МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Умови, особливості експлуатації БМП-1 і озброєння в літній період. Виконання робіт.В умовах високих температур агрегати і механізми машини працюють на більш напружених теплових режимах, більш інтенсивно випаровується вода в системі охолодження двигуна і з акумуляторних батарей, знижується в’язкість масла і мастил, у результаті чого ймовірність появи течії збільшується. Крім того, у жарких умовах значно вище запиленість повітря і пил, потрапляючи усередину машини, осідає на стінках механізмів і агрегатів, на радіатори і трубопроводи, погіршує тепловіддачу, збільшує зусилля на механізмах управління і підвищує зношення деталей, що зазнають тертя. Високі температури зовнішнього повітря погіршують умови роботи екіпажу і десанту. Пил, потрапляючи на прилади спостереження знижує видимість, особливо під час руху в колоні. При підготовці до літньої експлуатації необхідно провести чергове технічне - закрити заслонку зимового забору повітря з короба ежектора у повітроочисник. Для цього відкрити кришку 9 (мал. 15) і завернути рукоятку 15 (мал. 178) до відмови в напрямку стрілки ЗАКРИТО. Застопорити рукоятку 15 дротом; - заправити систему живлення літнім сортом пального. Дозволяється допрацювання на зимовому паливі, заправленому в систему, чи дозаправка літнього пального в баки із зимовим пальним; - заправити систему охолодження водою з трикомпонентною присадкою, а низькозамерзаючу охолоджувальну рідину злити в чистий посуд. Для зливу відкрити кран і натиснути на ковпачок клапана 52 (мал. 6) зливу охолоджувальної рідини із системи охолодження двигуна, попередньо встановивши під днище машини чистий посуд; - пересунути очисники 20 (мал. 228) на максимально можливу відстань від ободів напрямних коліс; - заправити воду в бачок 32 (мал. 137) системи очищення приладів спостереження; - очистити шахти і посадкові місця приладів спостереження ТНПО-170 чистим ганчір’ям; - перевірити щільність електроліту акумуляторних батарей і рівень електроліту, за необхідності дозаправити; - зробити контрольне зважування балонів ППО (маса балона повинна знаходитися в межах 1,21-1,35 кг.); - зробити підфокусування об’єктива прицілу в режимі НІЧ. Для цього відгвинтити кришку на передній панелі прицілу з написом "Фокусування" і повернути викруткою шліцевий валик по ходу годинникової стрілки до з’єднання білої риски з червоною крапкою на корпусі прицілу; - замінити зимові шоломофони літніми; - перевірити стан і за необхідності відремонтувати покривний чохол і утеплювальні килими; - перевірити роботу РН-10 і затягування штепсельного роз’єму; - перевірити чистоту радіаторів і за необхідності прочистити і продути; - перевірити стан дюритних шлангів трубопроводів і їхніх з’єднань і усунути ушкодження; - перевірити пароповітряний клапан. Якщо в процесі експлуатації машини мали місце підвищені теплові режими роботи двигуна, необхідно промити систему охолодження. Для промивання системи охолодження необхідно: - заповнити систему водою з трикомпонентною присадкою, що складається з калієвого хромпіку ДСТ 2652-71, нітриту натрію ДСТ 19906-74 і тринатрійфосфату ДСТ 201-58 у кількості 0,05% по вазі кожної складової присадки від кількості води, що заправляється, (1 м. на 2 л. води). Поступово засипати компоненти присадки в зазначених кількостях у прокип’ячену нагріту до 60-80оС воду і добре перемішувати. Дозволяється присадку засипати безпосередньо через заправну горловину в систему. У цьому випадку засипання потрібно робити при працюючому двигуні при температурі води 40-60оС. Повне розчинення присадки відбувається за 10-15 хв; - запустити і прогріти двигун до температури охолоджувальної рідини 80оС, зупинити його; - через 2 години після зупинки двигуна злити промивний розчин із системи; - заправити систему рідиною з трикомпонентною присадкою. Ретельно стежити за температурою охолоджувальної рідини й масла, не допускаючи перегріву. Регулярно перевіряти заправлення системи охолодження, стежити за чистотою радіаторів і за справністю ущільнень перегородки силового відділення і роботою клапанів відсмоктування пилу. Якщо температура охолоджувальної рідини підвищується за межі допустимих величин, перейти на більш низьку передачу і збільшити оберти двигуна. Якщо температура мастила виходить за межі припустимих величин, перейти на більш низьку передачу і рухатися на нижній межі обертів, що рекомендуються. На привалах перевіряти нагрівання агрегатів силової передачі і ходової частини. Пальне й масло заправляти закритим струменем, очищаючи перед заправленням від пилу пробки заправних горловин. Вживати заходів по запобіганню від попадання пилу у фільтри і повітряочищувач при їхньому обслуговуванні. Закривати горловини і трубопроводи чистим ганчір’ям після від’єднання від них агрегатів, що обслуговуються. Видаляти мастило з відкритих тертьових поверхонь (зубцюватих секторів, шестерень, напрямних) і регулярно протирати їх, не допускаючи корозії. При значному зростанні зусиль на педалях і важелях промивати шарнірні з’єднання і підшипники дизельним пальним. Після промивання підшипники змастити мастилом УТ-1 ГОСТ 1957-73, а шарнірні з’єднання не мастити. Не рідше ніж 1 раз на 15 днів перевіряти рівень електроліту акумуляторних батарей і за необхідності дозаправляти дистильовану воду. Прочищати вентиляційні отвори в пробках. Протирати поверхню мастики чистим ганчір’ям, легко змоченим в 10% розчині нашатирного спирту. При русі в колоні по запилених дорогах і зустрічному вітрі необхідно рухатися уступом убік, щоб пил з-під машин, що йдуть попереду не попадав на прилади спостереження чи на скло ковпака водія. Якщо дорожні умови не дозволяють йти уступом, збільшити дистанцію, що забезпечує безпеку руху, і включити габаритні ліхтарі. Якщо рух відбувається з відкритим люком, поставити захисний ковпак водія. Читайте також:
|
||||||||
|