МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Питання №1. Сутність та основні етапи організації дослідницької роботиЗМІСТ ЛЕКЦІЇ ТЕМА 3. НАУКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНОГО ПРОЦЕСУ Мета заняття: Навчальна: дати студентам теоретичні знання про основні етапи організації дослідницької роботи, застосування системного підходу в наукових дослідженнях; Розвиваюча: розвивати у студентів уміння працювати з законодавчими та нормативними документами; Виховна: виховувати у студентів зацікавленість та бажання до вивчення навчальної дисципліни
План лекції: 1. Сутність та основні етапи організації дослідницької роботи. 2. Конкретизація проблеми та вимоги до теми дослідження. 3. Ефективність результатів наукових досліджень та її критерії.
Питання для самостійної роботи: 1. Основи методики планування наукового дослідження. 2. Впровадження та основні сфери застосування результатів наукових досліджень проблем фінансів, економіки. 3. Наукові семінари, конференції та інші форми комунікації.
Ключові поняття та терміни: народногосподарські програми,проблема, тема, об’єкт, предмет, мета і завдання дослідження.
Напрямок і зміст наукових економічних досліджень визначаються стратегією розвитку економіки України за поглибленням ринкових форм господарювання. Пріоритетного розвитку вимагають бюджетна, податкова, готівково-грошова, валютна, банківська система. Дослідження пов’язані з вирішенням економічних завдань, що знаходять висвітлення у виконання ряду народногосподарських проблем, підтримки регіонального розвитку та пріоритетних галузей економіки (паливноенергетичного комплексу, машинобудування, інформаційних систем). Ці програми розробляються на єдиній науковій основі послідовного та цілеспрямованого вирішення великих економічних і соціальних проблем в умовах динамічного розвитку народного господарства. Такою науковою основою є: – цільові комплексні народногосподарські програми, що становлять комплекс соціально-економічних, виробничих, науково-дослідних, організаційно-господарських програм, спрямованих на вирішення народногосподарської проблеми найбільш ефективними методами в регламентований термін. Ці програми виходять за межі окремих галузей і регіонів. Вони мають точно визначену цільову орієнтацію усіх вхідних у неї заходів, завдань, ресурсів (трудових і матеріальних) на повне вирішення визначеної народногосподарської проблеми. Великі цільові комплексні програми розробляються в науковому й технологічному аспектах, оскільки в них вирішується ряд науково-технічних проектів на основі економічних і технічних наук. Основними комплексними програмами економічних досліджень є наступні: Читайте також:
|
||||||||
|