Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відповіді до самостійної роботи

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку (1хв)

- Доброго дня, діти! Сідайте. Мене звати Віта Вікторівна. Сьогодні урок математики проведу у вас я. Перевірте, чи все на вашій парті готове до роботи: підручники, зошити, ручки. Сядьте всі рівненько та приготуйтеся мене уважно слухати.

2:2 4:2 6:2 6:3 3:3 8:2
24:2 36:3 48:2 64:2
ІІ. Перевірка і поглиблення знань учнів ( 9 хв)
1. Математична розминка
- Проведемо математичну розминку.
- На дошці записані приклади.

- Знайдіть приклад з відповіддю 1 (2:2=1)
- Хто ще знайшов приклад з відповіддю 1?(3:3=1)
- Знайдіть приклад з відповіддю 2 (4:2=2; 6:3=2)
- Знайдіть приклад з відповіддю 3 ( 6:2=3)
- Знайдіть приклад з відповіддю 4 ( 8:2=4)
- Знайдіть частку чисел 24 і 2.(24:2=12)
- Яка в тебе відповідь?
- Правильна відповідь 12.
- Знайдіть частку чисел 48 і 2 (48:2=24)
- Яка в тебе відповідь?
- Правильна відповідь 24.
- Знайдіть частку чисел 36 і 3 (36:3=12)
- Яка в тебе відповідь?
- Правильна відповідь 12.
- Знайдіть часку чисел 64 і 2. (64:2=32)
- Яка в тебе відповідь?
- Правильна відповідь 32.

2. Самостійна робота
- А зараз проведемо самостійну роботу.
- Я роздаю вам картки. Зверху на лінії підпишіть своє прізвище. Ваше завдання : розв’язати приклади і записати відповіді.

 

_______________________________

 


24:2=___
84:4=___
46:2=___
69:3=___
33:3=___

_______________________________

 

88:4=___
64:2=___
44:4=___
39:3=___
22:2=___

_______________________________

 


24:2=12
84:4=21
46:2=23
69:3=23
33:3=11


_______________________________

 

88:4=22
64:2=32
44:4=11
39:3=13
22:2=11
Слідкую за роботою учнів і осанкою під час письма.
- Діти, закінчуйте працювати та передайте картки на перші парти.
- Хто виконав завдання, відкривайте зошити, запишіть число28 січня, класна робота.

3. Підсумок перевірки знань учнів
Аналізую підготовку учнів до уроку.
- Діти, ви швидко вмієте обчислювати усно, і швидко виконали завдання самостійної роботи, оцінки я повідомлю в кінці уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів (2 хв)

-А зараз наступне завдання.
- Поясніть, як знайти частку чисел 33 і 3.
(Число 33 ми розкладаємо на розрядні доданки: 30 і 3.
Спочатку 30 : 3=10, а потім 3:3=1 і 10+1=11)

33:3=

30+3
- Поясніть, як знайти частку чисел 39 і 3.
(Число 39 ми розкладаємо на розрядні доданки: 30 і 9.
Спочатку 30 : 3=10, а потім 9:3=3 і 10+3=13)

39:3=

30+9
- Правильно, відповідь 13.
- Щоб розв’язати ці два приклади ми двоцифрове число розкладали на розрядні доданки.
- А як знайти частку чисел 48 і 3?

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку (1 хв)

- На сьогоднішньому уроці ми і дізнаємось, як іншим способом можна поділити двоцифрове число на одноцифрове, будемо розв’язувати задачі, приклади, цікаві завдання. Будьте уважні і активні.

V. Сприйняття і усвідомлення нового навчального матеріалу (16 хв)

1. Ознайомлення з діленням двоцифрового числа на одноцифрове.
- Увага, знайдемо частку чисел 48 і 3.

30+18
а) 48:3=

 

18:3=6
10+6=16
30:3=10


-У попередніх прикладах ми розкладали двоцифрові числа на розрядні доданки.
- Ми розкладемо число 48 на розрядні доданки : 40 і 8. А ці числа не діляться на три, то цей спосіб нам не підходить.
- Нам потрібно підібрати так два числа , щоб вони обидва ділились на 3. Як ви думаєте, які це числа?(Діти називають свої варіанти)
- Найзручнішими доданками є 30 і 18.
- Отже, ми розклали число 48 на зручні доданки 30 і 18.
- Яке число спочатку будемо ділити? (30:3=10) (Відкриваю у таблиці)
- Як далі будемо обчислювати? ( 18:3=6) ( Відкриваю у таблиці)
- А що ж тепер треба зробити? (10+6=16)(Відкриваю у таблиці)
- То ж яка частка чисел 48 і 3? (16) (Відкриваю у таблиці)
- Так, відповідь 16.
б) - А зараз знайдемо частку чисел 42 і 3.
- До дошки піде один учень.
- Записуй приклад на дошці, а ви записуйте в зошит : частка чисел 42 і 3.
- Поясни, як ти будеш обчислювати.
- Число 42 розкладаємо на зручні доданки 30 і 12.
- Записуй ці доданки : 30+12.
42:3=

 

30+12
- Далі пояснюй (30:3=10, 12:3=4, 10+4=14)
- Запиши відповідь.
- Сідай на місце.

в) - Другий приклад розв’яже …
- Записуй приклад на дошці, а ви записуйте в зошит : частка чисел 54 і 3.
- Поясни, як ти будеш обчислювати.
- Число 54 розкладаємо на зручні доданки 30 і 24.
- Записуй ці доданки : 30+24.

54:3=

 

30+24
- Далі пояснюй (30:3=10, 24:3=8, 10+8=18).
- Запиши відповідь.
- Сідай на місце.
г) - Третій приклад розв’яже …
- Записуй приклад на дошці, а ви записуйте в зошит : частка чисел 57 і 3.
- Поясни, як ти будеш обчислювати.
- Число 57 розкладаємо на зручні доданки 30 і 27.
- Записуй ці доданки : 30+27.
57:3=

 

30+27
- Далі пояснюй (30:3=10, 27:3=9, 10+9=19).
- Запиши відповідь.
- Сідай на місце.
2. Робота з підручником (усно)
- Діти, розгорніть свої підручники на сторінці 101. Знайдіть на сторінці приклади 80.
- Потрібно закінчити розв’язання прикладів, це завдання будемо виконувати усно.
- Читай перший приклад. Поясни як треба розв’язати цей приклад.
72:6=(60+12):6=12
(Число 72 розкладаємо на зручні доданки, на 60 і 12. 60:6=10; 12:6=2; 10+2=12)
- Сідай.
- Читай другий приклад.

91:7=(70+21):7=13

( Розкладемо число 91на зручні доданки :70 та 21. 70 : 7=10; 21:7=3; 10+3=13)
- Сідай.
- Читай третій приклад.

85:5=(50+35):5=17

(Розкладемо число 85 на зручні доданки : 50 та 35. 50:5=10; 35:5=7; 10+7=17)
- Сідай.
- Молодці, ви гарно виконали завдання.

3.Фізкультхвилинка
- А зараз ми проведемо фізкультхвилинку. Вийдіть всі із-за парт, станьте один за одним, розімкніться, щоб вам було зручно виконувати вправи.
Руки вгору.
Руки в сторони.
Руки перед собою.
Присіли.
Встали.
Нахилилися вперед, назад,
І наліво, і направо
Щоб нічого не боліло.
Подивились на дерева за вікном,
Подивилися на двері.
Стали рівно.
Напишемо носиком сьогоднішнє число :28.
Потягніться, посміхніться одне одному.
Та тихенько сідайте на місця.

VІ. Закріплення і застосування знань учнів( 13 хв)
1. Розв’язування задачі різними способами.
- Діти, хто з вас любить грати у футбол?
- А чи знаєте ви гру, як волейбол? ( Показ ілюстрації)(Волейбол — командна спортивна гра, в процесі якої дві команди змагаються на спеціальному майданчику, розділеному сіткою, прагнучи направити м'яч на сторону суперника так, щоб він приземлився на майданчику супротивника )
- Діти, розгорніть 102 сторінку підручника. Знайдіть задачу 85.

- Прочитайте задачу мовчки.
- Прочитай задачу вголос.
- Розглянемо скорочений скорочений запис задачі.

24 хл. – 2 к. ? хл. – 1 к.

- Про кого розповідається в задачі? (Розповідається про хлопчиків)
- В яку гру грали хлопчики?( У гру волейбол)
- На скільки команд розділилися хлопчики? ( На дві)
- Що запитується в задачі?
- Повторіть задачу.
- То як знайти скільки хлопчиків було у кожній команді?(24:2=12)
- То скільки хлопчиків у кожній команді?
- Ми розв’язали задачу однією дією. Це проста задача.
- Подивіться у підручник. Після задачі є схема для виразу.

- Скільки дій у цьому виразі (3 дії)
- Наше завдання доповнити цю задачу так, щоб вона розв’язувалася за цією схемою.
- Щоб доповнити цю задачу потрібно розкласти число 24 на два доданки, але не розрядні.
- Подумайте і складіть нову умову задачі з таким самим запитанням.
- Мені сподобалася твоя задача. Повтори ще раз цю задачу, а ви уважно послухайте.( А я склала таку задачу : 10 хлопчиків з одного класу і 14 хлопчиків з другого розділилися для гри у волейбол на 2 команди.)
- Доповнимо : 10 хлопчиків з одного класу і 14 хлопчиків з другого розділилися для гри у волейбол на 2 команди.
- Розгляньте скорочений запит задачі.

10 хл. і 14 хл. – 2 к. ? хл. – 1 к.


O
- Як розв’язати цю задачу?
1) 10:2=5(хл)
2) 14: 2=7 (хл)
3) 5+7=12 (хл)
- Запишемо розв’язання цієї задачі.
- На дошці запише один учень, а ви запишете в зошити. Запишіть задача 85.
- Як перша дія?
- Що цією дією дізнаємось? (Скільки хлопчиків буде з першого класу)
- Запиши цю дію.
1) 10:2=5(хл)
- Яка друга дія?
- Що цією дією дізнаємось? (Скільки хлопчиків буде грати з другого класу)
- Запиши цю дію.
2) 14: 2=7 (хл)
- Що цією дією дізнаємось? (Дізнаємось кількість хлопчиків в одній команді)
- Запиши цю дію.
3) 5+7=12 (хл)
- Який вираз можна скласти до цієї задачі?( Вираз : 10:2+14:2=12)
- Запишіть цей вираз.
- Яка ж відповідь задачі?(відповідь : у кожній команді було по 12 гравців)
2. Геометрична вправа.
- Увага на дошку.
- Діти, яку фігуру ви бачите на дошці? (Шестикутник)
- Розглянемо його.

D M

О
K H

A P

- Цей шестикутник поділений двома відрізками.
- Назвіть ці відрізки? (DP, AM)
- Так, це відрізки DP і AM.
- Назвіть, які фігури утворилися у цьому шестикутнику?(Чотирикутники, трикутники)
- Покажіть чотирикутники.
- То скільки чотирикутників?(2)
- Покажіть трикутники.
- То скільки трикутників?(2)
- На дошці зображено ще шестикутники.
- Як по-іншому можна провести відрізки у цьому шестикутнику?
D M

K H

A P

- Цей шестикутник поділений двома відрізками.
- Назвіть ці відрізки? (DА, MР)
- Так, це відрізки DА і MР.
- Назвіть, які фігури утворилися у цьому шестикутнику? (Чотирикутник, трикутники)
- Покажи чотирикутники.
- То скільки чотирикутників?(1)
- Покажи трикутники.
- То скільки трикутників?(2)
- На дошці зображено ще шестикутник.
- Як по-іншому можна провести відрізки у цьому шестикутнику?
D M
K H

A P

- Цей шестикутник поділений двома відрізками.
- Назвіть ці відрізки? (АН, КM)
- Так, це відрізки АН і КM.
- Назвіть, які фігури утворилися у цьому шестикутнику? (Чотирикутник, трикутники)
- Покажіть чотирикутники.
- То скільки чотирикутників?(1)
- Покажіть трикутники.
- То скільки трикутників?(2)
- Як по-іншому можна провести відрізки у цьому шестикутнику?
D M
K H

О
A P

- Цей шестикутник поділений двома відрізками.
- Назвіть ці відрізки? (АН, КM)
- Так, це відрізки АН і КM.
- Назвіть, які фігури утворилися у цьому шестикутнику? (Чотирикутники, трикутники)
- Покажіть чотирикутники.
- То скільки чотирикутників?(2)
- Покажіть трикутники.
- То скільки трикутників?(2)
3. Робота з таблицею (усно)
- Діти розгорніть сторінку 101 вашого підручника, знайдіть приклади 82.


- Складіть приклад на множення з відповіддю 42, використайте цю таблицю (21×2=42)
- Прочитайте перший приклад на ділення.
- Яка відповідь?(21)
- Складіть приклад на множення з відповіддю на 96 (24×4=96)
- Читай приклад на ділення, який розпочинається з числа 96.
- Яка відповідь?(24)
- Отже, щоб швидко розв’язати приклади на ділення, треба знати та вміти розв’язувати приклад на множення.
- Складіть приклад на множення з відповіддю 48. (24×2=48)
- Читай приклад на ділення, що розпочинається з 48.
- Яка відповідь?(24)
- Складіть приклад на множення з відповіддю 56. (28×2=56)
- Читай приклад на ділення, що розпочинається з 56.
- Яка відповідь?(28)
- Складіть приклад на множення з відповіддю 54. (27×2=54)
- Читай приклад на ділення, що розпочинається з 54.
- Яка відповідь?(27)
- Складіть приклад на множення з відповіддю 88. (22×4=88)
- Читай приклад на ділення, що розпочинається з 88.
- Яка відповідь?(22)
- Складіть приклад на множення з відповіддю 75. (25×3=75)
- Читай приклад на ділення, що розпочинається з 75.
- Яка відповідь?(25)

4. Логічні завдання.
- А зараз розв’яжемо завдання для кмітливих :
а) Хто знає як записати число 2 за допомогою трьох п’ятірок? Запиши. ((5+5):5=2)
б) Як записати число 0 за допомогою 3 п’ятірок?Хто знає? Запиши.
((5-5)×5=0).
в) У тварини дві ноги, дві ліві, дві попереду, дві позаду. Скільки ніг у тварин?(4).
г) Стоїть у полі дуб. На дубі – три гілки, на кожній гілці по три яблука.
Скільки всього яблук?( Жодного, бо на дубі яблука не ростуть).
д) Кухар насипав рис порівну у дів склянки. Потім він з однієї склянки пересипав рис у каструлю. Де рису більше : у каструлі, чи в склянці?
Порівну, бо в каструлю пересипали із склянки).

VІІ. Підсумок уроку (2 хв)
- Що ми вивчали на уроці?
- Як знайти частку чисел 84 і 6. ( Показую приклад, діти пояснюють)
84:6=14


60+24

- Послухайте, які оцінки ви одержали за самостійну роботу.

П. 81 с. 101 П. 84 с. 102
VІІІ. Пояснення домашнього завдання (1 хв)
- Відкрийте щоденники і запишіть домашнє завдання : приклади 81, сторінка 101; приклади 84, сторінка 102.

 

 

-На цьому наш урок закінчено. До побачення.


Читайте також:

  1. D) усі відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. D) усі попередні відповіді вірні.
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  12. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи




Переглядів: 3024

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступне слово вчителя. | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.