Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

1. Назвіть види зброї масового враження.

2. Наведіть класифікацію ядерної зброї за "способом одержання енергії, потужністю; назвіть види вибухів.

3. Назвіть вражаючі фактори ядерного вибуху і охарактеризуйте їх.

4. Охарактеризуйте дію ударної хвилі.

5. Який негативний вплив на людину та господарські об'єкти має світлове випромінювання ядерного вибуху?

6. Що відбувається при радіоактивному розпаді речовини? Назвіть основні одиниці вимірювання проникаючої радіації.

7. Від чого залежить ступінь та форма променевих вражень?

8. Що таке шар половинного ослаблення? Наведіть приклади матеріалів, що найкраще затримують проникаючу радіацію.

9. Чому виникає радіоактивне зараження місцевості? Назвіть основні одиниці вимірювання радіоактивного зараження.

10. Охарактеризуйте осередок ядерного враження.

11. Як класифікується хімічна зброя?

12. 3а яких умов відбувається враження людей отруйними речовинами?

13. Охарактеризуйте осередок хімічного зараження.

14. Які види мікроорганізмів використовуються як бактеріологічна зброя? Наведіть приклади захворювань.

15. Які заходи проводяться під час карантину та обсервації?

16. Назвіть заходи, що проводяться на підприємстві у випадку бактеріологічного зараження.


ТЕМА 10 ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА

Програмна анотація

1. Глобальні екологічні проблеми.

2. Екологія харчових продуктів.

3. Економіка екологїї.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ


· Екологія

· Зміна екологічної рівноваги

· Парниковий ефект

· Озонові діри

· Кислотні дощі

· Гідросфера

· Стічні води

· Опустелювання

· Деградація ґрунтів

· Міграція небезпечних речовин

· Харчові добавки

· Ендогенні речовини

· Екзогенні речовини

· Токсини

· Пестициди

· Кумуляція

· Термін очікування в рослинництві

· Термін очікування в тваринництві

· Нітрати

· Нітрити

· Нітрозаміни

· Важкі та рідкісні метали

· Ессенціальні та неессенціальні метали

· Радіонукліди

· Еконологія


1. ГЛОБАЛЬНІ ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

Екологія - це наука про взаємозв'язок живих організмів між собою та навколишнім середовищем, тобто про взаємодію суспільства та природи, людини і навколишнього середовища.

Розвиток глобальної екологічної кризи на Землі пов'язаний з демографічним вибухом – надзвичайно швидким зростанням населення на планеті та наслідками НТР та НТП – зростання потужності технічних засобів.

Негативний вплив людства на навколишнє середовище можна визначити, застосувавши емпіричну формулу:

, де

W – негативний вплив людства на навколишнє середовище;

N — кількість населення планети;

Р — потужність технічних засобів в розрахунку на 1 людину;

k— коефіцієнт раціонального використання природних ресурсів та утилізація відходів.


Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Осередок хімічного зараження | Екологічні проблеми та сукупність пов’язаних з ними наслідків виникають через порушення екологічної рівноваги.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.