МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Призначення і класифікація вантажних станцій.Характеристика навантажувально-розвантажувальних робіт і складських операцій Навантажувально-розвантажувальними роботами називаються операції по завантаженню рухомого складу (вагонів, автомобілів, судів), його розвантаженню, перевантаженню з одного рухомого складу в іншій, сортуванню, укладанню і переміщенню вантажів на складах. Залежно від місця виробництва, виду рухомого складу і напряму переміщення при його перевантаженні навантажувально-розвантажувальні роботи на залізничному транспорті підрозділяються на вагонні, автотранспортні і складські. До вагонних навантажувально-розвантажувальних робіт відносяться роботи, пов'язані з навантажуванням вантажів у вагони і вивантаженням їх з вагонів, за винятком безпосереднього перевантаження вантажів з вагонів в судна і з судів у вагони в портах. До автотранспортних відносяться роботи по навантажуванню вантажів в автомобілі і розвантаженню їх з автомобілів, за винятком безпосереднього перевантаження вантажів з автомобілів в судна і з судів в автомобілі (суднові роботи), з автомобілів у вагони і з вагонів в автомобілі (вагонні роботи). До складських відносяться операції по переміщенню вантажів усередині складу або між складами, сортування, укладання, не пов'язані з вагонними або автотранспортними навантажувально-розвантажувальними роботами. На всьому шляху проходження з одним і тим же вантажем виконуються численні вантажні операції. Число їх збільшується, якщо перевезення відбувається з урахуванням декількох видів транспорту. Іноді з одним і тим же вантажем виконується 10 операцій і більш. Найбільший ефект досягається при перевезенні вантажів по схемі «під'їзна колія-під'їзна колія», коли виконуються дві вантажні операції (навантажування у вагон і вивантаження з нього). Число операцій зменшується і у разі безпосереднього перевантаження (перевалювання) вантажів з вагонів в судна або автомобілі,і з суден у вагони або судна, з вагону у вагони. Така технологія переробки вантажів називається прямим варіантом. Залізниці здійснюють перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти між станціями, відкритими для виконання відповідних вантажних і комерційних операцій. Станції можуть бути відкриті для виробництва всіх або тільки деяких комерційних операцій залежно від потреб в перевезеннях підприємств і населення, що тяжіють до станції району, а також від наявності на ній відповідних технічних пристроїв. Наприклад, одні станції приймають до перевезення і видають тільки повагонні відправки, які можна зберігати на відкритих майданчиках і платформах, інші — повагонні і дрібні відправки і лише за умови завантаження і розвантаження їх цілими вагонами на під'їзних коліях, треті закриті для прийому і видачі легкозаймистих вантажів і т.д. Операції, виконувані на кожній станції, вказані в Алфавітному списку залізничних станцій (Тарифне керівництво № 4). Вантажні станції є комплексом колійних і вантажних пристроїв, технічних і службових приміщень, призначених для виконання вантажних і комерційних операцій. Ці станції, як правило, розташовані в крупних промислових і населених пунктах і обслуговують промислові підприємства і населення. Тут зароджуються і погашаються вантажопотоки. Залежно від виду операцій вантажні станції підрозділяються на: навантажувальні — виконуючі переважно навантажування вантажів і в незначній мірі вивантаження. До них відносяться станції навантажування масових вантажів (вугілля, руди, ліси, нафти і ін.); вивантажувальні — коли об'єм вивантаження переважає над навантажуванням. Ці станції розташовані в крупних населених пунктах, де кількість сировини, що завозиться, палива і продовольства, як правило, перевищує розміри вивозу продукції; навантажувально-вивантажувальні — приблизно з однаковим об'ємом навантажування і вивантаження вантажів; перевантажувальні — здійснюючі в значних розмірах перевантаження вантажів на водний (портові) або автомобільний транспорт, з вузької колії на широку і назад, з залізниць однієї держави на залізниці іншої країни (прикордонні). Залежно від основного призначення і характеру роботи вантажні станції розрізняють: неспеціалізовані (загальні для всіх вантажів), призначені для операцій з тарно-пакувальними, навалочними, контейнерними і іншими видами вантажів, що розташовуються звично у великих містах; спеціалізовані для переробки окремих видів вантажів (пункти навантажування вугілля, руди, бази вивантаження мінерально-будівельних матеріалів, пункти наливання і слива нафтопродуктів); Станції, обслуговуючі залізничні під'їзні колії підприємств і об'єднаних транспортних господарств (вантажні операції безпосередньо на станції не виконуються). Залізниці здійснюють перевезення вантажів, пасажирів, багажу, вантажобагажу і поштиміж станціями, відкритими для виконання повідних операцій. Станції здійснюють операції, пов'язані з ввезенням пасажирів, багажу і вантажобагажу, прийняттям, видачею вантажів повагонними, дрібними відправками та в контейнерах, а за договорами з відправниками та одержувачами — навантаження і вивантаження. Станції можуть відкриватися для проведення усіхабо окремих операцій. Відкриття чи закриття станцій для здійснення усіх чи окремих операцій провадиться Укрзалізницею після опублікування проце у Збірнику правил перевезень і тарифів залізничного транспорту. При цьому питання про експлуатацію малодіяльних збиткових залізничних дільниць, станцій, а також залізничних під'їзних колій, що перебувають на балансі залізниць, вирішується, разом з відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. У разі неприйняття органами місцевого самоврядування (протягом 6 місяців після звернення залізниці) рішень про компенсацію збитків з місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими дільницями, станціями та під'їзними коліями, Укрзалізниця за погодженням з Мінтрансом має право прийняти рішення про закриття збиткових дільниць, станцій та під'їзних колій. Станція може бути відкрита для вантажних і комерційних операцій на певну пору року (перевезення цукрового буряка, вивіз зерна і ін.). Відкриттю нової станції повинні передувати техніко-економічні вишукування, якими визначаються характер і структура вантажообігу, необхідні технічні пристрої, їх пропускна або перероблююча спроможність. До часу публікації розпорядження про відкриття станції в Збірці правил перевезень і тарифів вона повинна бути повністю укомплектована працівниками, забезпечена бланками, Статутом залізниць України, правилами, тарифним керівництвом і ін. Читайте також:
|
||||||||
|