МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Експлуатація і ремонт механізмів і озброєнняУмови і особливості експлуатації озброєння і техніки в зимовий період Література: 1.1-1.6, 1.8-1.9, 2.1-2.6, 3.3 Низькі температури навколишнього повітря значно ускладнюють експлуатацію машин, погіршують умови роботи агрегатів і механізмів, утруднюють роботу екіпажа. Умови руху машини погіршуються через наявність сніжного покрову, зледенілих доріг, твердого змерзлого ґрунту. Обмерзання скла приладів спостереження, падаючий сніг, приховані снігом нерівності ґрунту — все це призводить до утруднення орієнтування й обмеженню видимості і вимагає підвищеної уваги з боку всіх членів екіпажу під час руху і ведення вогню. Технічна готовність машин в основному визначається надійним пуском двигуна, що значною мірою утруднюється в результаті погіршення самоспалахування пального, збільшення опору прокручуванню колінчатого валу двигуна і зниження ємності акумуляторних батарей через низьку температуру навколишнього повітря. У дизельному пальному при низьких температурах відбувається більш інтенсивне виділення парафінів (особливо в літніх сортах), що призводить до засмічення фільтрів і паливних магістралей. Тому в зимових умовах застосовується тільки дизельне пальне (ДЗ), а в деяких районах — арктичне (ДА). При зниженні температури значно збільшується в’язкість мастил. Наприклад, для масла МТ-16п зі зниженням температури від +20 С до -20 С в’язкість зростає в 100 разів. Це приводить до зниження продуктивності масляного насоса, збільшенню витрат потужності на тертя в сполученнях, зниженню швидкості прокручування і збільшенню інтенсивності зносу сполучених деталей. При низьких температурах навколишнього повітря знижується ємність акумуляторних батарей, збільшується внутрішній опір і знижується напруга на затискачах, а споживаний стартером струм різко зростає. При розряді акумуляторної батареї виникає небезпека замерзання електроліту і виводу з ладу акумуляторних батарей. Температура замерзання електроліту залежить від ступеню розряду батареї і щільності електроліту. Тому при експлуатації техніки в умовах низьких температур розряд акумуляторних батарей допускається тільки на 25%. Тривала робота при знижених теплових режимах призводить до осмолення деталей двигунів. На стінках циліндрів, особливо в зоні поршневих кілець поршнів і клапанів, відкладаються смолисті дуже в’язкі продукти. Це відбувається внаслідок розкладання й окислювання незгорілого пального й масла проникаючих у камери згорання. Засмолення погіршує рухливість поршневих кілець у канавках поршнів і викликає втрату компресії. При сильному засмоленні можливе зависання клапанів у направляючих втулках і навіть заклинювання поршнів у циліндрах. При низьких температурах можуть бути виведені з ладу двигун і радіатор машини внаслідок замерзання води в системі охолодження. Негативні температури впливають на роботу водіїв (механіків-водіїв) і обслуговуючого персоналу. Для підвищення їхньої продуктивності необхідно створювати сприятливі умови як при водінні, так і при технічному обслуговуванні машин. При підготовці машин до експлуатації в зимовий період додатково до ТО-2 (ТО-1) виконуються спеціальні роботи з обслуговування систем і механізмів, зазначені в посібниках з експлуатації машин кожної марки. Читайте також:
|
||||||||
|