МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 1. Для кожного положення, що наводяться далі, знайдітьВПРАВИ ДО ТЕМИ 11 ВИСНОВКИ
1. Конкурентний ринок ресурсів – це ринок, на якому діє велика кількість продавців і покупців ресурсів. Які не мають можливості здійснити вплив на ринкову ціну. 2. Попит на ресурси залежить від попиту та ціни на товар виробника на ринку кінцевих продуктів і продутивності ресурсу при створенні товару. Тому попит на ресурси є похідним попитом. 3. На ринку ресурсів діє закон спадної граничної продуктивності змінного фактора і тому, починаючи з певного моменту, кожна нова додаткова одиниця змінного фактора призводить до меншого приросту продукту. Для даного ринку розраховують граничний продукт змінного фактора у грошовому вираженні (МRР), який є приростом загального доходу внаслідок використання кожної додаткової одиниці змінного фактора виробництва. 4. Величина, на яку зростають сукупні витрати при збільшенні залучених ресурсів на одиницю, називається граничними витратами на ресурси (МRС).Щоб максимізувати прибуток, фірма має використовувати додаткові одиниці будь-якого виду ресурсів доти, доки кожна наступна одиниця дає приріст валового доходу фірми більший, ніж приріст її сукупних витрат. Межею доцільності залучення додаткових ресурсів буде точка, в якій урівноважуються граничний продукт у грошовому вираженні та граничні витрати на ресурс: MRP = MRC . 5. Прибуток фірми, яка є суб’єктом конкурентного ринку ресурсів, буде максимальним, якщо МRРL/РL = МRРК/РК = 1, тобто тоді, коли кожна одиниця факторів виробництва має ціну, яка дорівнює граничному продукту у грошовому вираженні для кожного виду ресурсів. Вивчення матеріалу, поданого в темі 11, передбачає засвоєння таких термінів і понять:
Похідний попит Граничний продукт у грошовому вираженні Граничні витрати на ресурс
Правило MRP = MRC Ефект заміщення Ефект обсягу продукції Правило мінімізації витрат Правило максимізації прибутку
відповідний йому термін або поняття серед запропонованих:
1. Попит на товар або послугу, що знаходиться у залежності від попиту на який-небудь інший товар або послугу. 2. Зміна загального обсягу виручки фірми, коли вона використовує додаткову одиницю ресурсу. 3. Приріст загальних витрат на використання ресурсу, коли фірма використовує додаткову одиницю цього ресурсу. 4. Додатковий продукт, вироблений при використанні додаткової одиниці ресурсу. 5. Правило, згідно з яким фірма, щоб максимізувати економічний прибуток повинна застосувати таку кількість ресурсу, при якому MRP = MRC. 6. Вплив, який зміна ціни ресурсу здійснить на кількість цього ресурсу за умови, що фірма не змінить обсяг випуску. 7. MRPL/PL = MRPK/PK = 1. 8. Виробництво будь-якого заданого обсягу продукції , за якого остання грошова одиниця, витрачена на кожний ресурс, дає однаковий граничний продукт. Читайте також:
|
||||||||
|