Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтерактивна вправа

Приклад

V. Закріплення нового матеріалу

Розглянемо алгоритм обчислення площі повної поверхні піраміди, в основі якої лежить квадрат зі стороною а, а бічні ребра мають довжини b, c, d, k.

Площа повної поверхні піраміди складається із площі повної бічної поверхні і площі основи.

Загальний вигляд алгоритму буде таким:

1. Увести значення a, b, c, d, k.

2. Знайти площу грані (a, b, c).

3. Знайти площу грані (а, с, к).

4. Знайти площу грані (а, d, к).

5. Знайти площу грані (а, к, b).

Площа піраміди = площа грані (а, b, с) + площа грані (а, с, d) + площа грані (а, d, к) + площу грані (а, к, b) +а . Вивести площу піраміди.

У тексті алгоритму чотири рази виконується однакова вказівка в обчисленні площі бічної грані піраміди (це трикутник) при різних значеннях сторін. Необхідно чотири рази скористатися формулою Герона для обчислення площ трикутника.

Наш основний алгоритм набере вигляду:

1. Увести значення a, b, c, d, k.

2. Площа (a, b, c, S)

3. Площа (а, с,d S ).

4. Площа (a, d, k, S ).

5. Площа (а, к, b, S )

6. Площа

7. Вивести площу

 

 

Клас розбивається на декілька груп, яким дається завдання:

1) визначити ті алгоритми, в основу яких покладено структуру слідування;

2) визначити ті алгоритми, в основу яких покладено структуру з повним розгалуженням;

3) визначити ті алгоритми, в основу яких покладено структуру повторення;

4) визначити ті алгоритми, в основу яких покладено структуру з неповним розгалуженням;

5) визначити ті алгоритми, які подані у словесній формі.

 

Група експертів аналізує результати роботи груп. Доповідач групи експертів повідомляє, як групи впоралися із завданням.

 

 

Завдання 5

1. Закип'ятити воду.

2. У чашку покласти 1 чайну ложку кави.

3. Залити окропом.

4. Дати настоятися.

 


Читайте також:

  1. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  2. Вправа 1
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1.
  5. Вправа 1.
  6. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих
  7. Вправа 1. Для кожного положення, що наводиться далі, знайдіть відповідний йому термін або поняття серед запропонованих.
  8. Вправа 1. Для кожного положення, що наводяться далі, знайдіть
  9. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  10. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  11. Вправа 1. Знайдіть правильні відповіді
  12. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Подання нового матеріалу | Основна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.