Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прибутковість діяльності.

Прибутковість діяльності (чистий прибуток / виторг) характеризує сприйняття ринком продукції підприємства.

Основні фактори, що впливають на цей показник, – ціни, собівартість, якість. Тому аналіз прибутковості діяльності охоплює:

– цінову політику;

– витрати;

– якість.

Метою аналізу цінової політики є визначення того, чи відповідає цінова політика підприємства реаліям ринкової ситуації (чи не веде до завищення ціни, а відтак і зниження попиту, чи відповідає конкурентним перевагам або недолікам підприємства тощо). Класифікацію основних видів цін наведено в табл.8.1.1.

Таблиця 8.1.1

Основні види цін на продукцію підприємства

 

Види цін на традиційну продукцію Види цін на нову продукцію
Змінна спадна ціна (slide down pricing) Ціна «зняття вершків» (skim price)
Довгострокова стабільна ціна (long-established price) Ціна проникнення на ринок (penetration pricing)
Ціна сегмента ринку (segment pricing) Ціна лідера ринку (folow pricing)
Еластична ціна (fleхible pricing) Ціна відшкодування витрат (cost-plus pricing)
Переважна ціна (preemptive pricing) Психологічна ціна (psychological pricing)
Ціна виходу з ринку (phase-out pricing) Престижна ціна (prestige pricing)
Ціна пропускання лідера (loss-leader pricing) Ціна угоди (borgain price)

 

Завданням аналізу витрат є визначення розміру і структури витрат на виробництво та реалізацію продукції, іншу реалізацію, позареалізаційні операції, а також дослідження рентабельності окремих видів продукції (робіт, послуг).

Під час аналізу витрат розглядаються:

кошторис витрат;

калькуляції;

рентабельність окремих видів продукції, рентабельність іншої реалізації, рентабельність позареалізаційних операцій.

 

 

Інвестиційна привабливість ринку підприємства (галузі) оцінюється на основі аналізу:

§ правових особливостей функціонування ринку;

§ інфраструктури;

§ обсягів продажу;

§ конкуренції;

§ зовнішнього середовища господарювання підприємства.

 
 

Основні напрями і послідовність проведення аналізу інвестиційної привабливості ринку підприємства показано на рис.8.1.

Рис. 8.1.1. Основні напрями і послідовність аналізу інвестиційної привабливості ринку підприємства (галузі).


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  3. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  4. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  7. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  8. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  9. Банкрутство як правовий механізм регулювання підприємницької діяльності.
  10. Безпеки життєдіяльності.
  11. Біологічні основи мислительної діяльності.
  12. Будучи, як правило, дочірніми фірмами великих компаній, вони існують за рахунок засобів венчурного капіталу і здійснюють чітко визначений вид діяльності.




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Обсяги продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.