МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||
ЗабуванняВиди відтворення. Розрізняють такі види відтворення: 1.Впізнавання- це відтворення якого-небудь об’єкта за умовиповторного його сприймання. Так, повторно дивлячись на будь-які предмети, читаючи вдруге певну книжку тощо, ми відтворюємо образи цих предметів, думки прочитаної книжки, що збереглись від попередніх сприймань, тому розглядаємо їх не як нові для нас, а як уже знайомі. 2.Згадування відрізняється від впізнавання тим, що воно відбувається без повторного сприйманні того об'єкта, образ якого відтворюється. Так, ми відтворюємо образ раніше сприйнятої місцевості, думки прочитаної книжки або прослуханої лекції за умови, коли зараз їх не сприймаємо. Згадування є складнішим процесом, ніж впізнавання, бо впізнаванню допомагає повторне сприймання предметів. При розвитку пам'яті впізнавання виникає раніше, ніж згадування. Етапи логічного запам’ятовування:
Успіх пригадування залежить від того, які використовують прийоми пригадування: Одним із важливих прийомів є складання письмового абоусного плану того матеріалу, що пригадується. : Необхідно у процесі пригадування активно викликати в пам'яті образи об'єктів, що стосуються змісту відтворюваного завдання. Як прийом, що допомагає пригадуванню, можна використати навмисне викликані опосередковані асоціації, які призводять до відтворення того, що потрібно. Наприклад, пригадуючи прізвище, ми уявляємо образ людини, повторюємо початкову букву або перший склад, з яких, як нам здається, починається це прізвище, вимовляємо слова, схожі за ним. Багато з того, що ми запам'ятовуємо, через деякий час більшою або меншою мірою забувається. Забування проявляється в тому, що втрачається чіткість закріпленого в пам'яті матеріалу, зменшується його обсяг, виникають помилки при відтворенні, стають неможливими впізнавання Забування - процес, що відбувається в пам'яті і виявляється у втраті чіткості відтворення подій, фактів, зменшенні обсягу запам'ятованого. Фізіологічною основою забування є гальмування тимчасових нервових зв'язків. Забування залежить від часу. Це вперше експериментально встановив Еббінгауз, який довів, що забування особливо інтенсивно проходить відразу після заучування, а далі воно відбувається повільніше. Протягом першого дня забувається майже половина отриманої інформації. Через шість місяців - приблизно 80 %. Забування потрібно попереджувати. Для боротьби із забуванням того, що потрібно зберегти і закріпити в нашій пам'яті, необхідно систематично здійснювати повторення. Воно буває тимчасовим і тривалим. Крім того, воно залежить від часу. Забування є особливо інтенсивним у перші 48 годин після заучування чогось або сприйняття і залежить від утримання матеріалу, його усвідомлення та обсягу. Крім цього, за перші 9 годин губиться близько 2/3 засвоєної інформації. Тому повторювати вивчене слід не тоді, коли воно вже забуте, а в початковій стадії забування. Індивідуальні відмінності пам’яті особистості виявляються у швидкості і точності запам'ятовування, тривалості збереження запам'ятованого і в обсязі пам'яті. Індивідуальні відмінності пам'яті особистості виявляються також у тому, як, яким способом людина краще запам'ятовує, тобто у типові пам'яті. В психології розрізняють такі типи пам'яті: наочно-образний, словесно-логічний і змішаний. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|