Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Призначення пакета Oracle Financial Analyzer

Система підтримки прийняття рішень MARKETING EXPERT

Marketing Expert - система підтримки прийняття рішень на всі х етапах розробки стратегічного і тактичного планів маркетингу і контролю за їх реалізацією.

Основні функції системи. Програма Marketing Expert призначена для рішення двох головних задач:

1. Проведення аудиту маркетингу: оцінки реального положення компанії на ринку, порівняння з конкурентами, виявлення силі, них і слабих сторін збутової структури, цінової політики.

2. Планування маркетингу: вироблення оптимальної стратегії і тактики на ринку з використанням відомих аналітичних методик (сегментний аналіз, SWOT-аналіз, Portfolio-аналіз і т. д.). У процесі реалізації головних задач користувач вдержує можливість вирі­шити наступні окремі задачі:

• оцінити рентабельність продукції по окремих товарах і товарних групах, а також прибутковість окремих сегментів ринку;

• розрахувати загальний обсяг ринку по товарах і темпи його збільшення;

• розрахувати ціни на товари, виходячи із заданого рівня рен­табельності підприємства;

• оптимально розподілити продукцію по каналах збуту. Центральним елементом програми служить «карта ринку», яку конструює користувач за допомогою спеціального графічного препроцесора. «Карта ринку» схематично відображає компанію, її підрозділи, території, на яких вона діє, товари, групи споживачів, г конкурентів і т. д. Всі об'єкти певним чином узгоджуються і детально описуються (відповідна інформація може бути введена при ак­тивації об'єкта). У такий спосіб Marketing Expert дозволяє «про­робляти» кожен істотний елемент у життєдіяльності компанії, ут­римуючи перед очима загальну картину. Крім кількісних методик, Marketing Expert містить засоби якісного аналізу (експертні аркуші і засоби їх редагування).

 

 

10.2. Програмний продукт стратегічного корпоративного управління ORACLE FINANCIAL ANALYZER фірми «ORACLE»

Модуль Oracle Financial Analyzer «Фінансовий аналізатор» призначений для підготовки фінансової звітності, виконання аналізу, планування і розробки бюджету, він є части­ною комплексу програм Oracle E-Business Suite - інтегровано­го набору додатків, призначеного для перетворення бізнесу в електронний вид. Комплексне і цілком інтегроване рішення Oracle дозволяє здійснювати як зовнішні операції з покупцями, постачальниками, так і внутрішні корпоративні операції в електронному виді [52].

«Фінансовий аналізатор» готує бюджет і створює прогнози, ог­ляди, зміни і зв'язки в рамках єдиної системи, забезпечуючи підго­товку і прийняття рішень, а потім контроль результатів їх вико­нання в масштабах усього підприємства. Продукт координує і спро­щує процес розробки бюджету для будь-яких використовуваних підприємством способів підготовки бюджету вниз, вгору або зміша­ним способом.

«Фінансовий аналізатор» може розподіляти бюджетні показники з верхніх рівнів, наприклад, квартал або підрозділ на нижні рівні: місяць або відділ. Користувачі можуть копіювати фактичні дані минулого року в бюджет наступного року і змінювати відповідні бюджетні статті, задаючи відсотки або конкретні суми. Для прогно­зування доходів, керування витратами і маркетинговими витрата­ми можуть вводитися обсяги в натуральних одиницях виміру.

Інструментальні засоби збору даних, включаючи електронні таблиці і Web-браузери, забезпечують контрольоване одержання бюджетних даних. Для прискорення обробки бюджетів і прогнозів користувачі мають окремі фрагменти загальної фінансової бази даних на персональних комп'ютерах. На завершальному етапі цик­лу підготовки бюджету остаточно сформований бюджет консолі­дується для забезпечення доступу до нього всіх підрозділів підприє­мства і закривається для запобігання введення яких-небудь додат­кових змін.

10.2.2. Засоби аналізу і підготовки звітів

Уся потужність засобів «Фінансового аналізатора» базується на багатомірній моделі даних Express®, що зберігає дані в найбільш зро­зумілому і добре сприйманому менеджерами підприємства виді «Фінансовий аналізатор» діє через Web-агента системи Express для забезпечення моментального безпечного доступу до багатомірних даних через корпоративну мережу або через мережу Internet Клю­чова інформація може розглядатися в будь-якій комбінації вимірів, наприклад, по позиціях виробів, періодах часу, виробленим продуктам, регіонам, центрам витрат і т. п. Інструменти навігації по багатомірним даним дозволяють користувачам швидко виділити джерело розбіжностей. Ці інструментальні засоби дозволяють спростити підготовку і виконання запитів про фінансову ефективність центрів прибутку по продуктах, каналах і періодах часу. Спеціалізовані інструментальні засоби, наприклад «Селектор Фінансового аналіза­тора», забезпечують виконання аналізу на основі запитів або на ос­нові відхилень. Використовуючи багатомірний аналіз, користувачі можуть контролювати й аналізувати фінансові дані, а також ство­рювати і зберігати персональні звіти і бізнес-діаграми без будь-яко­го залучення в ці роботи фахівців з інформаційних технологій.

Такі засоби забезпечують підтримку широкого набору засобів фінансового моделювання. Результати аналізу по сценаріях «що, якщо» відображаються негайно. Велика бібліотека убудованих функцій допомагає користувачам створювати прогнози і розрахо­вувати різні коефіцієнти ефективності. Для виконання розширено­го аналізу користувачі можуть поєднувати дані головної книги з даними інших джерел, одержувати й обмінюватися з іншими кори­стувачами новими фінансовими даними. Для підготовлених моде­лей характерна контрольована незалежність, що дозволяє корис­тувачам визначати різні рівняння детального розрахунку для конк­ретна х організаційних одиниць і сценаріїв, разом з тим перевірені правила розрахунку зберігаються для загального використання.

«Фінансовий аналізатор» адаптується до будь-яких бізнес-струкгур організації, таких, наприклад, як центри витрат, продук­ти, послуги або роздрібні магазини, і може відбивати будь-який існуючий бізнес. Крім того, для відображення нових або потенцій­них бізнес-сценаріїв, а також для зміни організаційних структур дані і моделі Фінансового аналізатора можуть бути швидко змінені. Підтримується інтеграція з електронними таблицями.


Читайте також:

  1. Oracle Управління преміальними
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  4. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  5. Бізнес-планування, його суть та призначення
  6. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  7. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.
  8. Будівельні підйомники, їх призначення, класифікація та конструкція.
  9. Бурові долота спеціального призначення
  10. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  11. Бюджетна класифікація: будова, роль і призначення видатків.
  12. Бюджетні призначення




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмні продукти стратегічного корпоративного планування | Гнучка мережна архітектура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.