Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IBM Tivoli Monitoring

За ефективним управлінням підприємством, як можна помітити, стоїть ряд ключових рушійних сил, серед яких - потреба у підвищенні якості надання послуг і скорочення ресурсів, необхідних для впровадження та використання інформаційних технологій нового покоління. Крім цього, при плануванні та описі бачення корпоративного управління повинні бути враховані фактори, які перераховані нижче.

· Необхідність зростання доходів, скорочення витрат; більш ефективна конкуренція.

· Необхідність оперативно розгортати програми з наданням їх користувачам простого і швидкого доступу до комерційної інформації, що відображає швидкі зміни в середовищі бізнесу. Рішення з управління підприємством повинні бути прозорими по відношенню до пропонованих бізнес-рішенням і мати здатність заздалегідь виявити, дозволити, локалізувати проблеми, які можуть виникнути і завдати шкоди обслуговуванню клієнтів.

· Потреба в управлінні складними аспектами сьогоднішньої бізнес-середовища і в їх моделюванні.

· В даний час завдяки корпоративного злиття та скасування держрегулювання компанії стали пропонувати більш широкий спектр продуктів і послуг більш широкої і неоднорідною аудиторії, ніж раніше. Розуміння такої складної середовища, в якій діє бізнес, управління цим середовищем і вилучення максимальної вигоди з вкладених коштів стає все більш непростою справою. Система управління підприємством - більше, ніж базовий механізм моніторингу; в неї закладений нетривіальний функціонал виявлення проблем, кореляції подій, виявлення додатків і потоків транзакцій, а також інструментарій управління продуктивністю, створений для маніпулювання складної діловою інформацією, пов'язаної з сьогоднішнім станом оточення бізнесу.

· Необхідність скорочення витрат у сфері IT і найбільш ефективне використання наявної в компанії ділової інформації.

· Інвестиції в інформаційні системи сьогодні - це істотна частка корпоративних витрат, і потрібно не тільки знизити ці витрати, а й отримати максимум користі від інформації, якою ці системи маніпулюють.

Такі нові інформаційні технології, як інтрамережі, «тонкі» клієнти та доставка інформації за передплатою, допомагають скоротити витрати на надання доступу до систем бізнес-логіки (business intelligence) більш широкої аудиторії, і особливо споживачам рівня менеджерів вищої і середньої ланки підприємства. Всі більш критичною стає також підтримка працездатності цих систем (зменшення часу їх простою).

Рішення на базі IBM Tivoli Monitoring. Рішення на базі IBM Tivoli Monitoring надають засоби управління розподіленими ресурсами підприємства за допомогою централізованого контролю над ними та їх налаштування. Багато років саме IBM Tivoli була лідером на ринку рішень для моніторингу корпоративних інфраструктур. Весь цей час в основі моніторингу доступності операційних систем і прикладних компонентів лежить продукт IBM Tivoli Monitoring.

Це засіб автоматизації управління найважливішими системними ресурсами, яке дозволяє виявляти слабкі місця та потенційні проблеми, а також допомагає автоматизувати моніторинг важливих системних ресурсів. Продукт надає готові схеми системного адміністрування, виключаючи необхідність проведення великих досліджень і налаштування конфігурації вручну, і дає можливість використання власних напрацювань для створення нових моделей ресурсів у рамках простого рішення на основі майстра. Консоль відстеження працездатності дозволяє переглядати статистичні дані та дані реального часу для будь-якого сервера за допомогою Web-браузера або графічного інтерфейсу користувача на основі Java.

Рис. 62. Рішення на базі IBM Tivoli Monitoring

 

Рішення IBM Tivoli Monitoring утворюють міцний фундамент для розробки систем управління, покликаних вирішити непрості проблеми обслуговування сучасних інформаційних інфраструктур. Набір модулів, збудований поверх IBM Tivoli Monitoring, містить повний спектр рішень для підприємств, перед якими стоїть завдання моніторингу складових інфраструктур додатків. Модулі пропонуються до постачання у вигляді пакетів, серед яких:

· IBM Tivoli Monitoring for Applications.

· IBM Tivoli Monitoring for Business Integration.

· IBM Tivoli Monitoring for Databases.

· IBM Tivoli Monitoring for Messaging and Collaboration.

Рис. 63. Моніторинг складових інфраструктур додатків

 

Лейтмотивом рішень IBM Tivoli Monitoring останнього покоління є орієнтація на послуги, і тепер в центрі уваги рішень стоять такі питання, як:

· Консолідація моніторингових платформ.

· Надання гарантій того, що замовники рішень зможуть отримати вигоду і повернути інвестиції, вкладені в продукти для моніторингу.

· Підвищення наочності і розширення засобів аналізу даних, отриманих при моніторингу.

· Підвищення якості управління середовищем моніторингу.

· Полегшення установки, конфігурування та розгортання рішень через спрощений користувальницький інтерфейс.Розвиток можливостей інтеграції з продуктами Tivoli.

· Підвищення цінності продуктів за допомогою інтеграції процесів.

IBM Tivoli Monitoring 6.1 підтримує багато компонентів IBM Tivoli Monitoring 5. x зокрема інтеграцію з Common Information Model (CIM) і Windows ® Management Instrumentation (WMI), а також потужну і що володіє неймовірними можливостями налаштування функцію моніторингу на базі моделі ресурсів. Говорячи про IBM Tivoli Monitoring 6.1, підкреслимо наступне: На клієнтських місцях компоненти IBM Tivoli Monitoring 6.1 можуть бути встановлені як повністю, так і частково. Інтерфейс користувача з IBM Tivoli Monitoring 6.1 реалізований у новому інтегрованому порталі (Tivoli Enterprise Portal), а на зміну Web Health Console прийшли універсальні додатки, що формують єдине управлінське та оперативне бачення корпоративної інфраструктури. Портал має величезне значення, об'єднуючи навколо себе всі рішення з управління підприємством. Перерахуємо його функції і можливості: Створення більшого комфорту в роботі та забезпечення наочності. Вбудований Administration and Runtime Portal. Контроль авторизації для систем, додатків, функцій і географічних уявлень. Уявлення, які можна налаштувати і зв'язати воєдино для ефективного застосування в конкретній аудиторії. Просте адміністрування керуючих правил.Збережена підтримка всіх конфігурацій IBM Tivoli Monitoring 5.1. Є можливість інтегрувати дані, що приходять з різних джерел, таких, як IBM Tivoli Monitoring 5, OMEGAMON, OMEGAMON Z, IBM Tivoli Enterprise Console ® і IBM Tivoli Data Warehouse. Розширене управління процесами ведеться через єдину консоль менеджменту подій і пригод з підтримкою модифікуються робочих процесів і процедур [за допомогою зв'язування і модифікуються робочих просторів (custom workspace)]. Докладні дані, пов'язані з продуктивністю, і гранульована інформація.Докладні дані історичного характеру піддаються ретельній обробці: Проводиться аналіз тенденцій із застосуванням Data Warehouse.За збереженим даними можна реконструювати виникнення проблеми. Для полегшення вилучення даних і маніпуляцій з ними використовується спрощена схема. Для звернення до історичних даних і даними в реальному часі призначено інтерфейс на базі Web-служб і SOAP-протоколу.

Система IBM Tivoli Monitoring 6.1 стала результатом об'єднання двох кращих рішень: OMEGAMON і IBM Tivoli Monitoring 5. x. В її основі лежать такі характеристики та ідеї:

· Простота застосування:

o Гнучкий інтерфейс з персоналізованої видачею інформації.

o Інтеграція управління подіями, аналізу даних у реальному часі і даних історичного характеру.

· Наочне уявлення інформації:

o Зручні для сприйняття звіти про поточний стан справ і історичній ретроспективі.

o У центрі уваги - продуктивність і доступність.

o Видимість інфраструктури моніторингу.

· Зниження загальної вартості володіння (TCO):

o Просте розгортання агентів і впровадження керуючих правил.

o Компактні за розмірами агенти.

o Підтримка нових технологій (кластеризація, віртуалізація).

· Інтеграція процесів і продуктів:

o Корпоративні подання (enterprise view) для Distributed і zSeries ®.

o Об'єднане уявлення існуючої, нової консолі моніторингу та IBM Tivoli Enterprise Console.

o Додаткова увага бібліотеці IT Infrastructure Library (ITIL) - переліку документів, що використовуються для підтримки впровадження структури (framework) ITSM (IT Service Management). Ця структура описує, як конкретна організація забезпечує обслуговування клієнтів (Service Management), і є повністю настроюється для застосування в будь-якій сфері бізнесу або організації, яка залежить від інформаційної інфраструктури.


Читайте також:

  1. Інтелектуальне управляюче програмне забезпечення Tivoli
  2. Історія Tivoli
  3. Компоненти IBM Tivoli Monitoring
  4. Переваги, ПЗ і рішення Tivoli
  5. Програмне забезпечення IBM Tivoli Net View
  6. Програмні рішення IBM Tivoli для інтелектуального управління ІТ - інфраструктурою підприємств і організацій
  7. Технології IBM / Tivoli для бізнес-орієнтованого управління додатками і системами
  8. Технології IBM / Tivoli для малих і середніх підприємств




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмне забезпечення IBM Tivoli Net View | Компоненти IBM Tivoli Monitoring

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.171 сек.