МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРЕДМЕТ, ОБ’ЄКТ ТА ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ЗВ’ЯЗКІВ ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК НАУКИ ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІВСТУП ЗМІСТ ВСТУП…………………………………....................................4 1 Предмет, об’єкт та основні категорії зв’язків з громадськістю (ПР) як науки та управлінської діяльності ……7 2 Загальна характеристика системи ПР ……………………16 3 Система масових комунікацій у суспільстві. Стратегічні комунікації…………………………………………………………21 4 Планування, організація та здійснення зв’язків з громадськістю……………………………………………. ..........28 5 Механізми взаємодії із ЗМІ………...………………………34 6 ПР у виробничій і фінансовій сферах та комерційній діяльності …………………………………………...42 7 Корпоративний імідж та особливості його використання у сфері зв’язків з громадськістю………………………………….57 8 Використання технологій зв’язків з громадськістю у маркетингу і менеджменті…………...………...65 9 ПР у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, ПР у політичній діяльності………...75 10 Міжнародний ПР та формування інформаційного простору в Україні…...…………………………………..………...99 11 Ділові переговори в системі ПР. Особливості проведення досліджень у галузі……………………………........119 ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ……………….142
Метою дисципліни «Зв’язки з громадськістю» є ознайомлення студентів із сутністю, принципами, нормативно-правовими засадами зв’язків з громадськістю як сфери комунікативно-інформаційної діяльності, яка покликана забезпечити формування громадської думки та управління нею за допомогою використання сучасних систем масової комунікації та заходів масової інформації — преси, радіо, телебачення, зв’язку, а також налагодити безпосередні контакти з громадськістю, цільовою аудиторією, партнерами, споживачами чи клієнтами. Предметом зв’язків із громадськістю як навчальної дисципліни є сутність системи зв’язків організації (фірми) з цільовою аудиторією та її елементів, закономірності й випадковості їх виникнення, функціонування та розвитку, принципи і методи діяльності з формування та управління громадською думкою в інтересах організації і громадськості. Завданням курсу є розкриття ролі зв’язків з громадськістю у забезпеченні успішного функціонування організації, створенні позитивної репутації та налагодженні ефективного взаємозв’язку із цільовою аудиторією. Головними завданнями студентів під час вивчення курсу «Зв’язки з громадськістю» є: - всебічне пізнання сутності системи зв’язків з громадськістю, її елементів та необхідності їх використання у сучасних умовах ринкових відносин і демократії; - формування знань, умінь і навичок використання найефективніших форм і методів здійснення зв’язків фірми з цільовою аудиторією; - грамотним використанням систем масової комунікації та засобів масової інформації у процесі застосування технологій зв’язків з громадськістю. Водночас вивчення дисципліни передбачає: - вивчення стратегій протидії кризовим ситуаціям; - ознайомлення з прийомами розпізнавання спроб маніпулювання інформацією та громадською думкою; - розгляд головних можливостей протидії псевдотехнологіям («чорним технологіям») зв’язків із громадськістю. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - предмет, об’єкт, і основні категорії зв’язків із громадськістю, загальну характеристику їх системи; - систему масових комунікацій у суспільстві; - принципи планування, організації та здійснення зв’язків з громадськістю; - суть, призначення, види та етапи розробки ПР-кампанії; - основні механізми взаємодії із засобами масової інформації (ЗМІ); - особливості співпраці із ЗМІ (правила написання прес-релізів, прес-анонсів, створення інформаційних пакетів, процедуру проведення прес-конференцій); - особливості використання зв’язків з громадськістю у виробничій сфері та комерційній діяльності; - особливості використання технологій зв’язків із громадськістю у фінансовій сфері, а також у сфері маркетингу і менеджменту; - значення корпоративного іміджу та ролі у ньому особистого іміджу керівника; - особливості зв’язків із громадськістю у відносинах з органами державної влади і місцевого самоврядування та політиці; - принципи формування міжнародних зв’язків із громадськістю, значення іміджу країни та його ролі в міжнародних зв’язках із громадськістю; - принципи формування інформаційного простору і утвердження нових інформаційних технологій в економіці України; - специфіку ведення ділових переговорів у системі зв’язків із громадськістю; - значення та принципи проведення соціологічних досліджень в системі зв’язків із громадськістю. У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти: - визначати цільову аудиторію; - визначати необхідні канали комунікації для доступу до цільових аудиторій; - формувати ключові повідомлення; - написати прес-реліз та прес-реліз для мережі Інтернет; - написати прес-анонс; - підготувати та провести прес-конференцію; - підготувати інформаційний пакет (прес-кіт); - аналізувати стан зв’язків з громадськістю на підприємстві, визначати його репутацію в очах громадськості, виявляти сильні та слабкі сторони діяльності у зв’язках із громадськістю; - розробити ПР-кампанію, спрямовану на покращення репутації та діяльності конкретного підприємства; - проводити аналіз корпоративної культури в організації, надати свої рекомендації щодо її покращення; - визначати функції чуток; - аналізувати імідж публічної особи, прослідкувати динаміку його змін та з’ясовувати його месидж; - запропонувати шляхи виходу з проблемних ситуацій; - формувати позитивний імідж в очах громадськості як особисто керівника так і підприємства, установи чи організації вцілому; - протидіяти технологіям так званого «чорного піару» та визначати оптимальні шляхи для зменшення його ефекту. 1.1 Предмет і об’єкт зв’язків із громадськістю як науки та управлінської діяльності. 1.2 Основні категорії зв’язків з громадськістю.
Читайте також:
|
||||||||
|