МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умови, особливості експлуатації БМП-1 і озброєння в літній період. Виконання робіт.В умовах високих температур агрегати і механізми машини працюють на більш напружених теплових режимах, більш інтенсивно випаровується вода в системі охолодження двигуна і з акумуляторних батарей, знижується в’язкість масла і мастил, у результаті чого ймовірність появи течії збільшується. Крім того, у жарких умовах значно вище запиленість повітря і пил, потрапляючи усередину машини, осідає на стінках механізмів і агрегатів, на радіатори і трубопроводи, погіршує тепловіддачу, збільшує зусилля на механізмах управління і підвищує зношення деталей, що зазнають тертя. Високі температури зовнішнього повітря погіршують умови роботи екіпажу і десанту. Пил, потрапляючи на прилади спостереження знижує видимість, особливо під час руху в колоні. При підготовці до літньої експлуатації необхідно провести чергове технічне - закрити заслонку зимового забору повітря з короба ежектора у повітроочисник. Для цього відкрити кришку 9 (мал. 15) і завернути рукоятку 15 (мал. 178) до відмови в напрямку стрілки ЗАКРИТО. Застопорити рукоятку 15 дротом; - заправити систему живлення літнім сортом пального. Дозволяється допрацювання на зимовому паливі, заправленому в систему, чи дозаправка літнього пального в баки із зимовим пальним; - заправити систему охолодження водою з трикомпонентною присадкою, а низькозамерзаючу охолоджувальну рідину злити в чистий посуд. Для зливу відкрити кран і натиснути на ковпачок клапана 52 (мал. 6) зливу охолоджувальної рідини із системи охолодження двигуна, попередньо встановивши під днище машини чистий посуд; - пересунути очисники 20 (мал. 228) на максимально можливу відстань від ободів напрямних коліс; - заправити воду в бачок 32 (мал. 137) системи очищення приладів спостереження; - очистити шахти і посадкові місця приладів спостереження ТНПО-170 чистим ганчір’ям; - перевірити щільність електроліту акумуляторних батарей і рівень електроліту, за необхідності дозаправити; - зробити контрольне зважування балонів ППО (маса балона повинна знаходитися в межах 1,21-1,35 кг.); - зробити підфокусування об’єктива прицілу в режимі НІЧ. Для цього відгвинтити кришку на передній панелі прицілу з написом "Фокусування" і повернути викруткою шліцевий валик по ходу годинникової стрілки до з’єднання білої риски з червоною крапкою на корпусі прицілу; - замінити зимові шоломофони літніми; - перевірити стан і за необхідності відремонтувати покривний чохол і утеплювальні килими; - перевірити роботу РН-10 і затягування штепсельного роз’єму; - перевірити чистоту радіаторів і за необхідності прочистити і продути; - перевірити стан дюритних шлангів трубопроводів і їхніх з’єднань і усунути ушкодження; - перевірити пароповітряний клапан. Якщо в процесі експлуатації машини мали місце підвищені теплові режими роботи двигуна, необхідно промити систему охолодження. Для промивання системи охолодження необхідно: - заповнити систему водою з трикомпонентною присадкою, що складається з калієвого хромпіку ДСТ 2652-71, нітриту натрію ДСТ 19906-74 і тринатрійфосфату ДСТ 201-58 у кількості 0,05% по вазі кожної складової присадки від кількості води, що заправляється, (1 м. на 2 л. води). Поступово засипати компоненти присадки в зазначених кількостях у прокип’ячену нагріту до 60-80оС воду і добре перемішувати. Дозволяється присадку засипати безпосередньо через заправну горловину в систему. У цьому випадку засипання потрібно робити при працюючому двигуні при температурі води 40-60оС. Повне розчинення присадки відбувається за 10-15 хв; - запустити і прогріти двигун до температури охолоджувальної рідини 80оС, зупинити його; - через 2 години після зупинки двигуна злити промивний розчин із системи; - заправити систему рідиною з трикомпонентною присадкою. Ретельно стежити за температурою охолоджувальної рідини й масла, не допускаючи перегріву. Регулярно перевіряти заправлення системи охолодження, стежити за чистотою радіаторів і за справністю ущільнень перегородки силового відділення і роботою клапанів відсмоктування пилу. Якщо температура охолоджувальної рідини підвищується за межі допустимих величин, перейти на більш низьку передачу і збільшити оберти двигуна. Якщо температура мастила виходить за межі припустимих величин, перейти на більш низьку передачу і рухатися на нижній межі обертів, що рекомендуються. На привалах перевіряти нагрівання агрегатів силової передачі і ходової частини. Пальне й масло заправляти закритим струменем, очищаючи перед заправленням від пилу пробки заправних горловин. Вживати заходів по запобіганню від попадання пилу у фільтри і повітряочищувач при їхньому обслуговуванні. Закривати горловини і трубопроводи чистим ганчір’ям після від’єднання від них агрегатів, що обслуговуються. Видаляти мастило з відкритих тертьових поверхонь (зубцюватих секторів, шестерень, напрямних) і регулярно протирати їх, не допускаючи корозії. При значному зростанні зусиль на педалях і важелях промивати шарнірні з’єднання і підшипники дизельним пальним. Після промивання підшипники змастити мастилом УТ-1 ГОСТ 1957-73, а шарнірні з’єднання не мастити. Не рідше ніж 1 раз на 15 днів перевіряти рівень електроліту акумуляторних батарей і за необхідності дозаправляти дистильовану воду. Прочищати вентиляційні отвори в пробках. Протирати поверхню мастики чистим ганчір’ям, легко змоченим в 10% розчині нашатирного спирту. При русі в колоні по запилених дорогах і зустрічному вітрі необхідно рухатися уступом убік, щоб пил з-під машин, що йдуть попереду не попадав на прилади спостереження чи на скло ковпака водія. Якщо дорожні умови не дозволяють йти уступом, збільшити дистанцію, що забезпечує безпеку руху, і включити габаритні ліхтарі. Якщо рух відбувається з відкритим люком, поставити захисний ковпак водія. Читайте також:
|
||||||||
|