МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Об’єкт ідентифікаціїІдентифікація об’єктів Проблема ідентифікації складається з багатьох аспектів і для її реалізації необхідно вирішити широкий спектр теоретичних та практичних завдань. На початковому етапі слід чітко усвідомити зміст поняття – “об’єкт ідентифікації”, тобто дати відповідь на питання: “Які загальні характеристики моделі об’єкта?” Друге питання пов’язано з постановкою задачі ідентифікації, її аналізом і особливостями. Третє питання – як встановити зв’язок проблеми ідентифікації з проблемою керування? І останнє питання полягає у тому, як визначити ефективність процедури ідентифікації [3, 4].
Об’єкт ідентифікації зручно представляти у вигляді багатополюсника, показаного на рис. 1.3,а, де: х1, …,хn – входи об’єкта, за якими спостерігають; ε1,…,εк – входи, за якими не спостерігають; у1,….,ум – виходи об’єкта, за якими спостерігають.
Багатовимірний об’єкт зручно описувати у векторній формі (рис. 1.3,б). У цьому випадку: Х = (х1, …,хn) – входи об’єкта, за якими спостерігають; Е = (ε1,…,εк) – входи, за якими не спостерігають;
Рис. 1 Зображення об’єкта ідентифікації.
Всі входи об’єкта є видами впливу зовнішнього середовища на об’єкт. Водночас входи об’єкта є визначеними функціями стану середовища й часу. Оскільки відсутня модель ідентифікації, тоді входи об’єкта можна розглядати як випадкові функції часу, статичні властивості яких в загальному випадку невідомі. Тобто:
При цьому є відомими результати спостереження входу і виходу об’єкта, тобто є можливість реалізації функцій Х(t) і Y(t) у неперервній або дискретній формі. Відносно входу Е(t), за яким не спостерігають, можна вважати, що є відомою його структура, тобто характер цієї випадкової функції. Обмежимось випадком, коли Е(t) є нормальним випадковим процесом, безпосереднє спостереження якого неможливе. Об’єкт пов’язує входи Х і Е з виходом Y з допомогою деякого апріорно невідомого оператора F:
Y=F(X, E).
При цьому ідентифікується не він, а оператор моделі Fм, який зв’язує входи і виходи, за якими спостерігають:
Y=Fм(X).
Фактор Е(t), який не спостерігається, розглядається як випадкова завада, яка утруднює визначення оператора Fм. Отже, можна вважати, що об’єкт ідентифікації у загальному випадку можна представити у вигляді багатополюсника, частина входів якого не спостерігається. Читайте також:
|
||||||||||
|