МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Принцип дії далекоміраМаса Візир Канал приймача Оптичні характеристики Режим роботи Тактико-технічні дані
Призначення складових частин далекоміра
Будова далекоміра
Учбове питання №2 Призначення і будова вузлів та блоків
Рис. 2 Прийомопередавач Основні блоки та вузли прийомопередавача Оптичний квантовий генератор
Підсилювач фотоприймального пристрою(ПФПП) Блок запуску Блок запуску має наступні технічні дані:
Вимірювач часових інтервалів(ВЧІ) ВЧІ має наступні технічні дані:
Перетворювач постійного струму(ППС) ППС має наступні технічні дані:
ППС складається з: Блок підпалу(БП) Блок підпалу має наступні технічні дані:
БП складається з: Перетворювач постійної напруги ППН має наступні технічні дані:
ППН сскладається з: Блок керування(БК) складаєтьсяя з: Розрядник Голівка Бінокуляр Механізм відліку вертикальних кутів Кутовимірна платформа Тринога Інструмент і приналежності
Учбове питання №3 Підготовка до роботи, порядок роботи
Переведення далекоміра з похідного положення в бойове: Перевірка працездатності далекоміра Перевірка функціонування далекоміра
Заняття №2 Призначення, будова і принцип дії АПН-5, ННП-21 Учбове питання №1 Призначення і загальна будова АПН-5, ННП-21
Призначення ННП-21 Загальний вид ННП-21
Технічні данні:
Комплектність ННП-21:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|