Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технології IBM / Tivoli для бізнес-орієнтованого управління додатками і системами

Для реалізації бізнес-орієнтованого управління додатками і системами платформа Tivoli надає такі програмні рішення:

· Application Dependency Discovery Manager, який забезпечує виявлення і підтримка в актуальному стані залежностей між функціонуючими додатками. ІТ-сервісами корпоративної інформаційної системи, візуалізацію виявлених залежностей і надання звітів, планування змін і розробку додаткових компонент виявлення та аналізу змін;

· Business Systems Manager забезпечує управління критичними для бізнесу системами і прийняття рішень про внесення змін до ІТ-інфраструктуру відповідно до вимог бізнесу, моніторинг і управління групами взаємодіючих прикладних програм, що забезпечують інформаційну діяльність підприємства;

· Change and Configuration Management Database являє собою інструмент для збору, агрегації і консолідації даних про об'єкти корпоративної інформаційної системи. Основний бізнес функцією є інформаційна підтримка процесів ITSM та підтримка прийнять рішень при зміні елементів корпоративної інформаційної системи;

· Composite Application Manager for Websphere і Composite Application Manager Basic for Websphere є інструментами для контролю продуктивності та доступності розподілених Web-систем масштабу підприємства, що використовують IBM WebSphere в якості сервера додатків і дозволяють у режимі реального часу визначати причини виникнення вузьких місць, як у вихідному коді додатки, так і в серверних ресурсах або зв'язках з зовнішніми системами;

· Composite Application Manager for Response Time Tracking являє собою рішення для моніторингу характеристик транзакцій в розподілених додатках, що відстежує час відгуку програми і що дозволяє візуалізувати весь шлях виконання транзакцій і оцінити часові витрати для кожної з ділянок шляху;

· Composite Application Manager for SOA являє собою рішення для розгортання та управління сервіс-орієнтованою архітектурою корпоративної інформаційної системи;

· Intelligent Orchestrator дозволяє в автоматичному режимі швидко розгортати сервери, операційні системи, програмне забезпечення проміжного рівня, додатки і мережеві пристрої. Типові технологічні процеси автоматизують найпоширеніші, часто повторювані завдання розгортання і конфігурації ресурсів;

· License Compliance Manager забезпечує мінімізацію витрат на закупівлю і оновлення ліцензій на програмне забезпечення за рахунок централізованого обліку ліцензій;

· Service Level Advisor призначений для формування об'єктивної основи для оцінки відповідності реально надаються ІТ-сервісів тому рівню, який зафіксований в угодах про рівень обслуговування SLA за рахунок консолідації в одній точці інформації про угоди SLA, визначення угод SLA, автоматичного виявлення фактів порушення угод SLA, прогнозування тенденцій зміни рівня обслуговування, генерації звітів, оповіщення відповідального персоналу про виявлення фактів порушення угод SLA;

· Storage Process Manager забезпечує автоматизацію управління процесами зберігання даних у відповідності з рекомендаціями ITIL і на основі методології процесного управління IBM Tivoli Unified Process;

· Unified Process Composer надає деталізований опис процесів управління ІТ сервісами, яке засноване на кращих методиках, використовуваних в ІТ індустрії. Використання даного рішення дозволяє користувачам істотно підвищити ефективність процесів управління ІТ-інфраструктурою в їх організації. Рішення надає докладні методики, а також програмні засоби, що дозволяють редагувати, оптимізувати і публікувати опис процесів ITSM;

· Release Process Manager призначений для управління, аудиту та координації робіт з випуску програмного забезпечення інформаційної системи. Даний продукт дозволяє вибудувати процес випуску програмного забезпечення на підприємстві відповідно до рекомендацій, викладених у бібліотеці ITIL.


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. IBM Tivoli Monitoring
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. OLAP-Технології
  7. Oracle Управління преміальними
  8. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  9. PR-технології у виборчій кампанії.
  10. PR-технології.
  11. Web-технології
  12. А. Видання прав актів управління




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмні рішення IBM Tivoli для інтелектуального управління ІТ - інфраструктурою підприємств і організацій | Технології IBM / Tivoli для малих і середніх підприємств

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.