачі.
  12. Задачі.




Переглядів: 825

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закон Гука | Конспект уроку №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.