Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 1.

Питання, перерва.

Застереження! Надто складне завдання. Насилля може бути “дерективно” зупинене “зверху”. Проте, його причини можуть бути викоренені подібним чином. Якщо не зробити зусиль по трансформації конфлікту, знову насилля може появитися знову і тоді фаза “після насилля” може легко перетворитися в фазу “до насилля”.

ІІ Фаза насилля – головне завдання зупинити насилля.

Основне питання – Чому люди вдаються до насилля.

  1. З тим, щоб позбавити іншу сторону реалізувати свої цілі і тим самим досягти своїх ® Силовий підхід.
  2. Агресія виникає як наслідок невдоволення. безпорадності (фрустрації).
  3. Насилля виникає як можливість здобути славу і визнання (Переможців не судять), чи теж саме у випадку поразки.
  4. Насилля – помста за минуле насилля.

 

Інстинкт насилля не притаманне людям, як необхідність для задоволення потреб.

Насилля не триває вічно, воно припиняється, коли в учасників конфлікту вичерпуються:

q Засоби знищення (оснащення, зброя, люди)

q Об’єкти знищення (матеріальні, людські)

q Бажання (втрата бойового духу)

q Надія перемогти (сторони не бачать можливості перемогти)

 

Способи припинення насилля (у випадку військових конфліктів): ембарго на зброю і найманців, евакуація людей, розлад військових, виявлення небезпеки _____ насилля, наголошування на поверненні насилля з більшою силою.

 

ІІІ Після насилля –почуття полегшення, що виникає після закінчення періоду насилля може позбавити людей можливості ясно усвідомлюватидовгострокові наслідки насилля (пост травматичні стани, бажання реваншу, помсти і т. ін.), існує також небезпека того, що учасники конфлікту, структури і культура можуть стати більш схильними до насилля по закінченню конфлікту.

Основні завдання:реконструкція (матеріальних об’єктів, психологічна допомога жертвам) примирення з метою врегулювання мета конфлікту і рішучість розв’язання первинного конфлікту.

 

Примирення:

  • Відшкодування
  • Вибачення
  • Покаяння
  • Покарання винних (суд)
  • Виявлення і переживання спільної історії (Польсько-Українська комісія)
  • Театралізація (відновлення в пам’яті)
  • Спільна скорбота (joint sorrow)
  • Спільні зусилля по реконструкції
  • Спільна діяльність по вирішенню первинних конфліктів

 

Стіл, на столі апельсин, за столом двоє дітей. Що відбудеться? Будь-ласка, можливі варіанти.

 

A1[1]


Читайте також:

  1. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  2. Вправа 1
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1.
  5. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих
  6. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих.
  7. Вправа 1. Для кожного положення, що наводяться далі, знайдіть
  8. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  9. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  10. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  11. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь




Переглядів: 840

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercises | Уникнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.