МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Основні завдання, що покладаються на станції, пасажирські вагонні депо та вагонні дільниціПровідну роль у перевізному процесі відіграють станції. Вони забезпечують організацію перевезень вантажів, пасажирів і багажу, здійснюють приймання, відправлення та пропуск поїздів, формування й розформування составів, приймання та видачу вантажів, виконують пасажирські й вантажні операції тощо. Наказом Укрзалізниці від 30.12.2004 №1041-ЦЗ введено в дію Загальне положення про залізничну станцію, яким визначено функції залізничних станцій та їх завдання: - виконання планів і завдань з перевезення вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти відповідно до Статуту залізниць України, Правил перевезень вантажів на залізницях України, ПТЕ залізниць України, Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізницями України й інших нормативних актів; - забезпечення безпеки руху поїздів і маневрової роботи, безпеки працівників залізничного транспорту та пасажирів, збереження вагонів, РС і вантажів, забезпечення вимог охорони навколишнього природного середовища, протипожежної безпеки; - зниження витрат і собівартості перевезень, підвищення рентабельності перевезень. Основними функціями станцій є: - приймання, відправлення, пропуск поїздів згідно з графіком руху поїздів; - приймання до перевезення, навантаження, вивантаження, сортування, видача вантажів, оформлення перевізних документів, переадресування вантажів; - розформування та формування поїздів згідно з планом формування поїздів; - організація роботи з пасажирськими поїздами та вагонами; - продаж на вимогу громадян проїзних документів на поїзди, продаж квитків, абонементних квитків на поїзди приміського сполучення; - приймання багажу до перевезення, зберігання багажу та вантажобагажу; - розроблення технологічного процесу роботи станції; - розроблення технічно-розпорядчого акта станції; - введення в автоматизовані системи інформації про технологічні операції з поїздами, вагонами та контейнерами, що виконуються на станції, іншої інформації для виконання своїх функцій, отримання з автоматизованих систем повідомлень, довідок, нормативних матеріалів, необхідних для роботи станції; - контроль за утриманням, стабільною роботою технічних засобів і пристроїв станції; - розроблення і проведення заходів зі збереження вантажів і рухомого складу. Для виконання встановлених завдань станції забезпечують: - своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та введення в дію придбаного обладнання; - раціональне використання матеріальних та паливноенергетичних ресурсів; - ефективне використання та збереження майна станції, вантажів та рухомого складу; - розвиток допоміжної діяльності, розширення платних послуг населенню; - повноту надходжень платежів, зборів і штрафів за перевезення вантажів, пасажирів, вантажобагажу та пошти та надані послуги; - своєчасну сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) згідно з чинним законодавством; - виконання заходів щодо удосконалення організації заробітної плати працівників із метою посилення їх матеріальної зацікавленості як у результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи станції, забезпечення економного й раціонального використання фонду оплати праці та своєчасні розрахунки з працівниками; - ведення бухгалтерського обліку та складання звітності згідно з чинним законодавством; - ведення обліку та звітності з перевезень пасажирів та вантажів. Залізничні станції знаходяться в оперативному підпорядкуванні декількох Головних управлінь Укрзалізниці (ЦД, ЦЛ, ЦМ), через відповідні служби залізниць (Д, Л, М), ДН. Через станції ЦД здійснює організацію злагодженої експлуатаційної роботи залізниць України з метою задоволення потреб щодо перевезень пасажирів і вантажів, організацію управління процесом перевезень, вирішення питань ефективного використання РС на залізницях України. В оперативному підпорядкуванні ЦД знаходяться сортувальні, дільничні, проміжні та прикордонні передавальні станції. Для виконання покладених на станції завдань виконуються такі роботи: маневрова, приймання та відправлення поїздів, обслуговування будівель станцій і станційних споруд і ін. ЦМ (М) підпорядковуються вантажні станції, основним призначенням яких є виконання вантажної та комерційної роботи. На вантажних станціях виконується приймання до перевезення, зважування, зберігання, навантаження, вивантаження, сортування та видача вантажів, їх переадресування, переробка контейнерів, оформлення перевізних документів, ТО і відправлення вантажних поїздів, інформування вантажовідправників і вантажоодержувачів про підхід, прибуття вантажів і подавання вагонів і ін. ЦЛ (Л) підпорядковуються пасажирські станції та вокзали, основним призначенням яких є обслуговування пасажирів у прямому, місцевому та приміському сполученні. На пасажирських станціях і вокзалах виконуються операції з продажу проїзних документів та оформлення перевезення багажу, вантажобагажу, приймання, розформування, формування й відправлення пасажирських поїздів, ТО та усунення виявлених несправностей пасажирських вагонів і ін. Крім станцій ЦЛ (службам) оперативно підпорядковуються пасажирські вагонні депо та вагонні дільниці, через які здійснюються такі функції: - забезпечення станцій пасажирськими вагонами відповідно до плану формування та відправлення пасажирських поїздів; - забезпечення своєчасного техпроцесу роботи станції, ТО поїздів, составів вагонів; - забезпечення паливом та екіпірування вагонів, вагонів-ресторанів пасажирських поїздів; - складування на виділених ділянках міжколійя та утримання в габариті запасних частин і деталей вагонів, стелажів, засобів механізації безвідчіплювального ремонту вагонів; - прибирання з колій і міжколійя деталей РС, виконання робіт з утримання в чистоті території вагонних депо, колій ремонту, екіпірування та відстою вагонів і своєчасне їх очищення від технологічного сміття, рослинності, снігу, льоду та інших забруднень, здійснення заходів щодо забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення. Станція організовує роботу на основі затвердженого технологічного процесу роботи, який розробляється відповідно до вимог типових технологічних процесів роботи станцій ДС за участю начальників дистанцій вантажно-розвантажувальних робіт, локомотивних і вагонних депо, ПЧ, ШЧ, ЕЧ, інформаційно-статистичних центрів. Працівники всіх служб, які обслуговують РС та пристрої, що розміщені на території станцій, знаходяться в оперативному підпорядкуванні ДС. Обсяги ринку пасажирських та вантажних транспортних послуг визначаються потребами населення в перевезеннях та обсягами виробництва і споживання інших галузей економіки держави. Задоволення потреб населення та ринку у перевезеннях, виконання експлуатаційних і економічних показників перевезень значною мірою залежить від стану РС, який повинен забезпечувати безперебійний рух поїздів із встановленими швидкостями руху поїздів. Госпрозрахункові станції самостійно ведуть бухгалтерський облік господарських операцій, мають рахунок в установах банку, печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки та реквізити, необхідні для здійснення своєї діяльності. Кошторис витрат на утримання станції розробляється відповідним підрозділом станції або дирекції і затверджується ДС (по госпрозрахункових станціях) або начальником ДН (по не госпрозрахункових станціях). Особливість технології роботи залізничної станції, на території якої діє пункт пропуску через державний кордон, полягає в тому, що всі вантажі, які прибули із-за кордону та знаходяться на станції в очікуванні відправки за межі України, або які підлягають перевантаженню, перебувають „під митним контролем" і будь-які операції з ними можуть здійснюватися з дозволу митниці. Контроль і ревізія виробничої та фінансово-економічної діяльності станцій, пасажирських вагонних депо та вагонних дільниць здійснюється дирекцією залізничних перевезень, залізницею і Укрзалізницею, а також іншими органами у відповідності з чинним законодавством.
Основні завдання, що покладені на дистанції сигналізації та зв'язку Головною ланкою, що забезпечує виконання завдань, покладених на службу Ш є ШЧ, які підпорядковані службі, і є її виробничо-технологічними підрозділами. Для забезпечення утримання пристроїв автоматики і зв'язку у справному стані, їхньої безвідмовної роботи дистанції діляться на виробничі дільниці, цехи, бригади. Основними завданнями дистанції є: - ТО і ремонт, що забезпечують надійне функціонування технічних пристроїв СЦБ; механізованих і автоматизованих сортувальних гірок; радіо, провідного зв'язку, ПОНАБ,інших видів залізничної автоматики, телемеханіки і безпеки руху поїздів при запланованих обсягах руху; - експлуатація телефонних і телеграфних станцій; - забезпечення засобами зв'язку підприємств (виробничо-технологічних підрозділів) і організацій залізничного транспорту; - запровадження нової техніки, прогресивних технологій, виконання усіх видів ремонту пристроїв відповідно до розроблених планів та графіків. Для виконання цих завдань дистанції забезпечені необхідним обладнанням, матеріалами, запасними частинами, а також необхідним штатом спеціалістів для обслуговування пристроїв АБ, ДЦ, ЕЦ стрілок, механізованих та автоматизованих гірок; радіостанцій, радіовузлів і підсилювачів; пристроїв по обслуговуванню пасажирів, автоматики та зв'язку тощо. Дистанціям доводяться наступні показники: - обсяг робіт по обслуговуванню пристроїв у приведених об'єктах (технічних одиницях); - бальна оцінка стану технічних пристроїв; - обсяги робіт по капітальному ремонту пристроїв СЦБ і зв'язку Можуть установлюватися інші показники. За виконання робіт із поточного утримання та ремонту пристроїв, обладнання дистанції фінансуються управлінням залізниці через службу Ш. Джерелом фінансування виконаних робіт, наданих послуг із допоміжного виробництва є доходи, отримані від реалізації цих робіт та послуг. Структура господарства сигналізації та зв'язку Укрзалізниці має такий вигляд:
ЦШ керує експлуатацією засобів автоматики, телемеханіки, провідного радіозв'язку, здійснює контроль за їхнім утриманням у справному стані, забезпечує запровадження нових видів обладнання, розробляє і здійснює заходи по використанню нової техніки, розробляє і готує до видавництва правила та інструкції по утриманню і ремонту пристроїв, обладнання сигналізації та зв'язку. Служби Ш здійснюють контроль за технічною і фінансово-господарською діяльністю виробничо-технологічних підрозділів, що підпорядковані їм. Складають і надають до фінансово-економічних служб залізниць звітність, яка є загальною фінансовою звітністю виробничо-технологічних підрозділів, що виділені на окремий баланс, а також забезпечують фінансування цих підрозділів для виплати заробітної плати і здійснення іншої господарської діяльності. Крім цього, забезпечують: - безпеку руху поїздів і охорону праці; - розробляють і реалізують заходи щодо розвитку і управління ремонтною і матеріально-технічною базами господарства, раціональному їх розміщенню; - здійснюють технічне керівництво з організації технологічної підготовки виробничо-технологічних підрозділів Укрзалізниці; - впроваджують єдину технологічну політику. Станом на 1.07.2004р. до складу господарства сигналізації та зв'язку Укрзалізниці входить 69 підрозділів.
Обов'язки працівників залізничного транспорту
План. 1. Значення Правил технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ). 2. Обов'язки працівників. Д/З Л2 Вступ, 1.1-1.10
Значення ПТЕ ПТЕ залізниць України встановлюють основні положення та порядок роботи залізниць і працівників залізничного транспорту України, основні розміри, норми утримання найважливіших споруд, пристроїв та РС і вимоги, які ставляться до них, систему організації руху поїздів та принципи сигналізації. ПТЕ обов’язкові для усіх підрозділів та працівників залізничного транспорту. Виконання ПТЕ забезпечує злагодженість усіх ланок залізничного транспорту, чітку та безперебійну роботу залізниць і безпеку руху. Правила можуть бути змінені тільки за наказом (вказівкою) Міністра транспорту України. Усі інструкції та вказівки, які належать до технічної експлуатації, проектування та будівництва залізниць, споруд, пристроїв і рухомого складу, мають відповідати вимогам ПТЕ.
У Правилах дані основні вказівки щодо виконання технологічних процесів і дотримання технічних норм на залізничному транспорті, а також раціонального використання рухомого складу та інших залізничних пристроїв. У Правилах сформульовані обов’язки та відповідальність працівників залізниць, встановлені найважливіші розміри, норми і вимоги щодо якісного будівництва та утримання колії, мостів та інших залізничних споруд, пристроїв сигналізації та зв’язку, рухомого складу, обладнання і механізмів. Правила особливо відмічають величезне організаційне значення графіка руху поїздів, що відображає план усієї експлуатаційної роботи залізниць. Правила встановлюють порядок руху поїздів за графіком, їх приймання, відправлення та прямування по перегону. Особлива увага в Правилах приділяється суворому виконанню вимог сигналів, що мають велике значення для забезпечення чіткої організації руху поїздів і маневрової роботи та забезпечення безпеки руху.
1.1. Основними обов'язками працівників залізничного транспорту є: задоволення потреб щодо перевезень пасажирів та вантажів при безумовному забезпеченні безпеки руху та збереження вантажів, що перевозяться, ефективне використання технічних засобів, дотримання вимог охорони праці і навколишнього природного середовища. 1.2. Кожний працівник, пов'язаний з рухом поїздів, несе в межах своїх обов'язків особисту відповідальність за виконання Правил технічної експлуатації, вимог охорони праці й безпеку руху. Відповідальність за дотримання Правил працівниками залізничного транспорту покладається на керівників відповідних підрозділів. Порушення Правил працівниками залізничного транспорту тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством. 1.3. Кожний працівник залізничного транспорту зобов'язаний подавати сигнал зупинки поїзду чи маневруючому составу, а також вживати інших заходів для їх зупинки у випадках, які загрожують життю та здоров'ю людей або безпеці руху. При виявленні несправностей споруд, пристроїв чи пошкодження рухомого складу, які створюють загрозу безпеці руху або забруднення навколишнього природного середовища, працівник повинен негайно вжити заходів для огородження небезпечного місця та усунення несправності. 1.4. Працівники залізничного транспорту повинні забезпечувати безпеку пасажирів, створювати їм необхідний комфорт, культурно обслуговувати їх на вокзалах, у поїздах, бути ввічливими й люб'язними у спілкуванні з усіма особами, які користуються послугами залізничного транспорту, та одночасно вимагати від них виконання діючих на залізничному транспорті правил. 1.5. Працівники залізничного транспорту повинні утримувати у належному стані робоче місце та довірені їм технічні засоби. Працівники, для яких встановлені форма одягу та знаки розрізнення, повинні бути одягнені по формі у відповідності з Положенням про дисципліну працівників залізничного транспорту України. Кожний працівник залізничного транспорту зобов'язаний дотримуватись вимог стандартів і метрологічних норм та правил, правил й інструкцій з охорони праці і пожежної безпеки, встановлених для роботи, яка ним виконується. Відповідальність за виконання цих Правил та інструкцій покладається на виконавців та керівників відповідних підрозділів. 1.6. Забороняється допускати на локомотиви, у кабіни управління МВРС, ССРС та інших рухомих одиниць, до сигналів, стрілок, апаратів, механізмів та інших пристроїв, які забезпечують безпеку руху поїздів, а також у приміщення, звідки здійснюється управління сигналами та цими пристроями, осіб, які не мають права доступу до них. Управляти локомотивами, МВРС, ССРС й іншими рухомими одиницями, сигналами, апаратами, механізмами й іншими пристроями, пов'язаними із забезпеченням безпеки руху поїздів, а також переводити стрілки мають право тільки уповноважені на це працівники під час виконання ними службових обов'язків. Працівники залізничного транспорту, які проходять у встановленому порядку стажування як другі особи, можуть допускатися до управління локомотивами, МВРС, ССРС й іншими рухомими одиницями, сигналами, стрілками, апаратами й механізмами та іншими пристроями, пов'язаними із забезпеченням безпеки руху поїздів, тільки під наглядом і під особисту відповідальність працівників, які безпосередньо обслуговують ці пристрої. 1.7. Особи, які влаштовуються на залізничний транспорт на роботу, пов'язану з рухом поїздів, повинні пройти професійне навчання, а працівники локомотивних бригад і поїзні диспетчери, крім того, професійний відбір, витримати перевірку і в майбутньому періодично перевірятися на знання:
Усі інші працівники повинні знати загальні обов'язки працівників залізничного транспорту, Правила та інструкції з охорони праці, посадові інструкції та інші документи, які встановлюють обов'язки працівників. Працівники, на яких у порядку ущільнення робочого дня або суміщення професій покладається виконання додаткових обов'язків, пов'язаних з рухом поїздів, допускаються до цієї роботи тільки після перевірки їх знань відповідних правил та інструкцій. Перелік посад і професій, для заняття яких працівники підлягають перевірці, передбаченій цим пунктом, обсяг знань для кожної посади (професії), порядок проведення перевірок при прийнятті на роботу та періодичних встановлюються МТУ. 1.8. Особи, які приймаються на залізничний транспорт на посади, пов'язані з рухом поїздів, повинні пройти медичний огляд для визначення придатності їх для виконання відповідної роботи. Надалі періодичне медичне обстеження цих працівників проводиться відповідно до порядку, встановленого Державною адміністрацією залізничного транспорту України. Особи, молодші 18 років, не допускаються до заняття посад та професій, передбачених Переліком важких робіт і робіт із шкідливими і небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці неповнолітніх, затвердженим наказом МОЗ України від 31 березня 1994 року N 46, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 липня 1994 року за N 176/385, безпосередньо пов'язаних з рухом поїздів. 1.9.Працівники залізничного транспорту повинні оберігати довірене майно залізниці та вантажі, що перевозяться. 1.10. Не допускається виконання обов'язків працівниками залізничного транспорту, які перебувають у стані алкогольного, токсичного або наркотичного сп'яніння. Особи, виявлені у такому стані, негайно усуваються від роботи, на них накладається дисциплінарне стягнення.
Габарити
План. 1. Призначення споруд та пристроїв та вимоги ПТЕ до їх утримання. 2. Порядок приймання об’єктів в експлуатацію. 3. Габарити: 3.1 наближення будівель; 3.2 рухомого складу; 3.3 навантаження. 4. Відстань між осями колій. 5. Негабаритні вантажі. 6. Штучні споруди. Д/З Л1 с.30-43, 57-64 Л2 Розділ 2
Призначення споруд та пристроїв Для нормальної експлуатації залізниці є наступні споруди та пристрої: колії, станції з відповідним колійним розвитком, спорудами та пристроями для посадки та висадки пасажирів, навантаження, вивантаження та збереження вантажів і багажу, обслуговування пасажирів, вантажовідправників та вантажоодержувачів, споруди та пристрої сигналізації, зв’язку і обчислювальної техніки; споруди для підготовки до роботи, ремонту та екіпірування локомотивів, МВРС, вагонів і контейнерів; споруди та пристрої для забезпечення електроенергією поїздів на електрифікованих лініях; споруди та пристрої енергетики, освітлення, водопостачання, каналізації; РС, відбудовні засоби. Ці споруди паспортизовані. Від чіткої та безперебійної роботи кожного окремого елементу та всіх споруд, пристроїв та РС в цілому у величезній мірі залежить нормальна робота залізниць, виконання встановлених розмірів руху та якості перевезень, їх собівартість, безпека руху. Тому утримання споруд та пристроїв постійно у справному стані, подовження строків їх служби є одним з найважливіших завдань працівників залізничного транспорту. При цьому основа правильного ведення господарства – добре організоване поточне утримання, що полягає у систематичному нагляді за станом кожної споруди, пристрою, машини. На основні споруди, пристрої, механізми та обладнання заведені техпаспорти – документи, що містять найважливіші технічні та експлуатаційні характеристики. У них вказуються: дата та якість будівництва даного об’єкту, його основні розміри, розрахункові і фактичні показники пропускної спроможності, вантажопідйомності, виробничої потужності, стану в експлуатації, дані про пошкодження, якщо вони мали місце, а також відомості про огляди, ремонти, модернізацію. Паспорти ведуться за формами, що затверджені Укрзалізницею, і зберігаються на підприємствах, на балансі яких вони перебувають. Так, наприклад, паспорт ПЧ є основним документом, що відображає кількісну та якісну характеристику найголовніших елементів колійного господарства дистанції та містить схему дистанції колії, графік її адміністративного поділу, основні характеристики колійних пристроїв (земляного полотна з водовідвідними і укріплювальними спорудами, штучних споруд, переїздів, верхньої будови колії, засобів снігозахисту), дані про колійні та сигнальні знаки, а також відомості про негабаритні місця, колійні майстерні, колійні машини та механізми, лінійно-колійні споруди. 2.1 Споруди та пристрої залізниць повинні утримуватись у справному стані. Запобігання появі несправностей та забезпечення довгострокової служби споруд та пристроїв мають бути головним у роботі осіб, які відповідають за їх утримання. Відповідальність за стан споруд та пристроїв несуть працівники, які безпосередньо їх обслуговують, та керівники підприємств, у розпорядженні яких знаходяться ці споруди та пристрої. 2.2 Споруди та пристрої залізниць мають відповідати вимогам, які забезпечували б пропуск поїздів з найбільшими встановленими швидкостями: пасажирських – 140 км/год; рефрижераторних – 120 км/год; вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Укрзалізницею, встановлюються диференційовані швидкості. Додаткові вимоги до споруд та пристроїв на ділянках, де пасажирські поїзди рухаються зі швидкістю більше 140 км/год, встановлюються відповідною інструкцією Укрзалізниці. Класифікація, строки періодичних ремонтів і норми утримання основних споруд та пристроїв встановлюються Укрзалізницею.
Порядок приймання об’єктів в експлуатацію Для пред’явлення об’єктів державним приймальним комісіям створюються робочі комісії, що призначаються начальником залізниці, які повинні перевірити: відповідність об’єктів і змонтованого устаткування проектам; відповідність виконання будівельно-монтажних робіт обов’язковим вимогам будівельних норм, правилам технічної експлуатації залізниць України; результати комплексного випробування устаткування; підготовленість об’єктів до експлуатації; виконання заходів щодо забезпечення умов праці і виробничої санітарії, захисту навколишнього середовища, пожежної і радіаційної безпеки. До складу робочої комісії включаються представники замовника, генерального підрядчика, субпідрядних організацій, генерального проектувальника, органів Державного санітарно-епідеміологічного нагляду, Державної екологічної інспекції, Держнаглядохоронпраці, Державної інспекції по ефективному використанню газу та представник профспілкової організації замовника. Головою комісії призначається представник замовника. До складу державної приймальної комісії включаються представники експлуатаційних організацій, замовника, генерального підрядчика, генерального проектувальника, органів Державного архітектурно-будівельного контролю, Державного санітарно-епідеміологічного нагляду, Державного пожежного нагляду, Державної екологічної інспекції, Держнаглядохоронпраці, Державної інспекції з ефективного використання газу, Держкоматомнагляду (на підконтрольних об’єктах), органів державної виконавчої влади та виконкомів місцевих Рад народних депутатів, на території яких розташовано побудовані об’єкти, а також представник профспілкової організації замовника або експлуатаційної організації. Головою державної приймальної комісії призначається представник експлуатаційної організації. Замовник подає державним приймальним комісіям всю необхідну документацію, включаючи і акти робочих комісій та підкомісій. Прийняття державними приймальними комісіями закінченого будівництва об’єктів в експлуатацію оформлюється актом. Заново побудовані та реконструйовані лінії, споруди та пристрої можуть бути прийняті у постійну експлуатацію тільки після випробування дії та перевірки роботи усього встановленого обладнання і механізмів, перевірки наявності відповідного технічного штату, розробки та затвердження відповідної тех документації, що встановлює порядок їх роботи та утримування. Працівники, які обслуговують ці споруди та пристрої, перевіряються на уміння ними користуватися, а також на знання нової документації. 2.3 Заново побудовані та реконструйовані лінії, споруди, пристрої та будівлі повинні бути прийняті в постійну експлуатацію приймальними комісіями відповідно до Правил приймання в експлуатацію закінченого будівництва об’єктів залізничного транспорту та метрополітенів. Заново побудовані та реконструйовані споруди і пристрої вводяться в дію тільки після затвердження технічної документації, яка встановлює порядок їх роботи та забезпечує охорону праці й безпеку руху (технічно-розпорядчі акти, інструкції для роботи), і після перевірки знання вказаної документації працівниками, які обслуговують ці споруди та пристрої.
Габарити Габарит наближення будівель – граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, всередину якого не повинні заходити ніякі частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії. Виняток можуть становити лише пристрої, призначені для безпосередньої взаємодії їх з РС (вагонні уповільнювачі в робочому стані, контактні проводи з деталями кріплення, поворотні частини колонки при набиранні води). 2.4 Споруди та пристрої загальної мережі залізниць України і під’їзних колій від станції примикання до території промислових та транспортних підприємств мають відповідати вимогам габариту наближення споруд С, встановленого Державним стандартом. Споруди та пристрої, які знаходяться на території та між територіями заводів, фабрик, майстерень, депо, річкових та морських портів, шахт, вантажних районів, баз, складів, кар’єрів, лісових та торфових розробок, електростанцій, та інших промислових та транспортних підприємств (в тому числі системи Укрзалізниці), мають відповідати вимогам габариту наближення споруд Сн, встановленого Державним стандартом. Вимоги габаритів С і Сн мають бути дотримані при проектуванні, будівництві, реконструкції залізниць, під’їзних колій, споруд та пристроїв на них, при електрифікації й будівництві других колій, а також усіх споруд та пристроїв, які експлуатуються і які раніше були приведені до зазначених габаритів. При плануванні перебудови існуючих споруд та пристроїв, які не відповідають вимогам габаритів С і Сн, у першу чергу повинні враховуватись об’єкти, які не забезпечують транспортування перспективного рухомого складу габаритів Тпр і Тц, а також завантажених за зональним габаритом вантажів. Забороняється порушувати габарити споруд та пристроїв при проведенні різних ремонтних, будівельних та інших робіт. Габарит рухомого складу - граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії. Існуючи габарити РС такі: Т – для РС, що допускаються до прямування (обертання) по коліях загальної мережі залізниць України, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств, споруди і пристрої на яких відповідають вимогам габариту наближення споруд С (з контуром для не електрифікованих ліній) і Сн; Тц – для цистерн і вагонів-самоскидів, що допускаються до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств, споруди і пристрої на яких відповідають вимогам Інструкції по застосуванню габаритів наближення споруд і РС; Тпр – для піввагонів, що допускаються до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств; 1-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання по коліях загальної мережі залізниць, зовнішніх і внутрішніх під’їзних коліях промислових і транспортних підприємств; 0-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання як по усій мережі залізниць колії 1520 мм так і по залізницях членів Організації співробітництва залізниць (ОСЗ) колії 1435 мм; 01-Т – для рухомого складу, що допускається до обертання як по усій мережі залізниць України колії 1520 мм, так і по усіх основних лініях залізниць – членів ОСЗ колії 1435 мм; 02-Т – для рухомого складу, що обертається по залізницях України колії 1520 мм і по залізницях – членах ОСЗ колії 1435 мм. Простір між габаритом С та габаритом Т, а також між габаритами суміжних складів (потягів) необхідний для компенсування можливих відхилень РС, обумовлених зміною положення окремих елементів колії та колісних пар РС, дозволених нормами їх утримання (наприклад, знос рейок, відхилення рейкових ниток по рівню), коливаннями та боковими нахилами рухомого складу на ресорах. Габарит навантаження – граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, має розміщуватися вантаж (із врахуванням упакування та кріплення) на відкритому рухомому складі за знаходження його на прямій горизонтальній колії. 2.6 Вантажі, які не можуть бути розміщені на відкритому РС у межах габаритів навантаження, перевозяться згідно з порядком, встановленим Укрзалізницею. Для перевірки правильності розміщення вантажів у межах зазначеного габариту в місцях масового навантаження (напід’їзних коліях, у морських та річкових портах) на станціях перевантаження встановлюються габаритні ворота. Розвантажені та підготовлені до навантаження біля колії вантажі укладаються і закріплюються таким чином, щоб габарит наближення споруд не порушувався. Читайте також:
|
|||||||||||||
|