МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Призначення пакета Oracle Financial AnalyzerСистема підтримки прийняття рішень MARKETING EXPERT Marketing Expert - система підтримки прийняття рішень на всі х етапах розробки стратегічного і тактичного планів маркетингу і контролю за їх реалізацією. Основні функції системи. Програма Marketing Expert призначена для рішення двох головних задач: 1. Проведення аудиту маркетингу: оцінки реального положення компанії на ринку, порівняння з конкурентами, виявлення силі, них і слабих сторін збутової структури, цінової політики. 2. Планування маркетингу: вироблення оптимальної стратегії і тактики на ринку з використанням відомих аналітичних методик (сегментний аналіз, SWOT-аналіз, Portfolio-аналіз і т. д.). У процесі реалізації головних задач користувач вдержує можливість вирішити наступні окремі задачі: • оцінити рентабельність продукції по окремих товарах і товарних групах, а також прибутковість окремих сегментів ринку; • розрахувати загальний обсяг ринку по товарах і темпи його збільшення; • розрахувати ціни на товари, виходячи із заданого рівня рентабельності підприємства; • оптимально розподілити продукцію по каналах збуту. Центральним елементом програми служить «карта ринку», яку конструює користувач за допомогою спеціального графічного препроцесора. «Карта ринку» схематично відображає компанію, її підрозділи, території, на яких вона діє, товари, групи споживачів, г конкурентів і т. д. Всі об'єкти певним чином узгоджуються і детально описуються (відповідна інформація може бути введена при активації об'єкта). У такий спосіб Marketing Expert дозволяє «проробляти» кожен істотний елемент у життєдіяльності компанії, утримуючи перед очима загальну картину. Крім кількісних методик, Marketing Expert містить засоби якісного аналізу (експертні аркуші і засоби їх редагування).
10.2. Програмний продукт стратегічного корпоративного управління ORACLE FINANCIAL ANALYZER фірми «ORACLE» Модуль Oracle Financial Analyzer «Фінансовий аналізатор» призначений для підготовки фінансової звітності, виконання аналізу, планування і розробки бюджету, він є частиною комплексу програм Oracle E-Business Suite - інтегрованого набору додатків, призначеного для перетворення бізнесу в електронний вид. Комплексне і цілком інтегроване рішення Oracle дозволяє здійснювати як зовнішні операції з покупцями, постачальниками, так і внутрішні корпоративні операції в електронному виді [52]. «Фінансовий аналізатор» готує бюджет і створює прогнози, огляди, зміни і зв'язки в рамках єдиної системи, забезпечуючи підготовку і прийняття рішень, а потім контроль результатів їх виконання в масштабах усього підприємства. Продукт координує і спрощує процес розробки бюджету для будь-яких використовуваних підприємством способів підготовки бюджету вниз, вгору або змішаним способом. «Фінансовий аналізатор» може розподіляти бюджетні показники з верхніх рівнів, наприклад, квартал або підрозділ на нижні рівні: місяць або відділ. Користувачі можуть копіювати фактичні дані минулого року в бюджет наступного року і змінювати відповідні бюджетні статті, задаючи відсотки або конкретні суми. Для прогнозування доходів, керування витратами і маркетинговими витратами можуть вводитися обсяги в натуральних одиницях виміру. Інструментальні засоби збору даних, включаючи електронні таблиці і Web-браузери, забезпечують контрольоване одержання бюджетних даних. Для прискорення обробки бюджетів і прогнозів користувачі мають окремі фрагменти загальної фінансової бази даних на персональних комп'ютерах. На завершальному етапі циклу підготовки бюджету остаточно сформований бюджет консолідується для забезпечення доступу до нього всіх підрозділів підприємства і закривається для запобігання введення яких-небудь додаткових змін. 10.2.2. Засоби аналізу і підготовки звітів Уся потужність засобів «Фінансового аналізатора» базується на багатомірній моделі даних Express®, що зберігає дані в найбільш зрозумілому і добре сприйманому менеджерами підприємства виді «Фінансовий аналізатор» діє через Web-агента системи Express для забезпечення моментального безпечного доступу до багатомірних даних через корпоративну мережу або через мережу Internet Ключова інформація може розглядатися в будь-якій комбінації вимірів, наприклад, по позиціях виробів, періодах часу, виробленим продуктам, регіонам, центрам витрат і т. п. Інструменти навігації по багатомірним даним дозволяють користувачам швидко виділити джерело розбіжностей. Ці інструментальні засоби дозволяють спростити підготовку і виконання запитів про фінансову ефективність центрів прибутку по продуктах, каналах і періодах часу. Спеціалізовані інструментальні засоби, наприклад «Селектор Фінансового аналізатора», забезпечують виконання аналізу на основі запитів або на основі відхилень. Використовуючи багатомірний аналіз, користувачі можуть контролювати й аналізувати фінансові дані, а також створювати і зберігати персональні звіти і бізнес-діаграми без будь-якого залучення в ці роботи фахівців з інформаційних технологій. Такі засоби забезпечують підтримку широкого набору засобів фінансового моделювання. Результати аналізу по сценаріях «що, якщо» відображаються негайно. Велика бібліотека убудованих функцій допомагає користувачам створювати прогнози і розраховувати різні коефіцієнти ефективності. Для виконання розширеного аналізу користувачі можуть поєднувати дані головної книги з даними інших джерел, одержувати й обмінюватися з іншими користувачами новими фінансовими даними. Для підготовлених моделей характерна контрольована незалежність, що дозволяє користувачам визначати різні рівняння детального розрахунку для конкретна х організаційних одиниць і сценаріїв, разом з тим перевірені правила розрахунку зберігаються для загального використання. «Фінансовий аналізатор» адаптується до будь-яких бізнес-струкгур організації, таких, наприклад, як центри витрат, продукти, послуги або роздрібні магазини, і може відбивати будь-який існуючий бізнес. Крім того, для відображення нових або потенційних бізнес-сценаріїв, а також для зміни організаційних структур дані і моделі Фінансового аналізатора можуть бути швидко змінені. Підтримується інтеграція з електронними таблицями. Читайте також:
|
||||||||
|