Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виконання пісні «Зелене слоненя» вірші О.Вратарьова, муз. І.Кириліної

Слухання Людвіг вен Бетховен, П'ята симфонія.

Біографія композитора.

Людвіг ван Бетховен (1770— 1827)— німецький композитор, піаніст, органіст, диригент, якого по праву вважають одним із найвидатніших за всю історію людства. Творчість Бетховена тісно пов'язана з мистецтвом Німеччини та Австрії.

Людвіг ван Бетховен народився у Бонні. Хлопчик ріс у злиднях. Одного разу, помітивши, з якою увагою і насолодою чотирирічний Людвіг слухає музику, батько став учити його гри на фортепіано, а потім і на скрипці. До занять сина він ставився не тільки суворо, але навіть жорстоко, примушуючи його працювати цілими днями і «надихаючи» ляпасами і стусанами. Батько не дозволяв сину навіть грати з однолітками. Він прагнув якнайшвидше розвинути талант дитини, щоб зробити з нього джерело прибутку, отож загальна освіта Людвіга була поверховою. Вона обмежилася відвідуванням протягом кількох років початкової школи, де юний музикант учився читати, писати, рахувати і трохи вивчав латину.

Музика Бетховена відрізняється стрункістю, красою форми, глибиною та багатством змісту. Він створює симфонії, квартети, увертюри, сонати, вокальні твори. У 44 роки Бетховен досягає визнання. Але все це не втішає композитора, який починає катастрофічно глухнути. Погіршення слуху і здоров'я загалом, похмурий настрій, важкий матеріальний стан засмучують останні роки його життя.

Музиці Бетховена притаманні величезний заряд енергії. Дуже важлива риса — відчуття гармонії зі світом, зв'язок із людством, віра в радість життя. Недаремно фінал його Дев'ятої симфонії — «Ода до радості» — сьогодні визнано гімном об'єднаної Європи.

Спробуйте розповісти про загальний характер частин симфонічного циклу? Порівняйте початок і фінал твору. Яким ви уявляєте героя симфонії?

На початку першої частини симфонічного циклу звучить «темадолі», яка пронизує всю музику симфонії Бетховена. «Так доля стукає у наші двері», — говорив сам композитор.

У другій частині (варіації на тему оповідного характеру) основна тема симфонії звучить глухими ударами долі, ніби нагадує про себе.

У третій частині (скерцо) тема долі з'являється на тлі тривожних інтонацій: боротьба триває...

Урочистий фінал — кульмінація твору. Величний маршовий поступ символізує перемогу. Так композитор втілює ідею симфонії: «Від темряви — до світла, через боротьбу — до перемоги!»

Завдання за бажанням.Роздивіться сучасний пам'ятник Бетховену у Бонні. Підготуйте повідомлення «Образ Бетховена в європейській культурі».


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  6. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  7. Безпека виконання робіт.
  8. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  9. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  10. В залежності від того, хто може вимагати виконання договору,останні поділяються на договори, що укладаються на користь їх учасників, та договори на користь третьої особи.
  11. В «Листах про віротерпимість» він твердить, що держава не повинна втручатися в релігійні переконання своїх громадян, вимагаючи від них лише виконання громадянських обов'язків.
  12. Вибір методів виконання робіт і пов’язаних з ними методів механізації




Переглядів: 1555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 23. Симфонічна музика . | Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.