Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Експлуатація і ремонт механізмів і озброєння

Умови і особливості експлуатації озброєння і техніки в зимовий період

Література: 1.1-1.6, 1.8-1.9, 2.1-2.6, 3.3

Низькі температури навколишнього повітря значно ускладнюють експлуатацію машин, погіршують умови роботи агрегатів і механізмів, утруднюють роботу екіпажа.

Умови руху машини погіршуються через наявність сніжного покрову, зледенілих доріг, твердого змерзлого ґрунту. Обмерзання скла приладів спостереження, падаючий сніг, приховані снігом нерівності ґрунту — все це призводить до утруднення орієнтування й обмеженню видимості і вимагає підвищеної уваги з боку всіх членів екіпажу під час руху і ведення вогню.

Технічна готовність машин в основному визначається надійним пуском двигуна, що значною мірою утруднюється в результаті погіршення самоспалахування пального, збільшення опору прокручуванню колінчатого валу двигуна і зниження ємності акумуляторних батарей через низьку температуру навколишнього повітря.

У дизельному пальному при низьких температурах відбувається більш інтенсивне виділення парафінів (особливо в літніх сортах), що призводить до засмічення фільтрів і паливних магістралей. Тому в зимових умовах застосовується тільки дизельне пальне (ДЗ), а в деяких районах — арктичне (ДА).

При зниженні температури значно збільшується в’язкість мастил. Наприклад, для масла МТ-16п зі зниженням температури від +20 С до -20 С в’язкість зростає в 100 разів. Це приводить до зниження продуктивності масляного насоса, збільшенню витрат потужності на тертя в сполученнях, зниженню швидкості прокручування і збільшенню інтенсивності зносу сполучених деталей.

При низьких температурах навколишнього повітря знижується ємність акумуляторних батарей, збільшується внутрішній опір і знижується напруга на затискачах, а споживаний стартером струм різко зростає.

При розряді акумуляторної батареї виникає небезпека замерзання електроліту і виводу з ладу акумуляторних батарей. Температура замерзання електроліту залежить від ступеню розряду батареї і щільності електроліту. Тому при експлуатації техніки в умовах низьких температур розряд акумуляторних батарей допускається тільки на 25%.

Тривала робота при знижених теплових режимах призводить до осмолення деталей двигунів. На стінках циліндрів, особливо в зоні поршневих кілець поршнів і клапанів, відкладаються смолисті дуже в’язкі продукти. Це відбувається внаслідок розкладання й окислювання незгорілого пального й масла проникаючих у камери згорання. Засмолення погіршує рухливість поршневих кілець у канавках поршнів і викликає втрату компресії. При сильному засмоленні можливе зависання клапанів у направляючих втулках і навіть заклинювання поршнів у циліндрах.

При низьких температурах можуть бути виведені з ладу двигун і радіатор машини внаслідок замерзання води в системі охолодження.

Негативні температури впливають на роботу водіїв (механіків-водіїв) і обслуговуючого персоналу. Для підвищення їхньої продуктивності необхідно створювати сприятливі умови як при водінні, так і при технічному обслуговуванні машин.

При підготовці машин до експлуатації в зимовий період додатково до ТО-2 (ТО-1) виконуються спеціальні роботи з обслуговування систем і механізмів, зазначені в посібниках з експлуатації машин кожної марки.



Читайте також:

  1. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  2. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  3. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  4. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  5. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  6. Види механізмів вибору
  7. Види механізмів здійснення міжбанківських переказів
  8. Види ремонту
  9. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  10. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  11. Вимоги безпеки при експлуатації машин та механізмів.
  12. ВИМОГИ ЩОДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До експлуатації в зимовий і літній період | Озброєння в зимовий період

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.