МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Програмні рішення IBM Tivoli для інтелектуального управління ІТ - інфраструктурою підприємств і організаційСьогодні неможливо надати користувачеві певні категорії послуг, не підтримавши їх в значній мірі інформаційними технологіями. Швидкість змін у бізнесі в цілому стрімко зростає. Відбувається злиття компаній, поглинання, реструктуризація і т. п. Ці процеси вимагають підтримки, ресурсів усередині компанії, всередині основного бізнесу - того, за рахунок чого можна домогтися певних стратегічних переваг на ринку. Сьогодні саме інформаційні технології як великий сегмент, що вимагає значних інвестицій, уважно розглядається в якості ресурсу, з якого можуть бути вилучені певні переваги для бізнесу. У цих умовах завдання ефективного керування самою інформаційною інфраструктурою виходить на передній план. Тільки тоді, коли ми зрозуміємо вплив IT-операцій на бізнес і наведемо інформаційну інфраструктуру компанії у відповідність з бізнес-процесами, можна досягти реальної віддачі від своїх IT-ресурсів. Рис. 56. Аспекти управління, які підтримуються IT-інфраструктурою В Україні необхідність управління ІТ - інфраструктурою обумовлена стрімким зростанням цієї самої інфраструктури. Коли компонентів ІТ-інфраструктури стало багато, виникла задача управління ними. Виникає свого роду "перехід кількості в якість". Активно розвиваються і технології. Очевидно, що сучасні технології вимагають управління. Якщо не управляти, наприклад, ERP-системою, ефект від її використання виявляється нульовим або навіть від'ємним. Сьогодні багато підприємств зацікавлені в подібних системах управління. Необхідність побудови інтегрованої системи управління виникає в умовах підвищення значущості бізнес-завдань, які вирішуються за допомогою таких елементів інформаційної інфраструктури, як, наприклад, корпоративні ERP, CRM системи, системи статистичної звітності тощо Для роботи подібних систем, від якої безпосередньо залежить ефективність роботи всієї компанії, необхідно забезпечити функціонування всієї інформаційної інфраструктури з мінімальним часом недоступності програмних систем і з максимальним задоволенням потреб бізнесу. Це завдання вирішує інтегрована система управління ІТ - інфраструктурою. Основними цілями, що досягаються при створенні інтегрованих систем управління ІТ- ресурсами, є: · підвищення ефективності роботи бізнес-підрозділів компаній за рахунок підвищення доступності інформаційних сервісів; · підвищення віддачі від інформаційної інфраструктури для виконання основних завдань підприємства; · оптимізація витрат на підтримку інформаційної інфраструктури в цілому. За оцінками компанії IDC середня ефективність від впровадження систем управління ресурсами IT-інфраструктури складе: · підвищення продуктивності роботи користувачів - 42%; · підвищення ефективності роботи інформаційної інфраструктури - 26%; · зниження загальних втрат, що виникають через недоступність інформаційних ресурсів - 31%; · зниження часу недоступності додатків - 33%У століття електронного бізнесу інформаційні системи повинні працювати без збоїв, забезпечуючи високий рівень надійності та безпеки 24 години на день і 365 днів у році. Вони повинні бути гнучкими, мобільними і забезпечувати відмінну якість обслуговування. Саме в цьому напрямку - майбутнє управління інформаційними системами. Корпорація IBM усвідомлює цю потребу і пропонує відповідні рішення, як для невеликих підприємств, так і для великих інформаційних систем. Останні сорок років еволюції інформаційної технології залишили безлічі компаній у спадок неоднорідну, широко розкидану і постійно ускладнюючу корпоративну комп'ютерну інфраструктуру. Для реалізації потреб бізнесу необхідно прийняти нову комп'ютерну архітектуру, яка найкращим чином дозволить використовувати існуючі активи всередині і за традиційними межами компанії. Це вимагає більшого, ніж просто управління готовністю систем. Потрібно реагувати на незаплановані події, зміни ділового клімату, зростаючу вимогливість клієнтів до своєчасності обслуговування і бути впевненим в тому, що комп'ютерна інфраструктура стійка, оптимальна і захищена. Рис. 57. Введення IT-інфраструктури, орієнтованої на бізнес по потреб Корпорація IBM називає цю нову комп'ютерну архітектуру операційної середовищем на вимогу. Таке середовище інтегрована і здатна трансформувати окремі бізнес-процеси, пов'язуючи їх із зовнішнім середовищем або зсередини. Вона відкрита і використовує стандартні інтерфейси, щоб системи та прикладні програми численних торгових партнерів могли взаємодіяти один з одним і працювати разом. Вона віртуалізованого і може бути налаштована на вичерпне використання її можливостей бізнесом з його поточними запитами. Вона автономна, самостійно маніпулює IT-оточенням за допомогою зручних засобів управління і при цьому приховує від кінцевих користувачів складність своєї внутрішньої діяльності. Багато компаній виявили, що найбільшою трудністю, - але й користю - у впровадженні інформаційних технологій є об'єднання ключових процесів для підвищення віддачі. Використання інформаційних технологій підвищує ефективність кожного процесу за рахунок задоволення його безпосередніх потреб. Ще більше підвищується ефективність, якщо бізнес-процеси працюють один на одного і обмінюються даними і результатами. Інтегруючи всі компоненти інфраструктури, інтелектуальне керуюче ПО Tivoli допоможе вам увійти в середу бізнесу на вимогу і розкрити його можливості. Мета полягає не тільки в автоматизації окремих системних компонент вашої інфраструктури. Вона полягає також в інтегруванні та автоматизації інфраструктури в цілому і у використанні інтелектуальних рішень для управління всією інфраструктурою. Найбільш успішні менеджери інформаційних підрозділів можуть представити цілий перелік вдалих ініціатив і показати, як інформаційні технології відгукуються на потреби бізнесу. Інтелектуальне керуюче ПО Tivoli є серцем інфраструктури нового електронного бізнесу на вимогу. Робота з ним передбачає зв'язування бізнес процесів з IT-інфраструктурою, скорочення часу і витрат, прогнозування проблем і вирішення їх перш, ніж вони проявляться, а також підвищення продуктивності підприємства за рахунок розстановки кваліфікованих кадрових ресурсів на стратегічні, що приносять максимальну економічну віддачу позиції. Виробляється інтегрований підхід до управління інформаційною інфраструктурою в цілому, що економить час, ресурси і гроші замовника. Основні рішення IBM Tivoli для управління ІТ - інфраструктурою показано в таблиці 1. Таблиця 1
Ключові переваги Tivoli пов'язані з наступними його характеристиками: · масштабованість - що лежить в основі продуктів мережа об'єктів забезпечує роботу з сотнями тисяч об'єктів, керованих за допомогою одного логічного представлення; · відкритість - технічне співробітництво з іншими постачальниками для узгодження інтерфейсів управління; · можливість використовувати широкий діапазон альтернативних інструментів, вбудованих в стратегічну платформу; · крос-платформеність систем - мережа об'єктів приховує відмінності між різними типами, об'єднуючи їх в єдиному логічному поданні. Завдяки відкритій архітектурі Tivoli рішення від незалежних розробників можуть повністю інтегруватися в загальну середу управління, утворюючи цілісну систему управління технологічними ресурсами. До складу платформи управління Tivoli входить кілька десятків тісно інтегрованих між собою модулів. Використовуючи вертикальний підхід до управління інформаційним середовищем компанії, Tivoli надає потужні інструменти для бізнес-оріентрованного управління ІТ-інфраструктурою. Програмне забезпечення Tivoli дозволяє: · збирати та аналізувати найважливіші дані з управління ІТ-інфраструктурою підприємства; · використовувати кращий практичний досвід проактивного управління; · реалізувати підходи до управління з точки зору бізнесу і технологій; · використовувати прості в розумінні і розгортанні рішення; · використовувати нові функції автоматичного керування. Програмні продукти Tivoli мають загальний графічний інтерфейс і використовують інфраструктуру Web, засновану на відкритих стандартах. Єдиний репозиторій Tivoli Enterprise Data Warehouse дає адміністратору стандартизоване уявлення про ресурси системи. Репозиторій підтримує масштабування від декількох записів до декількох мільйонів елементів. Технологія Data Warehouse охоплює всі продукти Tivoli. Репозиторій Data Warehouse підтримує виконання рутинних завдань управління і проведення прогнозного аналізу. Платформа Tivoli включає спеціалізовані рішення, що охоплюють чотири основні галузі управління ІТ-інфраструктурою підприємства: · продуктивність і готовність; · операційна підтримка; · безпека інформаційних систем; · управління зберіганням даних. Запитання продуктивності та готовності ІТ-інфраструктури підприємства та ефективність бізнесу тісно пов'язані. На базі програмного забезпечення Tivoli можна побудувати інтегровані рішення з швидкою окупністю і можливістю проактивного управління рівнем обслуговування. Рішення з операційної підтримки платформи Tivoli дозволяє знизити потенційний рівень витрат, автоматизувати управління і підвищити його ефективність. Це досягається за рахунок виконання наступних функцій: · автоматична інвентаризація апаратного та програмного забезпечення інформаційної системи; · централізоване розгортання програмного забезпечення; · віддалене управління призначеними для користувача комп'ютерами; · планування і оптимальне використання корпоративних обчислювальних ресурсів. Рішення щодо забезпечення безпеки інформаційних систем сприяє усунення або зниження ризиків, за рахунок послідовного застосування політик безпеки, призводить до зниження потенційних адміністративних витрат. Рішення з управління зберіганням даних забезпечує захист інформаційних активів підприємства, забезпечує високий ступінь надійності і безперервності бізнес-процесів, спрощує управління зберіганням корпоративної інформації. Платформа Tivoli містить більше 80 програмних продуктів для управління ІТ-інфраструктурою підприємства
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|