Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.

Особливості експлуатації вантажних і пасажирських вагонів.

Основні підприємства і пункти вагонного господарства.

- вагоноремонтні заводи(ВРЗ) – промислові підприємства для виконання плановго капітального ремонту вагонів, модернизації їх, виготовлення запасних частин і деталей;

- вагонні депо (ВЧД) – лінійні підприємства вагонного господарства залізниць для виконання планого деповського та поточного ремонтів вагонів. Поділяються на вантажні, пасажирські та рефрижераторні;

- пункти підготовки вагонів до перевезень (ПВВ) – розташовані в місцях масового навантаження і вивантаження для виконання поточного ремонту і підготовки вагонів до перевезень; сюди відносяться також промивно-прпарювальні станції і пункти підготовки цистерн;

- пункти технічного обслуговування (ПТО) – розташовують на сортувальних, вантажних і пасажирських станціях для виявлення у усунення технічних несправностей вагонів у транзитних поїздах і поїздах свого формування;

- контрольні пункти автозчепів (КПА) – для ремонту автозчепів;

- вагоноколісні майстерні – виконують ремонт колісних пар із заміною елементів, розташовують на території ВРЗ і ВЧД;

- перестановочні пункти – організовуються на приконрдонних станціях для перестановки кузовів пасажирських і вантажних вагонів з візків однієї колії на візки іншої;

- технічні станції і пункти екіпірування пасажирських вагонів – для заправлення, технічного обслуговування, підготовки пасажирських вагонів до рейсу;

- резерви провідників і контори обслуговування пасажирів – розрашовані на території депо або технічної пасажирської станції і виконують роботу, повязану з обслуговуванням пасажирських вагонів і поїздів.

Інвентарний парк вантажних вагонів поділяється на робочий і неробочий.

Робочий парк вантажних вагонів складається із справних вантажних вагонів, що приймають участь у перевізному процесі та перебувають в поїздах, на станціях, під навантажненням або розвантаженням.

Неробочий парк вантажних вагонів складається:

- несправних, що перебувають у ремонті або його очікуванні;

- у спеціальних формуваннях і на господарських перевезеннях (снігозбиральні поїзди);

- вагонів, що проходять випробування або виконують дослідні перевезення;

- резерву Укрзалізниці.

Парк пасажирських вагонів поділяється на робочий, що приймає участьу перевезеннях пасажирів, і неробочий, що складається з несправних вагонів і вагонів, що використовуються для технічних потреб.

Система технічного обслуговування і ремонтів вантажних вагонів передбачає виконання таких видів робііт:

ТО – це контроль за технічним станом вагонів, які перебувають у складі поїзда, а також порожні, які відібрані для навантаження і непортебують відчеплення від сооставу поїзда; виявлення несправностей та їх усунення, постановка в поїзди і прямування в них справних вагонів;

ТОв-1 – технічне обслуговуання порожніх вагонів, які проходять комплексну підготовку до перевезень з відчепленням від поїзда і подачею на спеціальні ремонтні колії або пункти;

ТОв-2 – технічне обслуговуання вагонів з відчепленням від транзитних, прибулих чи сформованих на станції поїздів для усунення виявлених несправностей і відновлення працездатності вагонві;

ДР – деповський ремонт – це плановий ремонт із заміною деяких вузлів і деталей, що перевершили термін служби, ремонт чи відновлення пошкоджених частин і деталей, необхідні проіфлактичні роботи з вагоном;

КР – капітальний реомнт – плановий ремонт, що виконується на заводах, де усувають всі несправності, поновлюються зношені вузли і деталі вагона, модернізація і фарбування;

КВР – капітально-відновлювальний ремонт, виконується на ВРЗ, де усуваються всі несправності, повністю поновлюються відповідальні вузли і деталі, проводиться модернізація, фарбування, продовжується термін служби вагонів.

Вилучення вантажних вагонів з робочого парку для деповського ремонту установлені за наступними нормативами:

- після виконання деповського ремонту при досягненні 100 тис. км загального пробугу, але не пізніше ніж через 2 роки експлуатації;

- після виконання капітального ремонту при досягненні 160 тис. км загального пробігу, але не пізніше через 2 роки експлуатації;

- після будування у капітального ремонту з продовженням визначеного строку служби вагонів через 210 тис. км загального пробігу, але не пізніше, ніж через 3 роки експлуатації.

Пасажирські вагони проходять такі види технічного обслуговуання і ремонтів:

ТО-1 – технічне обслуговуання вагонів у складі поїзда на станції формування і обороту перед відправленням у рейс і в рейсі на пасажирських станціях, де є ПТО;

ТО-2 – технічне обслуговуання в пунктах формування, проводиться два рази на рік перед початком літніх або зимових перевезень пасажирів (квітень, жовтень);

ТО-3 – єдина технічна ревізія основних вузлів пасажирських вагонів, виконується в пунктах приписки з відчепленням від составу поїзда, а також перед початком експлуатації вагонів, які не використовуються в перевезеннях більше ніж 3 місяці;

ПР – поточний ремонт з відчепленням від составу поїзда в пунктах формування , обертання і на попутних станціях, а також вагонів горячого резерву і тривалого відстою;

ДР – деповський ремонт – плановий ремонт вагонів, що проводиться між КР, з метою відновлення їх працездатності, із заміною чи ремонтом деяких складових частин, а також модернізацією окремих вузлів. Календарні строки проведення ДР вагонів встановлені через 6 місяців для вагонів швидкісних поїздів, поштових – 1 рік, вагонів спецпризначення – 2-4 роки;

КР-1 – капітальний ремонт першого обсягу, виконується на ВРЗ з метою відновлення технічного стану вагонів шляхом заміни несправних складових частин та деталей , модернизація окремих вузлів. Проводитьяс не раніше як через 5 років.;

КР-2 – капітальний ремонт другого обсягу, виконується на ВРЗ з метою відновлення технічного стану вагонів з частковим розкриттям кузова до металу та заміною теплоізоляції і повною заміною електропроводки, модернізація основних вузлів. Проводиться не раніше як через 20 років;

КР-2М – ремонт, за якого виконують ремонтні роботи в обсязі КР-2 з виконанням обов’язкових модернізацій;

КРП – ремонт пасажирських вагонів з відновленням ресурсу несучих елементів і візків, оновлення внутрішнього і зовнішнього обладнання, прдовдення терміну експлуатації до 41 року від побудови;

КВР – капітально-відновний ремонт з відновленням ресурсу несучих елементів кузовів і візків, оновлення обладнання, продовження терміну експлуатації згідно технічних умов. Проводитьяс не раніше як через 28 років.

Нормативи для вилучення в деповський ремонт становлені через 300 тис. км загального пробігу, але не пізніше, ніж за 2 роки експлуатації.


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  5. Аналіз технічного рівня виробництва
  6. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  7. Багатоканальні системи масового обслуговування
  8. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  9. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  10. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  11. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  12. Види ремонту




Переглядів: 8810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура управління вагонним господарством. | Особливості обслуговуання пасажирських вагонів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.