Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Законність та відповідальність у державному управлінні

Лідерство в державному управлінні

 

Лідерство – ________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Виділяють формальне і неформальне лідерство. У випадку ________________

__________вплив на підлеглих чиниться з позицій займаної посади. Процес впливу на людей через особисті здібності, уміння та інші ресурси називають _____________

Ідеальним для лідерства є поєднання двох основ влади: особистої та організаційної.

Найхарактерніші риси ефективного лідера: ______________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Існує три підходи до визначення значущих чинників ефективного лідерства:

1) ___________________________________________________визначає співвідношення між наявністю конкретних особистих|особовий| якостей і ефективністю керівництва. Найчастіше визначають такі якості ефективного керівника, відсутність яких перешкоджає досягненню високих результатів в роботі:_______________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

2) _____________________________створив основу для класифікації стилів керівництва залежно від манери поведінки по відношенню до підлеглим:

____________________________: у його основі – значна влада керівника, яка створює можливості|спроможність| для нав'язування своєї волі виконавцям. Автократ прагне максимально централізувати повноваження, структурує роботу підлеглих за допомогою різних процедур, правил, інструкцій, практично не дає підлеглим можливості|спроможність| брати участь у прийнятті |прийняття,приймання| рішень. Він також може чинити психологічний тиск на підлеглих і навіть вдаватися до погроз.

|з'являтися,являтися|________________________________ __________________________ відрізняється високим ступенем|міра| децентралізації повноважень. Підлеглі мають можливість|спроможність| брати участь в ухваленні|прийняття,приймання| рішень і користуються широкою свободою у виконанні роботи.

___________________________надає підлеглим повну|цілковитий| свободу у визначенні своїх цілей і контролі за своєю власною роботою; характерна|вдача| мінімальна участь керівника в управлінні: група має повну|цілковитий| свободу ухвалювати власні рішення.

3) _____________________________базується на припущенні|гадка|, що стилі керівництва і особисті|особовий| якості менеджера понад усе відповідають певним ситуативним чинникам|фактор|: потребам і особистим|особовий| якостям підлеглих, характеру|вдача| завдання|задавання|, вимогам до дії внутрішнього середовища|середа|, наявної інформації.

 

Законністю називають _______________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Основними ознаками режиму законності є: _____________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Результатом дотримання законності є ______________– ___________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Визначальна роль у забезпеченні законності в державному управлінні відводиться ___________________

Розгортання у правовій державі судового контролю за за­конністю в державному управлінні під­вищує роль у цьому процесі ___________________

Особливе місце в підтриманні законності в державному управлінні займають ____________________________________

Суттєвим для забезпечення законності в державному управ­лінні є __________

________________ який здійснюється в органах дер­жавної влади та органах місцевого самоврядування їх керівни­ками, а також виділеними з цією метою посадовими особами або підрозділами.

Дедалі більшу роль у забезпеченні законності в державному управлінні демократичної держави має відігравати __________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

мають навчатися захищати свої законні інтереси, конституційно га­рантовані права та свободи й активно виступати проти пору­шень норм, вимог законності в рішеннях і діях органів держав­ної влади та органів місцевого самоврядування, їх керівників та інших посадових осіб.

Важливим засобом забезпечення законності, раціональності й правопорядку в державному управлінні, а через нього — і в суспільстві, є _______________ – ______

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

За критерієм спрямованості і змісту дисципліну в держав­ному управлінні поділяють на: ______________________________________________________________

________________________________________________________________________

Законність і дисципліна в державному управлінні великою мірою визначаються _______________________, яка формується на ос­нові послідовної взаємодії трьох складових: _______________________________________________________________

_____________________________ безпосередньо пов'язана з правопорушеннями з боку посадових осіб та інших державних службовців.

Правопорушення — це _______________________________________________

________________________________________________________________________

Законодавство передбачає в міру необхідності застосування юридичної відповідальності державних службовців, а саме: ___________________________________

________________________________________________________________________

Протиправне винне невиконання чи неналежне виконання державним службовцем покладених на нього обов'язків (пору­шення трудової дисципліни), яке не тягне за собою криміналь­ної відповідальності, прийнято називати ____________________

_____________________________________

___________________________ можуть накладатися на дер­жавного службовця за невиконання або неналежне виконання покладених на нього обов'язків.

Видами дисциплінарних стягнень є:_____________________________________

________________________________________________________________________

Під­ставою для _______________________________ посадових осіб є порушення загальнообов'язкових правил, передбачених зако­нами України, іншими нормативними актами, якщо дотримання цих правил визначено за посадовий обов'язок дер­жавного службовця. До державних службовців застосовуються лише два види адміністративних покарань — __________________________________, які накладаються представниками влади, посадови­ми особами контрольно-наглядових органів.

Чинним законодавством передбачено ____________________________ посадових осіб за зловживання посадовими пов­новаженнями, перевищення посадових повноважень, відмову в наданні інформації, присвоєння повноважень посадової осо­би, незаконну участь у підприємницькій діяльності, одержан­ня хабара, дачу хабара, службовий підлог і халатність.

______________________________ передбачає відшкодування вин­ним службовцем завданих ним збитків.

Рішення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств та їх об'єд­нань, громадських об'єднань чи посадових осіб, державних службовців ____________________________________, якщо внаслідок цих дій:

· порушено права й свободи громадян;

· створено перепони для реалізації громадянином його прав і свобод;

· незаконно накладено на громадянина будь-який обов'я­зок або він незаконно притягнений до будь-якої відповідаль­ності.

 

 

Тема 11 ДЕРЖАВНА СЛУЖБА В УКРАЇНІ

 


Читайте також:

  1. IV. Відповідальність сторін
  2. Адміністративна відповідальність
  3. Адміністративна відповідальність
  4. Адміністративна відповідальність
  5. Адміністративна відповідальність
  6. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  7. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  8. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  9. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  10. Адміністративна відповідальність осіб, винних в порушенні податкового законодавства
  11. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  12. Адміністративна відповідальність. Види адміністративних стягнень.




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Громадянин в державному управлінні | Поняття, види та принципи державної служби

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.