МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.ВСТУП. ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ Гідравліка, гідро та пневмоприводи Ю. В. Руль При ушкодженнях головного мозку. Виготський Л. С. займався проблемами розвитку психічних функцій, розробив поняття про «психологічні системи», які мали на увазі функціональні зв'язки між різними психічними функціями, запропо-нував гіпотезу про локалізацію психічних ____________________________________ функцій як структурних одиницях голов-ного мозку. Роботи Виготського Л. С. збагатили психіатрію, дефектологію, інші науки про людину. Бернштейн М. О. розробив методи дослід-ження - кімоциклографію і циклограммет-рію, за допомогою яких був вивчений рух людини в нормі та у хворих з патологією нервової системи, при користуванні проте-зами кінцівок. Отримані ним результати дозволили уточ-нити уявлення про локалізацію функцій в нервовій системі, запропонувати ефективні прийоми відновлення порушених функцій. Анохін П. К. розробив теорію функціональ-них систем, яка є однією найважливіших у психофізіології. Зейгарник Б. В. стояла біля витоків форму-вання патопсихології, займалася розроб-кою культурно-історичної теорії стосовно дослідження проблем патології різних пси-хічних процесів. ____________________________________ Бурлачук Л. Ф. займався питаннями мето-дології психологічних досліджень, принци-пів психодіагностики, поняттям про рівні психічного здоров'я. Блейхер В. М. приділяв велику увагу роз-робці принципів патопсихологічної діагно-стики при різних психічних захворюваннях. У 2002 році від кафедри практичної психології МАУП відбрунькувалась кафедра медичної психології і психокорекції, яку очолив заслужений діяч науки, доктор ме- дичних наук , професор А. П. Чуприков. Він же водночас керував кафедрою дитячої психіатрії НМАПО. З червня 2011 року кафедрою керує Ваш покірний слуга доктор медичних наук, академік Української технологічної академії
для спеціальності: 5.05050204 “Експлуатація та ремонт підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх машин та обладнання”. м. Полтава
Одним із головних засобів ефективного використання сучасних машин є наявність в них гідравлічних та пневматичних передач, різноманітних гідравлічних механізмів і обладнання. Гідравлічні приводи володіють властивостями, які забезпечують гідрофікованим машинам і механізмам високі техніко-економічні характкристики. При вивченні курсу “Гідравліка. Гідропневмоприводи” студенти повинні отримати теоритичні відомості з гідравліки, гідромашин, гідропередач і застосувати їх до вирішення технічних проблем. Читайте також:
|
||||||||
|