МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Озброєння в зимовий періодРоботи, що виконуються при підготовці БМП-1 та При підготовці крім проведення чергового технічного обслуговування №1 чи №2 необхідно: •замінити в паливній системі літнє пальне зимовим чи арктичним (в залежності від майбутніх температурних умов); •очистити шахти і посадкові місця оглядових приладів ТНПО-170 і протерти їх чистим ганчір’ям; •відкрити заслонку зимового забору повітря з короба ежектора; для температур нижче від -30 до -35оС — марки 65, для температур вище -30оС — марки 40; •установити очисники 20 так, щоб відстань між ободом напрямного колеса й очисником було 3-5 мм; •злити воду з бачка 32 системи повітряно-рідинного очищення оглядових приладів і продути систему стисненим повітрям шляхом десятикратного відкривання повітряного крану. Для підтримання двигуна в стані готовності до запуску при зупинках машини в зимовий час НЕОБХІДНО: • вибрати майданчик для стоянки машини, по можливості захищений від вітру; • закрити люки і кормові двері; • закрити заслінки ежектора і жалюзі, для чого установити засувку 11 (мал. 190) у вертикальне положення і повернути рукоятку 10 у положення ЗАКРИТО; • накрити сітки 2 над жалюзі утеплювальними килимами; • накрити машину накривним чохлом і прив’язати його мотузкою. Періодично (через 4-6 год.) у залежності від температури навколишнього повітря перевіряти температуру охолоджувальної рідини. При зниженні температури охолоджувальної рідини до 35-40оС необхідно включити підігрівник і нагрівати охолоджувальну рідину до 80-90оС. Після кожних двох розігрівів підзаряджати акумуляторні батареї роботою двигуна на експлуатаційних обертах. Якщо система охолодження заправлена водою, що допускається тільки у виняткових випадках, необхідно запускати підігрівник при зниженні її температури до 60оС і гріти до 90оС. При цьому потрібно пам’ятати, що крани нагрівників при роботі на воді повинні бути закриті. При роботі на антифризі включати нагрівники для обігріву екіпажу, десанту й акумуляторів тільки при працюючому двигуні. Додатково рекомендується: •при русі по глибокому снігу за можливості йти по сліду перед машиною, що йде, на дистанції, що виключає закидання оглядових приладів снігом; •при застряганні в снігу постаратися вийти заднім ходом, уникаючи заривання машини і посадки днищем на ущільнений сніг; •при русі на зледенілих підйомах у колоні не виходити на підйом, поки машина, що йде попереду, не подолала його; •за необхідності тривалої зупинки вибрати підвищене місце, по можливості захищене від вітру, і вжити заходів по виключенню примерзання гусениць до ґрунту. Машину прикрити покривним чохлом, а жалюзі і заслінки ежектора утеплювальними килимами; •при особливо низьких температурах ужити заходів по утепленню акумуляторів, а по можливості зняти їх з машини і зберігати в теплому місці; •перед тривалою стоянкою перевірити наявність стиснутого повітря в балоні і за необхідності довести тиск до норми; • після тривалої стоянки в особливо холодних умовах після запуску двигуна і прогріву машини перші 10-15 хв. рухатися на нижчих передачах, доки не розігріються агрегати ходової частини. Читайте також:
|
||||||||
|