6. Швидкий, надійний, повний, точний і постійний облік. 7. Диспетчеризація.
9. Нормалізація умов.
10. Нормування операцій.
11. Письмові стандартні інструкції.
12. Винагорода за продуктивність.
А. Файолю належить розробка ряду принципів адміністративного управління, які, на його думку, є універсальними для будь-якої організації
1. Влада невіддільна від відповідальності.
2. Розподіл праці при спеціалізації.
3. Єдність розпоряджень.
4. Дисципліна.
5. Єдність керівництва.
6. Підпорядкованість індивідуальних інтересів загальним.7. Винагорода.
8. Централізація.
9. Ієрархія.
10. Порядок.
11. Справедливість.
12. Стабільність персоналу.
13. Ініціатива.
14. Корпоративний дух.
Загальні принципи управління характеризуються тим, що мають універсальний характер впливають на всі сфери управління і на всі галузі народного господарства.
Принцип цілеспрямованості припускає чітку постановку цілей перед кожним підприємством та кожним його підрозділом.
Принцип плановості управління передбачає складання програми дій та її реалізацію.
Принцип компетентності означає знання менеджером об’єкта управління .Дисципліна повинна бути присутня у будь-якій системі управління на будь-якому рівні.
Принцип стимулювання припускає насамперед мотивацію трудової діяльності на основі використання матеріальних і моральних стимулів.
Принцип ієрархічності передбачає вертикальний поділ управлінської праці, тобто виділення рівнів управління і підпорядкування нижчих рівнів управління вищим.
Складність визначення полягає в тому, що всі фактори і всі елементи організації взаємозалежні. Усі ці компоненти в організації настільки зв’язані між собою, що не можна розглядати кожний з них окремо. Тому зміни, що відбуваються в одному з елементів, викликають ланцюгову реакцію в інших елементах.
Потенціал організації повинний знаходитися в динамічній рівновазі з факторами зовнішнього середовища.
Організації створюються для досягнення визначених цілей. Щоб це робити успішно протягом тривалого часу, організація повинна бути ефективною й економічною.
Економічність вимірює найкраще використання ресурсів і оптимізацію процесів організації.
Відносна ефективність організації називається продуктивністю.. Продуктивність є наслідком використання усіх видів ресурсів у комплексі.
Професор Хміль Ф.І. доповнює ці принципи наступними.
Принцип наукової обґрунтованості практики менеджменту.