Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Глосарій модуля 2

Контрольні запитання

1. Види організаційних структур управління маркетингом.

2. Характеристика функціональної структури.

3. Характеристика продуктової структури.

4. Характеристика сегментної структури.

5. Загальні функції маркетингу та їх реалізація.

6. Контроль показників маркетингової діяльності.

 

 

Вибір цільових сегментів ринку оцінка й вибір одного або декілька сегментів ринку для виходу на них зі своїми товарами (послугами)
Диверсифікація поповнення асортименту фірми новими виробами, які можуть викликати інтерес клієнтів  
Диференційований маркетинг поява на декількох сегментах ринку з окремими товарами (послугами)  
Еластичний попит попит, який має тенденцію змінюватись відносно зміни цін. Нееластичний попит – попит, який має тенденцію залишатись незмінним при незначних коливаннях цін  
Ембарго заборона на імпорт будь-якого товару  
Квота обмеження кількості товарів, які дозволено ввозити до країни. Мета квоти – захистити свою промисловість і зайнятість населення  
Консюмеризм організований рух громадян і державних органів за розширення прав покупців  
Контактна аудиторія група, яка виявляє реальний або потенційний інтерес до організації і впливає на її рішення щодо поставлених цілей  
Концентрований маркетинг концентрація маркетингових зусиль на значній частці одного або декількох субринків  
Ліцензування один з методів початку діяльності на ринку товарів (послуг)  
Марка ім'я, термін, знак, символ, рисунок або їх поєднання для ідентифікації товарів або послуг одного продавця чи групи продавців  
Марочна назва частина марки, яку можна вимовити вголос  
Марочний знак (емблема) частина марки, яку можна розпізнати  
Товарний знак марка або її частина, яка забезпечена правовим захистом  
Масовий маркетинг масове виробництво, масове розповсюдження і масове стимулювання збуту одного товару для всіх покупців  
Можливості диверсифікаційного росту можливості, що відкриваються за межею галузі діяльності фірми  
Оптовик-купець незалежне комерційне підприємство, яке має право власності на товари, з якими має справу  
Первинні дані інформація, яка зібрана вперше для якоїсь конкретної цілі  
Вторинні дані інформація, яка вже десь існує  
Позиціювання товару на ринку дії із забезпечення товаруконкурентноздатного положення на ринку і розробка відповідного комплексу маркетингу  
Сегментування ринку розбивка ринку на групи покупців, для кожної з яких потрібні окремі товари

Читайте також:

  1. ISO 14050 «Глосарій».
  2. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  3. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  4. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  5. Биття та модуляція коливань
  6. Визначення модуля та напряму векторів і .
  7. ГЛОСАРІЙ
  8. ГЛОСАРІЙ
  9. ГЛОСАРІЙ
  10. ГЛОСАРІЙ
  11. ГЛОСАРІЙ
  12. ГЛОСАРІЙ




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 10. Організація і контроль маркетингової діяльності | Бер 2012

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.