Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Образ головного героя

Система персонажів

Проблематика

Тематика

Екстралітературні чинники

1. Яскраві та визначальні особливості життєвої та творчої долі письменника.

2. Характеристика суспільно-історичної своєрідності доби.

3. Критична рецепція як аналізованого тексту, так і творчості письменника в цілому.

4. Виокремлення невідповідностей між традиційним уявленням про творчість та конкретний текст письменника і тими ідейно-художніми ознаками, які цьому твору притаманні.

1. Формулювання теми твору.

2. Тілесні кореляти, які пов’язані з темою твору.

3. Характер впливу наявних у тексті тілесних корелятів на зміст тематики твору.

4. Міра контроверсійності теми.

5. Вмотивованість теми.

6. Прийоми і засоби розкриття теми крізь призму тілесного міметизму.

1. Формулювання проблематики твору.

2. Визначення характеру проблематики, зумовленої:

а) онтологічно;

б) антропологічно;

в) феноменологічно;

г) епістемологічно;

д) философски-синтетично.

3. Тематична основа проблематики.

4. Тілесно-міметична основа проблематики.

5. Особливості свідомого (суб’єктивного) і несвідомого (об’єктивного) ставлення автора до актуалізованої ним у тексті проблематики.

6. Зміст дискурсивного способу розв’язання проблем в аналізованому творі.

1. Визначеність персонажів через тілесно зумовлену тематику.

2. Визначеність персонажів через тілесно зумовлену проблематику.

3. Характер взаємозв’язків та взаємовпливу між персонажами.

4. Особливості тілесно-міметичної репрезентації персонажів.

5. Засоби та прийоми тілесно-міметичної репрезентації персонажів.

1. Загальні відомості про головного героя.

2. Зв’язок образу головного героя з назвою та з епіграфом твору.

3. Значення імені головного героя або його (імені) відсутність.

4. Відсутність портрету головного героя або спосіб його (портрету) змалювання (від першої особи чи від третьої).

5. Спосіб мовлення головного героя (характер синтаксичних конструкцій; багатство словарного запасу, образність мовлення, вживання обсценної лексики; ритм мовлення та міра його емоційності).

6. Характер предметного світу, в якому функціонує головний герой, або відсутність опису цього світу.

7. Гендерно-статева приналежність і відповідна визначеність головного героя.

8. Місце та характер взаємодії головного героя з іншими персонажами твору.

9. Ставлення автора та інших персонажів до головного героя.

10. Зміст саморефлексії головного героя.

11. Міра інтенсивності щодо участі головного героя у зображених у творі подіях і конфліктах, а також причини його вмотивованості щодо цієї участі.

12. Визначеність образу головного героя через певні тілесні кореляти, а також через різноманітні варіанти комплексів цих корелятів:

а) сну;

б) пам’яті;

в) голосу;

г) погляду;

д) болю;

ж)голоду;

з) дотику тощо.


Читайте також:

  1. I. Оболонки та підоболонкові порожнини головного мозку
  2. I. ОБРАЗОВАНИЕ СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ 14 страница
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. А - за Л. Ауенбруггером, б - за Ф.Г. Яновським, в - за В. П. Образцовим.
  5. А.А.Налчаджан виділяє: образ тіла (тілесне Я), наявне Я (справжнє-Я), динамічне-Я, фактичне-Я, ймовірне-Я, ідеалізоване-Я, уявне-Я та інші.
  6. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  7. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  8. Архітектура та образотворче мистецтво
  9. Архітектура та образотворче мистецтво
  10. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  11. Архітектура та образотворче мистецтво.
  12. Архітектура та образотворче мистецтво.




Переглядів: 2282

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Мова літературного твору – письмо

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.