МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Договірні стосунки із постачальникамиВ міжнародній системі організації продовольчого постачання існує 6 основних ланок руху товару: виготівник — виробник — транспортне господарство - оптовик - посередник - покупець (підприємство харчування). Виготівники виробляють|виробляти,справляти| продукти харчування. Виробники вирощують сільськогосподарську продукцію. За допомогою транспортних засобів здійснюється доставка продукції від виготівників або виробників до оптовиків, посередників і підприємств харчування. Оптовики здійснюють закупівлю товарів у|в,біля| підприємства-виготівника для подальшого|наступний| їх продажу підприємствам харчування. Посередники - оптові бази і холодильники, що забезпечують підприємства харчування м'ясом, маслом|мастило,олія|, рибними і гастрономічними продуктами; · оптові бази, що забезпечують підприємства харчування бакалійною продукцією; · оптові плодоовочеві бази і оптові ринки; · торговий-закупівельні бази, розташовані|схильний| в районах, де багато підприємств-виготівників. Накопичують|скупчувати,нагромаджувати| товари для продажу їх в місця споживання|вжиток|. Як посередники між виготівником і покупцем (підприємством харчування) можуть виступати|вирушати| торгові|торгівельний| агенти, брокери. На відміну від оптових баз вони не беруть на себе право власності на товар і виконують обмежене число функцій. Головна їх функція — сприяти купівлі-продажу товарів. За свої послуги вони отримують|одержувати| комісійну винагороду. Основні завдання|задача| їх - знайти покупця і продавця, звести їх, допомогти домовитися про умови купівлі-продажу, постачання товарів. Покупець (підприємство харчування) є|з'являтися,являтися| головною ланкою в системі руху товару, оскільки|тому що| тільки|лише| він може оцінити якість товару, який був вирощений, вироблений|вироблений,справлений|, перевезений, проданий. Як покупець може виступати|вирушати| менеджер ресторану, завідувач|завідуючий| виробництвом, які повинні бути професіоналами своєї справи|річ|. Вони повинні мати чітке уявлення|вистава,подання,представлення|: де, у кого, як купувати|купляти,покупати| товар і яким чином будувати взаємини|взаємостосунки| з|із| постачальниками. Для вирішення питання «Де купувати|купляти,покупати|?» потрібно провести дослідження ринку, з'ясувати місцерозташування постачальника, оскільки|тому що| від цього залежить кількість продукції, що купується, для забезпечення ритмічної роботи підприємства і дотримання графіка постачання. При вивченні і дослідженні ринку не завжди вигідно віддавати перевагу імпортній продукції. В даний час|нині| вітчизняні виробники пропонують продукцію, якість якої не поступається імпортною, що у свою чергу|своєю чергою| веде до зниження митних витрат. При цьому необхідно оцінити, чи здатний|здібний| постачальник пропонувати достатню кількість товарів необхідного асортименту і якості, забезпечити безперебійне постачання товарів. Для вирішення питання про те, якій фірмі слід віддати перевагу при закупівлі товару, треба провести аналіз якості продукції, що поставляється, цін на цю продукцію, умов постачання і розрахунку з|із| постачальниками. Для вироблення рішення|розв'язання,вирішення,розв'язування| про спосіб закупівлі товару можна зібрати|повизбирувати| всю інформацію про постачальників, ввести|запровадити| її в комп'ютерну систему, визначити коливання цін і умов постачання товарів, що дозволить провести ротацію постачальників і відновити їх перелік. Взаємини|взаємостосунки| між постачальником і покупцем повинні носити характер|вдача| довгострокової співпраці|співробітництво|. Можна привести наступні|слідуючий| рекомендації для роботи рестораторів: · наявність повної|цілковитий| інформації про товар і способи його використання; · ділові відносини з|із| постачальниками; · перш ніж зробити замовлення, потрібно з'ясувати вартість кожного продукту окремо|нарізно|; · для кожного продукту потрібно визначити не менше двох постачальників для контролю цін і вирішення|розв'язання,розв'язування| проблем з|із| постачальниками; · замовляючи товар, необхідно уточнити ціни і умови постачання; · дізнавайтеся|упізнавати,взнавати,пізнавати| ціни на товари, які зараз не збираєтеся купувати, це примусить постачальника подумати про те, що такий товар десь пропонують за нижчою ціною; · робіть|чинити| контрольну перевірку якості товару, що поставляється, і правильності визначення ціни; · своєчасно проводите|виробляти,справляти| розрахунки з|із| постачальниками; · здійснюйте контроль за дотриманням графіка завезення продуктів; · оцінюйте постачальника за якістю продукції, що поставляється, і її ціні; · віддавайте перевагу придбанню|надбання| нових товарів, які відповідають вимогам за якістю і ціною; · під час вступу пропозицій|речення| від постачальників вперше|уперше|, поцікавтеся по телефону про якість аналогічних товарів у тих підприємців, яким вони були вже поставлені.
Постачання обладнанням|обладнання|, меблями, кухонним і столовим посудом, виробничим і торговим|торгівельний| інвентарем, санспецодягом|, столовою білизною є|з'являтися,являтися| однєю з найважливіших завдань|задача| будь-якого ресторану. До основних критеріїв, по яких ресторатор вибирає постачальника, відносяться: · сервісне обслуговування обладнання|обладнання|; · ціна обладнання|обладнання|; · гарантійне обслуговування; · терміни доставки обладнання|обладнання| і умови оплати.
Сервісне обслуговування - один з основних критеріїв, по яких ресторатор вибирає постачальника. Сервіс підрозділяють на передпродажний і післяпродажний, а останній - на гарантійний і післягарантійний. Передпродажний сервіс полягає в тому, що працівники фірми-постачальника після|потім| прибуття товару до місць продажу проводять монтаж обладнання|обладнання|, регулюють його, приводять|призводити,наводити| в робочий стан, усувають можливі неполадки. Післяпродажний гарантійний сервіс включає весь комплекс послуг, здійснюваний фірмою-постачальником, як правило, безкоштовно|безплатно|: проведення періодичних профілактичних оглядів обладнання|обладнання|, мастило|змащування|, гарантійний ремонт. Післягарантійний сервіс здійснюється за угодою між фірмою-постачальником і покупцем і може охоплювати весь термін експлуатації товару у споживача. Ціна - це другий критерій, по якому ресторатор вибирає постачальника обладнання|обладнання|. Але|та| ресторатора цікавить не ціна сама по собі, а відповідність ціни якості обладнання|обладнання| і сервісному обслуговуванню. Третій критерій, який важливий|поважний| для ресторатора, — гарантійне обслуговування обладнання|обладнання|. Ресторатор віддає перевагу фірмі-постачальникові, що гарантує не тільки|не лише| роботу, але і ремонт обладнання|обладнання|, наявність запасних частин|частка| і т.д. Терміни доставки обладнання|обладнання| і умови оплати регламентуються договором постачання. При прийманні обладнання|обладнання|, що поступило|вчинити| в тарі, перевіряється цілісність упаковки, відповідність технічним умовам, супровідним документам, що засвідчують|посвідчувати| якість і комплектність (технічний паспорт). За наявності яких-небудь дефектів, відхилень складається акт. Порядок|лад| складання акту (терміни, склад комісії і ін.) визначається договором постачання. Ресторатор може безпосередньо укласти договір з|із| виробниками засобів|кошт| матеріально-технічного оснащення або використовувати послуги оптових ярмарків, центрів аукціонної торгівлі, сервісних центрів, дрібнооптових магазинів або використовувати пропозицію|речення| (оферту) від фірми-постачальника, інформацію про постачальників обладнання|обладнання|, посуди, від досягнутого об'єму|обсяг| продажів (зазвичай|звично| протягом року); · сезонназнижка надається покупцеві за придбання|надбання| товару поза|зовні| активним сезоном його продажу; · функціональнізнижки надаються службам руху товару за виконання певних функцій з продажу товару, його складування і зберігання, ведення обліку|урахування|; · спеціальнізнижки надаються тим покупцям, в яких фірма-постачальник найбільш зацікавлений; · привілейовані знижки надаються постійним покупцям; · приховані знижки надаються покупцеві у вигляді надання|виявлення| безкоштовних послуг. Фірми-постачальники беруть участь в професійних виставках, демонструючи свій товар і надаючи його учасникам конкурсу, організованого в рамках|у рамках| проведення виставки (обладнання|обладнання|, посуд, формений одяг, аксесуари, продукти, напої). Ресторани і постачальники, проводячи сумісні|спільний| маркетингові і рекламні компанії, використовують виготовлені на замовлення різні сувеніри і подарунки|дарунок| з|із| фірмовим знаком (ручки, сірники, запальнички, проспекти, пакувальні матеріали — сумки, пакети, рекламні ролики, видео-аудио| касети), які реалізовуватимуться або безкоштовно|безплатно| лунатимуть|роздаватися| на виставках, презентаціях, у вестибулях ресторанів. Фірми-постачальники надають ресторанам, барам товари виробничого призначення в кредит. Постачальники віддають перевагу швидкоокупаємому, кратко-| і середньостроковому кредитуванню. Підприємства харчування мають потребу, як правило, в довгострокових кредитах. Ці проблеми можуть бути дозволені за допомогою широкого застосування|вживання| в світовій практиці лізингу|лізінг| як способу виробничого інвестування. Лізинг|лізінг| - надання в оренду фірмами-постачальниками і заводами-виробниками обладнання|обладнання|, транспортних засобів без переходу права власності. Залежно від терміну оренди розрізняють три види лізингу|лізінг|: короткостроковий|короткотерміновий| (на термін від години до місяця) - транспортні засоби, приміщення|помешкання|; середньостроковий— обладнання|обладнання| здається в оренду на термін від одного місяця до року. Власне лізингом|лізінг| вважається|лічиться| здача обладнання|обладнання| в оренду на термін зверху одного року. Сезонне зниження цін має місце в період збору|збирання| урожаю і дозволяє підприємству набувати|придбавати| продуктів за нижчими цінами в більшій кількості, що сприяє кращому задоволенню купівельного попиту і збільшенню прибутків. Постачальники прагнуть знайти партнерів по ресторанному бізнесу, через яких їх товар виходить|виходити| на споживача. Для цього постачальники беруть участь в різних заходах, організовуваних в ресторанах, кафе, барах, дегустаціях блюд і напоїв. Для позиціонування|позиціювання| нового товару фірми-постачальники організовують в ресторанах промоушн-акції. Такі заходи дають можливість|спроможність| працівникам ресторану і постійним споживачам спробувати і оцінити новий продукт, напій, а постачальникові - збільшити ринок збуту нової продукції. Читайте також:
|
||||||||
|