МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні принципи оцінки акційКонкуренція. Аналіз конкуренції передбачає: § аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства; § аналіз конкурентних ринків. Аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства має завданням дослідити діяльність конкурентів і полягає у визначенні: основних конкурентів, що володіють найбільшою часткою ринку; конкурентів, які найбільш динамічно розвиваються; переваг і недоліків нематеріальних активів конкурентів; результатів діяльності конкурентів (виробничих і фінансових); рекламних засобів та збутової організації конкурентів; НДДКР конкурентів – основних напрямів, обсягів витрат тощо; бар’єрів для проникнення на ринок і виходу з нього. Аналіз конкурентних ринків дає змогу оцінити прибутковість, безпечність і ліквідність інвестицій як в акції підприємств галузі, так і в інші інструменти фондового ринку. Результати аналізу: оцінка конкурентного напруження на ринку (у галузі); оцінка ефективності альтернативних способів інвестування. Зовнішнє середовище господарювання У ході інвестиційного аналізу ринку оцінюється зовнішнє середовище господарювання підприємства як сукупність факторів, що безпосередньо впливають на діяльність підприємства і, в свою чергу, зазнають впливу з боку останнього. Результати оцінки: характеристика зовнішнього середовища за параметрами: – складності; – взаємопов’язаності факторів; – рухомості; – невизначеності; – ворожості.
8.3. Оцінка акцій (пакета акцій)
В Україні, на жаль, неможливо користуватися загальновідомими методами оцінки акцій (пакетів акцій), оскільки нині ринок цінних паперів в Україні лише зароджується. Оцінка акцій, як правило, базується на аналізі та прогнозуванні інвестиційної привабливості підприємства, що включає: – аналіз ринку підприємства (галузі); – аналіз господарської діяльності підприємства; – прогноз майбутньої кон’юнктури ринку і місця підприємства на ньому (у галузі). Під інвестиційною привабливістю розуміють відповідність підприємства основним цілям інвесторів, що полягають: у прибутковості; безпечності; ліквідності інвестицій. Хоч інвестиційна привабливість підприємства є основою для аналізу та прогнозування, для оцінки акцій (пакетів акцій) використовуються також і суто специфічні методи. Логіку оцінки акцій (пакетів акцій) відображено в табл. 8.3.1.
Таблиця 8.3.1 Логіка оцінки акцій (пакетів акцій)
8.3.2. Оцінка акцій (пакета акцій) Оцінка вартості акцій (пакета акцій) передбачає визначення загальної вартості підприємства і частки вартості, яку має пакет, що оцінюється. Оцінка вартості підприємства здійснюється на підставі показників капіталізації чи дисконтування прибутку:
або
де, Вк – вартість підприємства, розрахована методом капіталізації; Вд – вартість підприємства, розрахована методом дисконтування очікуваних прибутків; П – розмір річного прибутку, що є незмінним: П1, П2,... Пn – розмір річного прибутку по роках прогнозу; К – коефіцієнт капіталізації; g – ставка дисконту; n – кількість років прогнозу.
Оскільки акції та пакети акцій мають власні характеристики, що надають їм особливі якості та впливають на вартість, оцінка враховує: галузеві особливості акцій; основні характеристики акцій; характеристики пакета акцій. Комплексна оцінка ризиків по акціях (пакетах акцій) Основні види ризиків по акціях (пакетах акцій) наведено в табл. 8.3.2.
Таблиця 8. 3.2.
Основні види ризиків по акціях (пакетах акцій) підприємства
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|