МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обсяги продажу.Інфраструктура. Правові особливості функціонування ринку. Аналіз досліджує особливості правового регулювання певного ринку: § на галузевому рівні; § на регіональному рівні. На галузевому рівні аналізуються: § правові вимоги щодо господарської діяльності; § державне ліцензування діяльності та державні обмеження на зовнішню економічну діяльність; § державне регулювання цін, тарифів; § пряма державна підтримка підприємств галузі; § рівень загальнодержавних податків та інших обов’язкових платежів; § антимонопольні вимоги держави; § екологічні вимоги держави. На регіональному рівні аналіз охоплює: § режим використання території та місцевої інфраструктури; § місцеві податки і збори; § місцеві умови й обмеження щодо господарської діяльності. Результат аналізу: оцінка правового клімату в галузі та в регіоні. Інфраструктура аналізується: 1) у цілому по регіону; 2) за місцем знаходження підприємства з погляду можливостей використання його переваг. Інфраструктура регіону характеризується: § кількістю залізниць та автомобільних шляхів з твердим покриттям; § наявністю й ефективністю мереж зв’язку; § станом каналів збуту тощо. За місцем знаходження підприємства вивчаються: площа земельних ділянок; географічні особливості (віддаленість від споживачів, постачальників, наявність залізниць, автошляхів, аеропортів, об’єктів водопостачання, енергозабезпечення тощо); екологічний вплив виробництва на довкілля, і навпаки; можливості утилізації побічних продуктів і знищення відходів виробництва на місці. Результати аналізу: § оцінка ступеня розвитку регіональної інфраструктури; § оцінка переваг і недоліків місцезнаходження підприємства. Аналіз обсягів продажу має завдання: визначити фактори ринку, що впливають на збут; кількісно оцінити частку ринку підприємства. Аналіз факторів ринку, що впливають на збут, має визначити щонайменше: стадію відтворювального (життєвого) циклу галузі; прибутковість активів галузі; прибутковість продажу у галузі; експортний потенціал галузі; загальну місткість ринку; мотивацію споживачів; еластичність попиту на продукцію галузі; рівень платоспроможного попиту на продукцію галузі; умови збуту на ринку; галузеві ризики; ситуацію на суміжних товарних ринках. Кількісна оцінка частки ринку підприємства здійснюється: за споживачами; регіональними ринками (внутрішніми та зовнішніми); продуктами. Результати аналізу: кількісна та якісна оцінка факторів, що впливають на обсяг продажу в галузі (на ринку); оцінка галузевих ризиків; кількісна оцінка частки ринку підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|