Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі й особливості інтеграції в рамках ГУАМ

 

Наприкінці 90-х рр. ХХ в. на південній периферії СНД активізувалося угруповання за назвою ГУАМ - Грузія, Україна, Азербайджан, Молдова, що пізніше одержала назву Організація за демократію й економічний розвиток - ГУАМ.

В інституціональному становленні ГУАМ пройшла кілька етапів.

І етап. 10 жовтня 1997 р. у рамках Саміту Ради Європи в Страсбурзі (Франція) з ініціативи України був заснований Консультативний форум ГУАМ як неформальне об'єднання держав. В 1999 р. до організації приєднався Узбекистан (угруповання одержало назву ГУУАМ), в 2005р. - Узбекистан вийшов з об'єднання (знову ГУАМ). При створенні ГУАМ оптимально враховувалися фактори географічної близькості, спільності проблем, господарських і культурних зв'язків, сучасного стану взаємної торгівлі. Об'єднання ГУАМ було створено з метою економічного співробітництва країн-членів, забезпечення транспортних коридорів і комунікаційних систем між Азією і Європою, які йдуть в обхід Росії. Крім того, передбачалася розробка погоджених позицій у міжнародних організаціях, а також консультації із Заходом з питань безпеки.

ІІ етап. 7 червня 2001 р. з підписанням Ялтинської Хартії ГУУАМ у рамках Саміту глав держав Об'єднання ГУАМ одержало офіційний статус міжнародної організації.

ІІІ етап. 23 травня 2006 р. у Києві створена Організація за демократію й економічний розвиток - ГУАМ. У ході Київського саміту ГУАМ глави держав також підписали Устав організації.

Відповідно до Уставу основними цілями ГУАМ є:

• затвердження демократичних цінностей, забезпечення верховенства права й поваги прав людини;

• забезпечення стійкого розвитку;

• зміцнення міжнародної й регіональної безпеки й стабільності;

• поглиблення європейської інтеграції для створення загального простору безпеки, а також розширення економічного й гуманітарного співробітництва;

• розвиток соціально-економічного, транспортного, енергетичного, науково-технічного й гуманітарного потенціалу сторін;

• активізація політичної взаємодії й практичного співробітництва в сферах, що представляють взаємний інтерес.

Структура організації містить у собі Рада й Секретаріат. Рада є основним органом організації. Він проводить свою роботу на рівнях глав держав (саміт), міністрів закордонних справ, національних координаторів і постійних представників. Відповідно, виділяють Рада глав держав (СГГ), Рада міністрів закордонних справ (РМЗС), Рада національних координаторів (РНК) і Рада постійних представників (РПП).

Відповідно до рішень Київського саміту ГУАМ у Києві був створений постійно діючий Секретаріат організації, очолюваний Генеральним секретарем. До створення Секретаріату його функції виконував Інформаційний офіс ГУАМ у Києві.

Секретаріат здійснює технічне-організаційно-технічне забезпечення діяльності ГУАМ і функціонує під керівництвом Генерального секретаря. Секретаріат готовить і представляє Раді щорічні звіти про свою діяльність, а також про діяльності ГУАМ для затвердження РМЗС.

Координація співробітництва на галузевому рівні покладає на робочі групи. Робочі й допоміжні органи, що діють на постійній або тимчасовій основі, створюються за рішенням Ради міністрів закордонних справ.

В 2004 р. заснована Парламентська Асамблея ГУАМ, до складу якої входять три комітети: політичний; торгово-економічний; з питань науки, культури й утворення.

Офіційними й робочими мовами ГУАМ є англійський і росіянин.

Держави-члени ГУАМ взаємодіють у рамках міжнародних організацій, зокрема ООН і ОБСЄ. У ГУАМА існує статус спостерігача й партнера (США, Японія, Чеська Республіка, Польща, ООН, ЄС). Організація заявляє про свою відкритість до співробітництва із третіми державами й міжнародними організаціями, які розділяють її мети й принципи, а також готові брати участь у реалізації спільних ініціатив.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Анатомо-фізіолгічні особливості
  11. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  12. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Участь України в СНД | Участь Україна в ГУАМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.