МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стадії конфліктної ситуаціїЗародження конфліктів та шляхи їх подолання Джерела виникнення конфліктів Класифікація конфліктів за різними ознаками Тема 4. Конфлікти Толерантність Толерантність — повага й визнання рівності, відмова від домінування и насильства, визнання різноманіття людських культур, норм і вірувань. Толерантність с основною якістю громадянин і що визначає, терпимість до чужого способу життя поведінки, звичаїв, почуттів, ідей, вірувань і є умовою стабільності та єдності суспільства.
Поняття "конфлікт" Конфлікт — зіткнення протилежних інтересів поглядів, загострення суперечностей що призводить до ускладнень у стосунках чи гострої боротьби. Це вияв неузгодженості інтересів незгода між двома чи більше сторонами, коли кожна з них намагається зробити так щоб було прийнято саме її позицію і стати на заваді іншій стороні чинити те саме. Вчені стверджують що конфлікти відіграють у житті суспільства позитивну роль оскільки роблять соціальні відносини рухливішими, гнучкішими, запобігають застою, "змертвінню" індивідуальної чи групової життєдіяльності стимулюють її рух.
1. З урахуванням кількості осіб, які беруть участь у протиборстві: * парні (двосторонні); * локальні, що охоплюють невелику кількість людей; * загальні, або багатосторонні 2. За складом учасників: * міжособистісні; * міжгрупові; * міжнаціональні, * міжкласові, * міждержавні. 3. З погляду цілей, які обстоюють сторони * особисті, * групові; * суспільні 4. За своєю глибиною * антагоністичні, в основі яких непримиренність інтересів, * неантагоністичні, спричинені не надто глибокими суперечностями 5 За наслідками: * позитивні (конструктивні); * негативні (деструктивні)
Джерела виникнення конфліктів такі: — насущні потреби; — нестача джерел; — психологічні потреби — відмінність інтересів; — відмінність у світосприйнятті в уявленнях про добро і з ю наявність власних переконань — відмінність цінностей, що пов'язано з унікальністю кожної людини, наявність власних цінностей емоцій, що спричиняють незгоди, розходження у поглядах, ускладнюють ситуацію Основою міжнаціональних, міждержавних конфліктів найчастіше буває дискримінація, в основі якої лежить упереджене, несправедливо негативне ставлення до людей.
1. Передконфліктна ситуація. Зростає емоційна напруженість, кожна зі сторін оцінює власні можливості й намагається обрати свої методи впливу на протилежну сторону. 2. Зародження конфлікту Ззовні спілкування є нормальним але дещо стриманішим. Відкритого зіткнення ще немає, але можуть виникнути непорозуміння, замовчування, ухиляння від відповіді тощо 3. Конфронтація. Виникає загроза, коли певні особи опиняються перед загрозою зіткнення між собою. Є бажання сторін зробити якомога гірше іншому 4. Конфлікт. Відкриті и неприховані дії суперників, неприхована агресія. 5. Вирішення конфлікту. Усуваються причини конфлікту і сторони змінюють ставлення один до одного.
Читайте також:
|
||||||||
|