МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Можливі способи поведінки у конфліктній ситуаціїНаслідки конфліктних ситуацій 1. Конструктивна (мобілізувальна). Може сприяти позитивним зрушенням, бути джерелом розвитку • містить позитивний потенціал; • розкриває важливі проблеми, які в результаті стають зрозумілішими яснішими, • зумовлює розв'язання проблем; • сприяє виходу стримуваних емоцій, напруженості та стресу; • виступає джерелом становлення особистості • її вдосконалення та саморозвитку; • набуття нею досвіду спілкування, терпимості, взаєморозуміння; • не передбачає насильства як методу розв'язання проблеми; • сприяє пошуку кращого подальшого спілкування, співробітництва. 2. Руйнівна (дезорганізувальна): • містить деструктивний потенціал; • відвертає енергію від розв'язання важливіших проблем; • руйнує мораль; • поглиблює різницю у ставленні до цінностей; • призводить до порушення чи припинення спілкування; • до розриву відносин, • виражає нетерпимість, • породжує "жертви" конфлікту; • порушуються основні права людини; • мають місце різні форми дискримінації (расової, етнічної релігійної, статевої тощо); • вдається до насильства як методу розв’язання конфлікту (війна, депортація, психологічне і фізичне і насильство, насильство з боку системи тощо); «має наслідком знищення людей, продуктивних сил, культурних цінностей; • породжує стійкі упередження, стереотипи , нетерпимість.
Шляхи подолання конфліктів. (п'ять сходинок подолання конфлікту) 1. Співробітництво, консенсус (узгодженість, згода) - взаємне вирішення спірних питань. У вирішенні конфлікту обидві сторони узгоджують свої позиції, враховуючи інтереси кожної зі сторін. Використовують у таких ситуаціях: * вирішення проблеми дуже важливе для обох сторін, 1 ніхто не хоче від цього усунутися; * обидва учасники конфлікту здатні викласти суть своїх Ін тересів і вислухати один одного; * обидві сторони конфлікту наділені однаковою владою або не помічають різниці у становищі. 2. Розумний компроміс. Розумний компроміс вимагає: * розуміння потреб і можливостей інших людей; * вміння вступати з ними в діалог; * вміння висувати розумну аргументацію своєї позиції; * вміння прислухатися до слів партнера Умови прийняття компромісу: * одну зі сторін влаштовує тимчасове рішення; * можна скористатися короткочасною вигодою, * обидві сторони мають однакову владу й однакові шанси на успіх. 3. Пристосування. Виправдано в таких ситуаціях: * вас не турбує те, що сталося, * ви хочете зберегти мир і добрі стосунки з іншими людьми, * ви розумієте, що правда на вашому боці. Іноді пристосування — це зміна своїх поглядів, позицій, життєвого шляху на догоду певним людям і це відмова від власної лінії в житті. 4. Ухиляння. Кожна зі сторін не відстоює своїх прав, не бажає співпрацювати для вирішення проблеми, а ухиляється від її вирішення. Застосовуються, коли; • результат не дуже важливий для вас; • ви знаєте, що не можете або не хочете вирішити конфлікт на свою користь • у складній ситуації, коли розв’язання конфлікту потребує багато зусиль 5. Конкуренція. Доцільно використовувати за таких обставин: • результат дуже важливий для вас, і ви робите велику ставку на варіант вирішення проблеми; • у разі критичної ситуації, яка потребує миттєвого реагування; • рішення необхідно прийняти швидко, і ви маєте достатньо влади для цього.
Читайте також:
|
||||||||
|