МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВКАЖІТЬ НОМЕР ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІМетодичні рекомендації містять у собі 300 питань першого рівня складності та по 100 питань другого і третього рівнів складності, які поділені на 10 варіантів для кожного з двох модулів. Кожний з варіантів містить у собі 15 питань першого рівня складності, 5 питань другого рівня та 2питань третього рівня складності. Знання історії, як відомо, це не лише утримування в пам’яті певної кількості історичної інформації та здатність її відтворювати (репродуктивні рівні навченості: розрізняє, пам’ятає, розуміє), а й уміння виявляти суть історичних фактів, причинно-наслідкові зв’язки між ними, здатність ці факти зіставляти і порівнювати, характеризувати та оцінювати, тобто самостійно пояснювати (інтерпретувати) історичний процес (творчий, продуктивний рівень: аналізує, синтезує, оцінює). V. Тестові питання та завдання з курсу Питання та завдання з історії України призначені для перевірки якості засвоєння студентами важливих для розуміння історичного процесу в Україні фактів та понять. В цих методичних рекомендаціях систематизовані питання та завдання декількох різних складності. Завдання першого та другого рівня мають репродуктивний характер. Питання першого рівня можна назвати такими, які вимагають лише утримання вивченого в пам’яті, завдання другого рівня потребують розуміння студентами історичного процесу в Україні та вміння аналізувати історичні факти. До перших в основному належать завдання, що потребують добору правильної відповіді із декількох поданих варіантів. До другими рівня – завдання на встановлення хронологічної послідовності подій, визначення відповідності дат і подій, осіб та сфери їхньої діяльності, та завдання на визначення занять. Дій, переконань тих чи інших історичних осіб або груп людей, на вибір можливих причин чи наслідків подій. Питання третього рівня мають творчий характер. Рівень досягнень студентів визначається шляхом встановлення, на якій із наступних послідовних стадій навченості – на рівні умінь, навичок чи здатності творчо використовувати наявні знання і на цій основі виробляти нові – вони перебувають. Отже, для оцінки досягнень завдання слід добирати так, щоб мати змогу визначити, якого рівня – репродуктивного (початкового) чи продуктивного (достатнього або творчого, залежно від досконалості вмінь) – досяг студент при вивченні теми або курсу загалом. Для оцінювання рівня досягнень при проведенні контрольованої роботи можна використовувати бальну систему. Очевидно, що різниця в складності завдань вимагає встановлення різної кількості балів за її виконання. Зокрема, завдання репродуктивного характеру, які передбачають вибір правильного варіанту відповіді, можуть оцінюватися 0 –1 балом; завдання, які містять декілька запитань репродуктивного характеру – 0 –1 –2 балами. Максимальна оцінка , яку може отримати студент є 12балів. Тому кожен студент за виконання першого рівня складності може отримати 3 бала, по 1 балу за 5 правильних відповідей, за питання другого рівня – 3 бала, по 0,6 за кожну правильну відповідь, за кожне питання третього рівня також 3бала, якщо тема була розкрита повністю та без помилок, що в сумі становить 12 балів.
Запишіть її у такому вигляді : вірно; невірно, або 1 -…, 2 -…, 3 -…, Питання І рівня складності: Читайте також:
|
||||||||
|