Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді

Практикум

Основні поняття

 

Сукупний попит aggregate demand

Сукупна пропозиція aggregate supply

Споживання consumption

Інвестиції investment

Заощадження saving

Державні закупівлі government purchases

Чистий експорт net export

Ефект процентної ставки interest-rate effect

Ефект багатства real balances effect

Ефект імпортних закупівель foreign purchases effect

Макроекономічна рівновага general equilibrium

Середня схильність до споживання average propensity to consume

Середня схильність до заощадження average propensity to save

Гранична схильність до споживання marginal propensity to consume

Гранична схильність до заощадження marginal propensity to save

 

1. Сукупний попит визначається:

а) споживанням населення;

б) ефектом процентної ставки;

в) сукупним попитом підприємств на товари виробничого призначення;

г) державними витратами.

2. Залежність між рівнем цін і реальним обсягом внутрішнього виробництва є негативною тому що:

а) діє закон спадної граничної корисності;

б) чим більше буде обсяг внутрішнього виробництва, тим більше підстав для зниження рівня цін;

в) діють ефекти процентної ставки, багатства, імпортних закупівель;

г) діють цінові і нецінові фактори.

3. Зростання рівноважного ЧВП при незмінному рівні цін буде випливати зі зростання сукупного попиту якщо економіка перебуває на:

а) кейнсіанському сегменті АS;

б) класичному сегменті АS;

в) проміжному сегменті АS;

г) кейнсіанському і проміжному сегменті АS.

4. Збільшення сукупного попиту на проміжному та вертикальному відрізках сукупної пропозиції призводить до:

а) інфляції пропозиції; б) інфляції попиту; в) зниженню рівня реальної заробітної плати; г) економічному зростанню.

5. Якщо сукупна пропозиція перевищує сукупний попит, за умови, що державні витрати і чистий експорт дорівнюють нулю, то:

а) заощадження дорівнюють інвестиціям;

б) сума споживчих витрат дорівнює заощадженням;

в) реальний ВВП буде зростати;

г) заощадження перевищують плановані інвестиції.

6. В моделі Дж.М. Кейнса зростання сукупних витрат призведе до того, що:

а) крива сукупних витрат зрушиться вправо на величину зростання доходів;

б) крива сукупної пропозиції зрушиться вправо;

в) крива сукупних витрат зрушиться вліво на величину зростання доходів;

г) всі вищенаведені відповіді є невірними.

7. Згідно закону Сея:

а) заощадження дорівнюють інвестиціям;

б) ринкова економіка здатна підтримувати стан рівноваги без ніякого зовнішнього втручання;

в) чим більше споживчі витрати, тим менше заощадження;

г) сукупна пропозиція створює рівний сукупний попит.

8. В нерівновагому стані економіки заощадження дорівнюють:

а) запланованим інвестиціям; б) фактичним інвестиціям; в) незапланованим інвестиціям; г) всі відповіді невірні.

9. Що з зазначеного нижче є невірним:

а) в рівноважному стані економіки плановані і фактичні витрати рівні;

б) в стані рівноваги незаплановані інвестиції в товарно-матеріальні запаси дорівнюють нулю;

в) рівноважний рівень випуску не може дорівнювати потенційному ВВП;

г) в умовах рівноваги заплановані видатки дорівнюють доходу.

10. Кейнсіанська модель розглядає функціонування економіки за таких умов:

а) неповна зайнятість факторів виробництва;

б) відносно стійкі ціні і номінальна заробітна платня;

в) довгостроковий період;

г) сукупна пропозиція відносно повільно реагує на ринкові коливання.

 

Вправа 2. Виконайте завдання

1. Назвіть основні складові сукупного попиту, дайте визначення кожної з них. У таблиці представлені дані, що характеризують криві сукупного попиту AD1 AD2 AD3. Побудуйте їх графіки.

 

 

Рівень цін Реальний ВВП
AD1 AD2 AD3

Читайте також:

  1. D) усі відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. D) усі попередні відповіді вірні.
  4. Виберіть 1 варіант відповіді.
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. ВІДПОВІДІ
  7. Відповіді до самостійної роботи
  8. Відповіді на питання № 2 – 7
  9. Відповіді на ситуаційні задачі.
  10. Відповіді на ситуаційні задачі.
  11. ВКАЖІТЬ НОМЕР ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ
  12. Вправа 1




Переглядів: 1278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємозв’язок витрат і доходу. «Хрест» Кейнса | Рівень безробіття та його соціально-економічні наслідки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.