МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бізнес-планування, його суть та призначенняВажливим напрямом використання планування організації є розробка бізнес-плану – документа, що містить систему заходів, спрямованих на отримання прибутку на засадах реалізації підприємницького проекту. Він необхідний: - безпосередньо підприємцям як орієнтир у діяльності; - майбутнім партнерам; - інвесторам, послугами яких підприємство прагне скористатися; - найманим менеджерам у їх діяльності. До бізнес-плану включаються такі розділи: 1. Вступ (загальні характеристики майбутньої діяльності) 2. Характеристика продукції (послуг) та аналіз ситуації в сфері майбутньої діяльності - основні параметри технічні, характеристики, відмінності від інших видів продукції; - фотографії майбутніх видів продукції, малюнки, дизайн; - ціна, собівартість, можливий обсяг виробництва, очікуваний прибуток; - поточна ситуація в сфері діяльності і тенденції її розвитку. 3. Оцінка ринку збуту і конкуренції: - покупці, конкуренти, споживачі; - виробники аналогічних товарів; - умови й обсяги продажу, доходи, механізми впровадження нових моделей, - технічний сервіс, реклама; - характеристика продукції конкурентів; - рівень цін на ринку і в конкурентів; - способи отримання інформації про конкурентів (радіо, телебачення, преса, промисловий шпіонаж і т.д.). 4. Стратегія маркетингу - схема розповсюдження і канали збуту товарів (сегментація); - ціноутворення; - реклама; - методи стимулювання продажу; - організація післяпродажного обслуговування клієнтів; - формування громадської думки про товари; - спосіб продажу товарів (свої магазини, згідно з договором і т.д.); - прогноз нової продукції. 5. План виробництва - характеристика виробничої бази, виробничого процесу, суміжників; - виробничі площі та потужності; - порядок отримання сировини, матеріалів, комплектуючих; - наявність кооперації; - обладнання, технології; - виробнича схема підприємства; - оцінка витрат на виробництво, в т.ч. витрати на утилізацію 6. Організаційний план - структура управління, поділ обов'язків, делегування повноважень; - персонал (адміністративний, виробничий тощо); - оплата праці; - дані про партнерів, пайовиків, акціонерів, їх відповідальність за 7. Юридичний план - форма власності; - правовий статус підприємства; - участь в об'єднаних організаціях. 8. Оцінка ризику і страхування - слабкі ланки в організації; - види ризику, їх джерела; - оцінка можливостей появи нових технологій та альтернативних стратегій; - заходи щодо зменшення ризику, вибір страхової фірми. 9. Фінансовий план - прогноз обсягів реалізації; - прогноз витрат і надходжень; - баланс грошових витрат і надходжень; - таблиця доходів і витрат (доходи від продажу товарів, затрати на виробництво, сумарний прибуток, загальновиробничі витрати, чистий прибуток); - зведений баланс активів і пасивів; - графік досягнення незбитковості (точна самоокупності); - джерела та використання коштів; - засоби для розширення підприємства; - кредитування (можливості); - акціонування. На титульній сторінці бізнес-плану наводять назву і адресу організації, дані про засновників, суть і вартість проекту, межу секретності, тощо; а в додатку-копії контрактів, ліцензій, листів та інших документів.
Читайте також:
|
||||||||
|